1.SILBA PARTICIPATIONS B.V. (14473963654) 519.104 82,87 Osnovni račun
2.SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND (59318506371) 5.155 0,82 Skrb. račun
3.PBZ D.D. (02535697732) 4.114 0,66 Skrb. račun
4.RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 2.200 0,35 Skrb. račun
5.RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. (53056966535) 2.029 0,32 Skrb. račun
6.MUSTAĆ IVE (45386604299) 1.996 0,32 Osnovni račun
7.ČIČMIR-VESTIĆ IVICA (62102053855) 1.988 0,32 Osnovni račun
8.KRAGIĆ PETAR (83988335976) 1.985 0,32 Osnovni račun
9.MILIN LENKO (82619155843) 1.974 0,32 Osnovni račun
10.GAĆINA DRAGAN (89515557131) 1.970 0,31 Osnovni račun
Kupnjom pomažete iskrcavaču da se iskrca. U suprotnom bi takvu količinu morao prodavati po puno nižim cijenama. Vjerujem da vam je zahvalan za protekle trgovinske dane. [emo_smijesak]
[/quote]
mislim da bi se trebalo vidjet u top10
tko je bio kupac
a tko je kupovo u onim kolicinma znao je šta kupuje
[/quote]
I prodavalac je JAKO DOBRO znao zašto prodaje.
A prodaje i dalje!!!
Po meni je sve iznad 200 kuna preskupo.
Pozdrav
A ima jos municije u bivse dvojke tj sada trojke.I to podosta.Prodao jedva 2200 komada.
da se izvuće još barem dvije godine niskih vozarina….Slažem se da neće biti dobiti,vjerovatno,ali neće biti ni bankrota.
znači treba samo sačekati još dvije godine [emo_palacg]
[/quote]
Ako bi TNPL 31.12.2016. bila na 1500 kn, a danas je 280 kn, to je povrat od 66% godišnje. Pa tko hoće čekati 2015-u za kupnju neka čeka.
Ako bi TNPL 31.12.2016. bila na 1500 kn, a danas je 280 kn, to je povrat od 66% godišnje. Pa tko hoće čekati 2015-u za kupnju neka čeka.
Obzirom na trendove na ZSE, koliko je vjerojatno da gazde delistiraju i TNPL?? Možda u tom pravcu razmišlja i br.2 iz top10 pa zato užurbano rasprodaje?
Imam dojam da upravu i vlasnike TNPL cijena dionice i mali ulagači (špekulanti) na burzi uopće ne zanimaju tako da me delistiranje uopće ne bi začudilo.
Možda će masline slijedeće godine slabije roditi…a možda i neće..[emo_plazi]
Frankie je uspoređivao TNPL sa KSST, ja bih radije sa KORF-om. Podijelite cijenu TNPL sa 10 i dobijete priču koja se, nadam se, ponavlja.
KORF sa 25-30 u 11/2010 na 150-160 u 02/2013. Hoće li i TNPL sa 250-300 na 1500-1600 u sličnom roku, 2-3 godine?
Nemojte me sad napadati da je KORF turistička a TNPL brodarska, uspoređujem samo kretanje cijene, a sličnost mi je i to što se i kod TNPL i kod KOFR-a se radi/lo o potcijenjenoj realnoj imovini.
Ma nisam ja nista usporedjivao iz KSST sam izasao na 491,a vidi je sad. NI nece gore,ali da ne spamam temu. Situcija u tankerskoj je izuzetno teska. Smanjuju se place,produzuju ugovori,ukidaju neke pozicije(sto znaci da ce vise posla natovarit na manje ljudi,ovo su sve dodatni motivi posadi da srecu potrazi negdje drugdje)… Prije par miseci cila uprava dala ostavku,a idu bolji dani navodno??? Netko grdno rasprodaje,a ako je ovo nekakvo prolazno stanje ne vidim razlog za ovakvu rasprodaju po ovakvim cijenama. Kao cekali 6 godina da se cijena oporavi i sad kad bi trebala ici gore izlaze kao sumanuti.
Mene veseli što je tavko stanje, jer uprava znači nešto poduzima…[emo_smijesak]
Ako bi TNPL 31.12.2016. bila na 1500 kn, a danas je 280 kn, to je povrat od 66% godišnje. Pa tko hoće čekati 2015-u za kupnju neka čeka.
Obzirom na trendove na ZSE, koliko je vjerojatno da gazde delistiraju i TNPL?? Možda u tom pravcu razmišlja i br.2 iz top10 pa zato užurbano rasprodaje?
Imam dojam da upravu i vlasnike TNPL cijena dionice i mali ulagači (špekulanti) na burzi uopće ne zanimaju tako da me delistiranje uopće ne bi začudilo.
[/quote]
Rizici uvijek postoje, ali ako je delistiraju firma neće propasti, a sada se trži na 30 mil USD, što je oko 10% vrijednosti flote, po sadašnjim cijenama koje su povijesno niske.
A tu su i drugi rizici, recimo rizik papirnatog novca i njegove vrijednosti.
Današnja TNPL nije TNPL od prije 5 godina,kapital je jako smanjen,a imaju puno veće dugove,flota je manja,zadnji put su trenutnu tonažu imali 1994.
Kao što je Twixer pisao glavni krivci za pad vozarina su Amerikanci.Iako ukupno gledano potrošnja nafte raste,uvozi se sve manje nafte,do kraja desetljeća neće ni biti potrebe za tankerima.
Kinu sve više opskrbljuje Rusija do 2018 izgradit će naftovod koji će najvećim djelom podmirivati njihove potrebe.
Tako da ni na duži rok ja ne vidim neki oporavak.
Ma nisam ja nista usporedjivao iz KSST sam izasao na 491,a vidi je sad. NI nece gore,ali da ne spamam temu. Situcija u tankerskoj je izuzetno teska. Smanjuju se place,produzuju ugovori,ukidaju neke pozicije(sto znaci da ce vise posla natovarit na manje ljudi,ovo su sve dodatni motivi posadi da srecu potrazi negdje drugdje)… Prije par miseci cila uprava dala ostavku,a idu bolji dani navodno??? Netko grdno rasprodaje,a ako je ovo nekakvo prolazno stanje ne vidim razlog za ovakvu rasprodaju po ovakvim cijenama. Kao cekali 6 godina da se cijena oporavi i sad kad bi trebala ici gore izlaze kao sumanuti.
Mišljenja sam da rasprodaje netko tko ako je u krivu ako rasprodaje zbog fundamenatlnih razloga. Međutim, stvarno ne znam tko je i koji su mu razlozi, a tek budućnost će pokazati jel mu to bio dobar ili loš potez, kao i nama koji kupujemo.
Ja kupujem potcijenjenost imovine, a što se tiče svega gore navedenog.
Režu troškove, pomladili su upravu kao i ATPL, jer su potrebni veliki napori i puno rada, dokazivanja, ako hoćete. Kada dođeš u neke godine više ti se nikome ništa ne dokazuje i zato je staroj upravi uloga savjetnika puno bolja.
Uglavnom, smatram da će TNPL preživjeti i da više neće puno ni gubiti od supstance, a s obzirom na cijenu, više od toga trenutno nije ni bitno?