@smootko
smootko sstatak sto si napisao je po meni jeftina demagogija. Hrpa nekakvih prilika i sto bi trebali.Podsjeca me na Hrvatsku u malom trebali bi ovo i ono,ali svaki dan tonemo sve dublje. Prociscenje i katarze. Ima prostora za to,ali kolike su sanse da se to dogodi.Evo ti za primjer dalekovod. Slicna situacija sa novom upravom i katarzama.Evo je katarze dovele u predstecajnu sa mogucim stecajem.
Evo dijela koji sam napisao na kraju posta, pa ga ipak izbacio i prebacio u svoje bilješke:
Dakle, rekao bih da se u TNPL dešava ono što vjerovatno uskoro čeka i cijelu HR. Triježnjenje, suočavanje s istinom praznih džepova i veliki rad, red i disciplina ako se žele izaći na pravi put.
Ipak, rekao bih da je TNPL puno lakše napraviti pozitivni zaokret nego HR, jer TNPL posluje u svjetskom biznisu. Štoviše, TNPL može biti i sklonište od onoga što će se dešavati u HR.
S obzirom da sam sad u gužvi ne mogu puno pisati, pa ću samo ponoviti. Meni je indikativno da g. Stanko Banić podržava sadašnje napore i ono što i kako se radi u TNPL. A ovako je govorio ranije:
https://www.google.com/search?q=tankerska+stanko+bani%C4%87
Hvala na prilici za jeftiniji šoping i jedva čekam da krene šortanje na ZSE da mogu šortati sa postovima gospon Frenkija :):
U zadnjem broju “Otvoreno more” ima clanak od Marijana Žuvića na 2-3 stranice o Tankerskoj,naslov je Osipavanje zadarske flote
Gdje će cijena i šta je jednako bitno, kada? Hvala
Inače, bilo bi fino da privatni jal maknete sa javne scene. Hvala i na tome.
@smootko
Peace brothers.Ne razumijes suptilnost i dubinu nase veze.Kakav jal???
Nema ispod 290….nažalost…..pokušava se dokupit rušenjem ali neda se ispod…
Dali smo formirali dno?[emo_smijesak]
Da vas ja nešto pitam. U uvjetima kada se u shippingu pojavljuju brodovi tzv. eko dizajna, sa dosta manjom potrošnjom brodova.. da li je bolje imati već obnovljenu flotu, ali sa brodovima starog kova ili se tek spremati na strateško poslagivanje flote prikladno budućim očekivanjima?
U slučaju TNPL, to je zaokret prema product tankerima.
Nije mi poznato je li eko dizajn (već) prisutan i kod većih brodova? Znam da postoji kod MR tankera, no je li primjenjiv i za LR2, koji su najavljeni kao buduća orjentacija TNPL? Pa ako netko zna više o tome.
Možda koristim i pogrešnu terminologiju, svakako mislim na brodove sa manjom potrošnjom goriva (20-30% manje), a da ih ima u MR klasi znam jer koliko mi je poznato jedina preostala novogradnja TNPL je upravo MR brod novijeg dizajna, dakle sa manjom potrošnjom goriva. Primopredaja je u 2015. ili 2016. koliko se sjećam.
@BearG
Kako se formira dno??? Evo od 1400 kuna se formira dno i jos uvijek nikako da se formira.
Pa ako i bude niže supać….cmokać[emo_smijesak][emo_smijesak]
Meni je ovo dno…10-20% kako napisah me neinteresira…
Ovdje ću zaradit za mirovinu…
Pozdrav svim pomorcima,inspektorima ma di god bili…
@Frankie
Dno se formira tako da broj i snaga onih koji žele kupiti nadjača broj i snagu onih koji žele prodati. Ja bih rekao da je taj proces u tijeku na TNPL.
moje viđenje…
Nasilu pokušavana izazvati panika koja je urodila protuudarom….nema više..
Netko se išao zaigrati i ostao bez svojih dionica…
Kupnja je moćna…