Nije tu smoootko ništa čudno.. mi ipak živimo u Hrvatskoj… 🙂
Zato racionalni investitor ovdje ima prilike kojih drugdje baš i nema, kao što je ova. Jasno, po mom mišljenju.
Samo strpljivo smootko….sve ćemo mi to naplatiti…[emo_dolar]
Zato racionalni investitor ovdje ima prilike kojih drugdje baš i nema, kao što je ova. Jasno, po mom mišljenju.
Slažem se, al ipak smo naučili da je ovo ZSE i da nas ovde ništa više ne može iznenadit….vjerujem da polako dolazi vrijeme brodara,a tako će se i TNPL naplatit…
sve ćemo mi to naplatiti…[emo_dolar]
Hoćemo, kad vozarine za tankere skoče kao za capeove…ali mislim da ćemo se ipak načekati do tada.
Ma hoce gismunde skocit ce sigurno.Prvo smo imali pad od skoro 25% u zadnjih godinu dana. Znaci prvo ovo mora jos dosta dole, a onda ako se kolo srece okrene(dosta firmi ode u bankrot) eto pomaka.
gore sam od brzine zaboravio napisat.Pad od 25% se odnosi na BDTI.
Pa nema tnpl samo tankere….[emo_smijesak]
http://www.tankerska.hr/hr/flota
A što se tiče dotičnog indexa pogledaj prognoze….[emo_plazi]
Kome ne odgovara…odgovor je jednostavan…neka proda…a koliko smo vidili ima kome….kupnje ne manjka…DAPAČE..[emo_namigusa]
Kolega niste uopce dusevni.
Ma hoce gismunde skocit ce sigurno.Prvo smo imali pad od skoro 25% u zadnjih godinu dana. Znaci prvo ovo mora jos dosta dole, a onda ako se kolo srece okrene(dosta firmi ode u bankrot) eto pomaka.
Da sam ja predsjednik uprave TNPL bio bih jako sretan ako se vaš scenarij ostvari. Iskoristio bih to što bulkeri rastu da postepeno prodajem brodove iz suhe flote i naručujem nove ili kupujem polovne product tankere. Svoju postojeću flotu smo manje više pročistili od crude tankera, svakako dovoljno da više ne predstavljaju omču oko vrata. Imamo dostatne zalihe novca, a kao što rekoh, s obzirom na trendove na bulk marketu i naši bulkeri se mogu gledati kao zalihe novca kojima vrijednost raste.
Ako nam je tržište tekućih tereta core business onda je takav scenarij sasvim izgledan. U ranijem postu sam spominjao pojavu ovih eko brodova s manjom potrošnjom goriva. Stoga je bolje sada biti u poziciji kada se ide u obnovu flote nego da je flota već obnovljena. Po tome je ATPL u lošijo poziciji, ali nisam siguran kakav će utjecaj modernih brodova biti u ice-class segmentu itd. Vrijeme će pokazati.
Uglavnom, po mom mišljenju ili viziji, Tankerska plovidba je u jako dobrom položaju.
A ako se takav scenarij ostvari, a ja je kupujem po 0,2x NAV, ondaaa.. [emo_namigusa]