TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ajde bear molim te stavi par linka koje govore o oporavku tankerskog sektora.
Po trenutnim vozarinama nikako ne mogu biti u plusu 3 i 4Q dirty index je ispod 600 a sva ostala flota,suha i clean je zanemariva.
Zaduženost se gleda u odnosu na kapital,direktna usporedba sa ostalim brodarima nema smisla.Iako je svakako dobro da su smanjili dug,ali na žalost to nije dovoljno.
Što se tiče teze da se u USA tankerske kompanije trguju na većim razinama nego kod nas i nije iznenađujuće s obzirom da tamo vlada euforija.Ubrizgavaju se ogromne količine novca na tržištu tako da i purani lete…

"Only dead fish swim with the stream"

@foot
Što se tiče teze da se u USA tankerske kompanije trguju na većim razinama nego kod nas i nije iznenađujuće s obzirom da tamo vlada euforija.

Živa istina…za linkove nemam vremena…pošto trgujem negdje drugo trenutno..i napeto je poprilično…[emo_namigusa]

A BALVANA!!! :) :) :)

Što bi se ono reklo u “komšiluku”..[emo_smijeh]

A BALVANA!!! :) :) :)

Vi ne kužite da je u TNPL za dioničare sa relativno dugoročnim horizontom win-win situacija bilo da tankerske vozarine padaju ili rastu s obzirom na trenutnu cijenu dionice.
Naime, riječi predsjednika uprave su da se nada da će loše tankersko tržište još potrajati, pa sad se vi mislite zašto.

Meni je TNPL dugoročno ulaganje (3-5 godina) koje ću putem trejdati. Nadam se da volatilnosti neće nedostajati.

Meni su te izjave logicne. Cilj mu je kao svakom dobrom rvackom manageru da mu brodovi voze mukte.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!


Naime, riječi predsjednika uprave su da se nada da će loše tankersko tržište još potrajati, pa sad se vi mislite zašto.
Prosvijetli nas, pls.

Persjesus,pa brodovi se prodavaju ubrzano,da bi se ostvarile rezerve u kešu.
Činjenica je da je TNPL prebrodila ovu godinu,smanjila zadužinje,da u rezervi ima
još Viktor Lenac vrijednog cca 120 mil kn,ninsko blato vrijedno preko 100 mil kn,a i tri malo starija broda koji su vrednovani manje od njihove tržne vrijednosti tako
da ako stisne mogu izvući još jednu godinu sa prodajom brodova.Četiri godine
ovakve krize mogu premostiti iz vlastitih rezervi.
I zaista je pametnije pitanje,tko će od brodara opstati u ovoj krizi,nego tko će
zaraditi.Pa ako u slijedećih,pet godina vozarine budu i dalje nisko TNPL će biti
sigurno ta koja će opstati,a kako više nitko neće ploviti jer će većina u bankrot,
TNPL će zabljesnuti kao meteor na nebu.Brodari su počeli maraton koji bi mogao
potrajati i malo duže,neki će odustati,trka je naporna,a ovakav uzlet vozarina u rujnu i listopadu ukazuju da je
kriza pri kraju.Neki su u ova dva mjeseca dobili financijsku inekciju koja ih ostavlja na životu.TNPL je malo popunila blagajnu pa je sada spremnija za buduće izazove.
O cijeni dionice ne bih.Mislio sam da neće nikada ispod 300,a došla je na 250.
Dobra i jeftina dionmca će biti meta,a kako se dosta trejdara nakrcalo sa
6.000 kom dionica koje je prodava skrbnički špekulativni kapital će ih nastojati
izbaciti na što nižoj razini.Mene neće,ja mogu samo dokupljivati,što niže to bolje.
U TNPL će med i mlijeko teći u potocima!!!!!

Može biti i ovaj i onaj argument, no pod crtom, meni se čini da je ovo dobra prilika za iskrcavanje.


Može biti i ovaj i onaj argument, no pod crtom, meni se čini da je ovo dobra prilika za iskrcavanje.

Jesi to vidio u grahu ili netko ti je rekao?[emo_cool]

A BALVANA!!! :) :) :)


Može biti i ovaj i onaj argument, no pod crtom, meni se čini da je ovo dobra prilika za iskrcavanje.
itekako ..bjezanija

7 points that reflect tanker fundamentals say recovery isn’t looming (Part 2)

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


Jesi to vidio u grahu ili netko ti je rekao?[emo_cool]

Ne treba mi grah. Dovoljno je prisjetiti se koliko si bio izgubio u ATPL. Nešto slično ti se događa ovdje.

Ne znam kako vi, ali ja sam se bio požurio ući u TNPL iz straha, a evo se ovih dana potvrđuje da sam bio u pravu. Naime, bilo me strah da će TNPL pobjeći nakon izlaska onog velikog iz Top10, a da je najjeftinija dionica na burzi gledano u terminima risk/rewarda. Dakle potencijal za najveći rast uz umjereni rizik.

Nisam imao dovoljno hrabrosti da je čekam niže, ili ludosti? Da mi je pobjegla bilo bi mnogo nezgodno. Sad sam miran jer sam kupio planiranu količinu, a imam i još sredstava za dokup i smanjivanje prosječne cijene. Brodari su mi ionako sektor broj 1 što se tiče ZSE u dužem razdoblju. Brodari, pa onda turističke i izvoznici. S obzirom na stanje u HR, razumjet ćete.

Nakon svih izvješća koja su do sada izašla potvrdila mi se ta teza, jednostavno ne vidim niti jednu dionicu koja konkurira TNPL po risk/rewardu.
No kako je brodarski sektor rizičan pa je po nekima TNPL evo i na P/B 0,17 preskupa i prerizična, možda biste radije u DDJH, pa čekali objavu nekog većeg vojnog ugovora za BOV-ove, uz P/B 1,10 i brzo padajući BV, dug/kapital oko 190%?
Što se mene tiče, neka oni prvo dobiju posao.

A evo kako izgleda ZSE lista dionica poredanih po P/B kriteriju. Na listi je ukupno 100 dionica, a zahvatio sam u prilogu prvih 30. TNPL je na 8. mjestu.
izvor: mojedionice.com

Napomena: jedino TNPL ima revaloriziranu flotu. ATPL, JDPL i ULPL je nisu revalorizirali pa je njihov prikazani BV precijenjen, stoga i P/B nerealno nizak.

New Report

Close