bas se pitam di je ovaj moj satelit od jutros stoji moj post bez zakrpe ,
danas nije prijavio nijednu kupnju ,cudno ?[emo_vrtimise][emo_zacudjen]
a ponekad se i zayebe pa prijavi kupnju a dionica taj dan bez trgovine…[emo_smijeh][emo_smijeh]
2014 dolazi hrpetina gvozdja
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=005218aa-ea4f-4cbb-97f1-b5ce952ad27a
Zmajki vi to sebi dajete za pravo da ste neki guru ili što?
Milim kad vam se lijepu sateliti.
Vaše pisanje na forumu i vaš kredibilitet je odavno [emo_palacd].
Tako da neznam što si vi umišljate.Spustite se malo na zemlju.Oporavak brodara je počeo koliko god vam to bureka odnijelo svaki dan.
poceo je satelit pojacavati postove..na 1 moj ..zakrpa posalje 4-5 postova…izgleda da je zaglibio dosta ovdje..sjecam se prijavljivanja prvih kupnji oko 2000 kn , bit ce bolje ako ne bude losije
http://www.seanews.com.tr/article/OPINION/112134/ mozda se smanji minus sa 80% na 50 % za koju godinu..
According to a recent article from Hellenic shipping, the “Suezmax” order book is almost nil for the near foreseeable future. A rebalancing between demolition of ships over 15 years old and a pickup in transports from Africa and India to the East is seen as a catalyst for stabilizing rates.
i da bi raspravu napravili konstruktivnom,
znali tko koliki je break even za tankere u vlasništvu tnpl?
i ako zna, molim da ne odgovori na način to se da lako provjeriti, jer na taj podatak jos uvijek nisam naisao.
K. tekuće likv. 3,09 3/13
Novac/share novac + kratkotrajna financijska imovina po dionici
367,92 3/13
Revalorizirani book koje je sada zbog povećane vrijednosti brodova i vozarina veći …BVPS 1.508,53 3/13
Toliko o bankrotu koji implicirate sa nekim umjetnim analizama druže burek.
Pa neka svatko odluči za sebe.
visokolikvidno izdanje domaceg tk ..vrlo primamljivo investitorima novog kova .
protrgovano 4 slovima (cetiri) dionice..koje je vjerojatno prodao ivano sa minusom ,a skupljo ih je cijeli prosli mjesec…
Priča se po čaršiji da se brodarstvo oporavlja, dry bulk brže, a tankeri sporije i kasnije. TNPL je pola-pola. Svatko neka zaključuje za sebe, ovisno o preferencijama i vremenskom horizontu.
koja rasprava, na razini iz 2008 god., ne mozes vjerovati
znaci nitko nista o tome po kojim ugovorima nam trenutno plove alan veliki, dontat i hrvatska, koji je break even, u kojem su stanju pregovori oko izlaska iz projekta ninsko blato itd.
al zatot ko ima veceg, citiranje booka-a po 50 put, i prica rasti ce ili padati zato sto imam takav osjecaj na svakoj stranici, cestitam dekci i gasim se. poz.
Da slažem se ako ima tko podatak koji je break even poslije konsolidacije,..
Znam da je za ulpl break even oko 18 000 ..
I mene bi interesirao točan podatak ako ga netko može izbaciti..
A nisi me ovako dobro nasmijao odavno..[emo_smijeh]
Tankerska plovidba se tonažom “vratila” 50 godina unatrag
dok se ima sto za prodati nema zime za tnpl
Da slažem se ako ima tko podatak koji je break even poslije konsolidacije,..
Znam da je za ulpl break even oko 18 000 ..
I mene bi interesirao točan podatak ako ga netko može izbaciti..
za handy bulk je oko 11.000
no obzirom da nam oni cine manji dio tonaze suzemax nam je problemtican, po meni to bi bilo obzirom na godište i tip tankera, bliže 20 000 za break even