…
Vlasnici 14 brodova, od toga 7 tankera.
Kad uključimo CASH, brodove po ovim smiješno niskim cijenama i odbijemo dugove
dobijemo 1500-1600kn po dionici.
…
Kako rat djeluje na cijenu nafte.
Koliko rastuvozarine?
Abruma sam na ATPL koju nemam,a kako neću TNPL koju imam.
Moglo bi biti vatreno.Naravno na desno.
U TNPL i svim brodarima će biti meda i mlijeka u potocima.Nažalost ne i u LPLH
koji to više nije!
[/quote]
Evo sam podebljao poziciju. TNPL mi je uvjerljivo najzastupljeniji brodar. Još imam JDPL i ATPL. Brodari mi najzastupljeniji sektor u portfelju.
I meni miriše da bi mogli napokon gore, ako ovaj šta iskrcava dopusti.
A ako i ne dopusti, po 300kn ima još oko 1,8 mil kn za prodati. Pa i nije neka cifra ako se nađe neka malo jača pirana.
Sad sam pogledao promjene u top10 i koliko vidim niko ne dokupljuje, ali prodaje br.2 koji s jučerašnjim danim ima još 6.354 dionice….neće tu tako brzo biti kruha.
Capesize 19.811 dollar (+ 11,0 prosent)
Panamax 7.676 dollar (+ 3,0 prosent)
Handysize 7.642 dollar (- 0,3 prosent)
Supramax: 9.954 dollar (+ 0,9 prosent)
Sad sam pogledao promjene u top10 i koliko vidim niko ne dokupljuje, ali prodaje br.2 koji s jučerašnjim danim ima još 6.354 dionice….neće tu tako brzo biti kruha.
Kad se kaže da 2. dioničar izlazi, međutim ovaj 2. dioničar ima samo 1% firme, a kao što rekoh ranije cijela pozicija mu na ovim cijenama vrijedi oko 1,8 mil kuna.
Biti će zanimljivo pratiti razvoj događaja, ja sam izabrao da ga pratim iznutra.
Sad sam pogledao promjene u top10 i koliko vidim niko ne dokupljuje, ali prodaje br.2 koji s jučerašnjim danim ima još 6.354 dionice….neće tu tako brzo biti kruha.
uf,puno je to,pogotovo što kupuju samo mali
Mali , veliki, srednji…
Ovo su ok cijene za ulaz…kome se čeka neka čeka..ja ćokam a i municuije imam..
Capesize 19.811 dollar (+ 11,0 prosent)
Panamax 7.676 dollar (+ 3,0 prosent)
Handysize 7.642 dollar (- 0,3 prosent)
Supramax: 9.954 dollar (+ 0,9 prosent)
Ovo nema nikakve veze s tankerima.
Pa nema tankerska samo tankere…[emo_plazi]
TNPL ima više bulk cariera od tankera i to uglavnom handy.
A vidimo da i k.k.Zadar kuburu na granici bankrota.
Zadarski dobrotvor TNPL stisnuo špine i dok se vozarine ne oporave neće ih ni otvoriti.Dakle,bila jednom 2012.godina otpisa,korekcija,gubitaka iz tekućeg
poslovanja,penala zbog odustajanja od novogradnji i neponovljiva je.
I ove godine i pored pozitivnog drugog kvartala,vjerovatno i trečeg,negativnog
prvog,u očekivanju uobičajeno nalo boljeg četvrtog kvartala teško da ukupn
godišnji skor bude iznad nule.
Ipak lani 540 mil kn gubitaka gotovo 1.000 kn po dionici,ove godine bi trebalo biti u najgorem slučaju deset puta manje.
Kratkoročno ćemo se oporaviti? pred izvještaj trečeg kvartala,jer bi mogao biti
pozitivan.
Samo da očistimo ovih 6.000 kom.Ovo je lijepa prilika da se ukrcaju srednji
investitori,a najbolje bi bilo da uđe sindikat.
U TNPL će teći med i mlijkeko kao najjača bujica,naravno strpljivima.
Podsjeca me na jednu drugu dionicu iz koje je jedan veliki izasao i govorilo se da ce onda gore i da je samo nebo granica,a kad ono tek bilo svecano otvorenje Jazovke nakon izlaska velikog igraca.
Sve je ovo bijedo.Slab je promet.Kad vidim što se vani radi na brodarima uhvati me sjeta.Opet sam danas malo dokupio ,naravno da je to moja subjektivna odluka i nije nagovor na ništa,a pogotovo ne na kupnju ili prodaju.
Gore je netko napisao da su ovo ok cjene za ulaz.
I jesu.
Bit će bolje.Za 4 godine,toliko će sigurno još trebati za oporavak rekao je novi predsjednik uprave.
Nego kako stoji BTDI?Zašto to nitko ne objavljuje?
http://finance.yahoo.com/news/crude-tanker-index-25-lower-224502403.html