TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo na radiju, Rusi najavljuju najhladniju zimu u posljednjih 100 godina. Koliko je tako nešto u stanju povećati potrošnju i potražnju pa i pomorski prijevoz nafte?
Jasno, pretpostavljam da neće samo u Rusiji biti ledara.

Evo sam pronašao:

Europi prijeti najhladnija zima u posljednjih 100 godina?

Inače, stvarno me zanima koliko takve stvari imaju utjecaja na vozarine, pa ako netko zna?


@Frankie

Dno se formira tako da broj i snaga onih koji žele kupiti nadjača broj i snagu onih koji žele prodati. Ja bih rekao da je taj proces u tijeku na TNPL.

Gospon Frenki, ako se ovako završi dan. Tako vam izgleda potvrda dna.

Aha dobro hvala.Je li mislite danasnjeg dna ili dna svih dna???

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Miriše mi na stupicu, ali evo ipak ću reći.
Recimo za početak da cijena u narednih nekoliko tjedana ne bi smjela ići ispod 271,05. Usudio bih se čak reći da neće ni ispod 280, ali okolni sentiment baš ne miriše. Svjetski indeksi padaju itd, pa su stoga čak i na TNPL moguća daljnja drhtanja i kolebanja.
A ako neće ići ispod, mogla bi preko :):

za dno dna će se moći reći da je prošlo tek na višim razinama … ovo sad je utabavanje prije ili već poslije dna

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Ovo danas je bila čista stupica…a možda bude još koja….
Pitanje je samo tko će popušit tu stupicu i prepustit dionice onom koji je radi…a vidili smo kako je prošao ovaj što je danas postavio stupicu…
Samo mojih je 200 kom…[emo_namigusa]

A BALVANA!!! :) :) :)

Ovo još nisam vidio kupnja veča od prodaje duplo i kusur,a padne odma na otvaranju.ja nemam dionicu.

Ajde udrite s teskim naoruzanjem.Dosta je bilo zahebancije.Bice ovoga i po 250 za 15 dana.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Pa vidiš da nitko neće….[emo_plazi]…a ovi jučer šta je prova vidili smo kako je prošao…
A vozarine će se zahuktati opet…

A BALVANA!!! :) :) :)

Ovdje je problem zahutkavanja vozarina iz razloga sto malo brodova ide u rezaliste,a broj novogradnji raste.Ovdje je nastao problem radi toga sto se svi single hullovi moraju scrapati do 2015 i gro toga je vec scrapano,a double skinovi su relativno novi.I jasno postavlja se pitanje tko je lud slat u rezaliste brod star 15-20 godina.Tu je nastao cijeli ovaj problem sto rokovi koje je odredio IMO nisu bas bili strucno odredjeni i nije se gledalo da ce se poremetit trziste,a i sami brodari su oklijevali do zadnjeg momenta sa gradnjom double skinova i sad je nastao poremecaj na trzistu koji se eto odrazava pred sam kraj ere single hullova. Ima dosta kompanija koje su radi ovoga upale u probleme u poslovanju da ih sad ne imenujem pojedinacno.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Ovaj šetač na asku su ostaci ostataka PBZ skrbničkog koji se iskrcava. Po meni, još 200 komada max.

Pogledajte malo ovu kompaniju:

http://finance.yahoo.com/q?s=NAT

Nordic American Tankers Limited, a tanker company, engages in acquiring and chartering double-hull tankers. Its fleet consists of 20 double-hull Suezmax tankers. The company was founded in 1995 and is headquartered in Hamilton, Bermuda.

Po mojim kalkulacijama NAV im je oko 383 mil USD. Međutim trži se na 540 mil USD. Kako je to moguće, da se trži na oko 1,4x NAV, a flota im se sastoji samo od suezmax tankera?

Ili, kako je to moguće da se TNPL trži na oko 0,2x NAV, a ima bolji sastav flote od NAT-a?

Nešto je tu meni čudno. A vama?

Inače, politika NAT-a su spot vozarine, nema bogatih dugoročnih ugovora, dakle nije stvar u tome.

New Report

Close