Ovaj koji je prvi na kupnji TNPL, nije dobro informiran.
Ne zna da su Apoksiomen i Znanac svoje rasprodali.
A on brižan još čeka i nada se kakvoj trgovini na ovoj razini.
Ovaj koji je prvi na kupnji TNPL, nije dobro informiran. Ne zna da su Apoksiomen i Znanac svoje rasprodali. A on brižan još čeka i nada se kakvoj trgovini na ovoj razini.
Po tebi oni su orijentir za ovu dionicu[smiley1]
Malo je takvih. Sve će to doći na svoje (odnosno već dolazi) jer je na tržištu ostalo malo niskorizičnih, likvidnih i potcijenjenih dionica.
3. veljače u Brodosplitu najavljeno porinuće novog golemog broda za Tankersu, brod DONAT, nosivost 1.3 milijuna dtw, suezmax
Huuu, završila ova tema na 5. str. foruma. Što ti se dogodi kad navlakači poiskaču u sinje more.
Porinuće novog suezmaxa zvanog DONAT, 4.veljače 2007. godine. Vidimo se u Splitu na tom svečanom i veličanstvenom događaju za par dana.
Nekoliko sam puta prisustvovao porinuću takvih grdosija, ali sam svaki put iznova ushićen i zadivljen.
A boge mi zadivljen sam i porastom nosivosti mile mi TNPL.
Nekoliko sam puta prisustvovao porinuću takvih grdosija, ali sam svaki put iznova ushićen i zadivljen.
A boge mi zadivljen sam i porastom nosivosti mile mi TNPL.
Sigurno nisi jer ako mu je “nosivost 1.3 milijuna dtw, suezmax” kako tvrdi tony onda je on pet puta veći od najvećeg ikad sagrađenog broda. Nosivost se utrostrućuje slijedom istog.[smiley2]
evo malo informacija vezanih za velicine tankera
For use on the oil market, the following groups are used:
10,000 – 60,000 dwt – Product tanker
60,000 – 80,000 dwt – Panamax
80,000 – 120,000 dwt – Aframax
120,000 – 200,000 dwt – Suezmax
200,000 – 315,000 dwt – VLCC
320,000 – 550,000 dwt – ULCC
Mislim da Donat ima 140 000 dwt, dakle lijepo osvijezenje nase flote
Volio bi čuti koja je to dionica u RH bolja od TNPL koja ima dobit 20% u odnosu na ukupan prihod.
Tinto, to i mene muči, ali nemam odgovor.