vani rast brodara cija flota se sastoji od tankera od dna:
fro 1.71-3,7
tnk 2.38-3.77
nat 7-9.8
TNK 3.81 Up 0.06(1.56%)
@Mr.Wiseguy
Osobno smatram da je TNPL u odnosu na sektor među manje zaduženim kompanijama.
Primjerice, TNK koju u zadnje vrijeme ovdje navode kao neku referencu kretanja cijene, ima oko 750 mil usd duga, odnosno preko 4 mlrd kuna.
U isto vrijeme, flota im vrijedi po mojoj gruboj računici oko 700 mil usd, charter free. To znači da bi im NAV mogao biti i negativan? No to im ne smeta da im mcap ne bude trenutno oko 320 mil USD, dok je TNPL teškom mukom došla na oko 35 mil usd tržišne kapitalizacije.
znam je sve to, zato ga i pitam kada se već duga uhvatio da nam odgovori.
Frankie…prvo brisanje a onda titula spamera…
Ne brini
tanker demolition od 1.12.2013 do 24.12.2013:
ukupan broj tankera-12, svekupno: 1.136 161 dwt.
sastav tankera koji su otišli u rezališze: 1-vlcc, 3-suzemax, 2- aframax, 6-ostali manji tankeri.
kada se komparira sa podacima za 11 mjesec :
tanker demoliton u 11 mjesecu 2013:
ukupan broj tankera-8, svukupno: 265 854 dwt
sastav: 0-vlcc, 0- suzemax, 1-aframax, 7-ostali manji tankeri
ako netko može staviti graf postotnog udjela novougovorenih tankera i postojeće svjetske flote unazad 6-7 godina do danas bio dih zahvalan …
http://finance.yahoo.com/q?s=tnk
4.02 Up 0.23(6.07%)[emo_palacg][emo_novac]