TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


MALA ANALIZA BROJEVA
Prihodi od prodaje ( vozarina i chartera ) za 2012. god.

Ukupni prihodi od vozarina za sve brodove tako bi iznosili 452815000 kn.
Ne izgleda lose i mnogi bi bili zadovoljni takvim poslovanjem u trenutnim uvjetima, ali Tankerska sa tom flotom ostvarila je oko 60 % veci prihod, tocnije 720000000 kn.

Moguca pitanja:
– Kolike su stvarne vozarine za brodove Tankerske plovidbe ?
– Radi li Tankerska preko svojih kompanija sa vecim brojem brodova od ovih za koje znamo? ( najam ili brodovi u vlasnistvu kompanija kceri Tankerske plovidbe )
– Prikazuje li netko mnogo negativniju sliku o Tankerskoj plovidbi nego sto je stvarno stanje ?
– Kolika je stvarna vrijednost konsolidirane Tankerske plovidbe ?

U 2012. su prodali Frankopan, Zrinski i Dalmaciju.


MALA ANALIZA BROJEVA
Prihodi od prodaje ( vozarina i chartera ) za 2012. god.
– Velebit i Vinjerac – dugotrajni najam Stena bulk 13250 $/day: 2x13250x6x365=58035000 kn
– Alan Veliki, Hrvatska, Donat – predpostavka oko 16000 $/day:3x16000x6x365=105120000 kn
– Olib, Dugi Otok, Kornati – predpostavka oko 14000 $/day: 3x14000x6x365=91980000 kn
– handy 9 komada – predpostavka oko 8000 $/day: 9x8000x6x365=157680000
– od brodova prodanih pocetkom godine – predpostavka ukupni prihod od vozarina 40000000 kn

Ukupni prihodi od vozarina za sve brodove tako bi iznosili 452815000 kn.
Ne izgleda lose i mnogi bi bili zadovoljni takvim poslovanjem u trenutnim uvjetima, ali Tankerska sa tom flotom ostvarila je oko 60 % veci prihod, tocnije 720000000 kn.

Moguca pitanja:
– Kolike su stvarne vozarine za brodove Tankerske plovidbe ?
– Radi li Tankerska preko svojih kompanija sa vecim brojem brodova od ovih za koje znamo? ( najam ili brodovi u vlasnistvu kompanija kceri Tankerske plovidbe )
– Prikazuje li netko mnogo negativniju sliku o Tankerskoj plovidbi nego sto je stvarno stanje ?
– Kolika je stvarna vrijednost konsolidirane Tankerske plovidbe ?


Sve si ti to super skontao, naravno samo ono što tebi paše, vidim da si za svaki brod računao prihode 365 dana u godini.
Zar si zaboravio da brodovi idu na dokovanje i da taj trošak sami plaćaju,a nema tada prihoda od vozarina?
Misliš da si unajmljeni svaki dan u godini, jesu li možda na spotu ili..?
Imaju ti li brodovi ikakva troška u tih 365 dana…..i to se računa kad se rade godišnji FI, zar ne?
Mogao si nam i te brojke izbaciti…[emo_namigusa]

zar nisu u 2011 g imali minus od 90 mil kuna, a u 2012 minus 524 kune…..valjda bi oni sami trebali pokriti i taj minus….a dug/kapital je 160%

dobro bi bilo da si nam i NAV izračunao….[emo_namigusa]

-524 miliona kuna….sorry….( u gornjem postu) …..

“Društvo je odustalo od ugovora za gradnju tankera br. S-5054 uz ostajanje na snazi ugovora o gradnji tankera br. S-5065, čija se isporuka očekuje u prvom polugodištu 2015. Korejsko brodogradilište je prihvatilo raskinuti ugovor
za gradnju tankera br. S-5054 uzotkazne penale u visini od 34.360.764 kuna”

ovo j eiz prošlog izvještaja…

Što misliš zašto su odusiali od novoga broda, pa čak i uz plaćanje penala od 34 mil kn ako misle da bi ovdje bilo opravka….?

Šteta što ovdje nema jednog bivšeg forumaša Shoguna da vam on malo pobliže i stručnije objasni situaciju u TLPL…

Pa ako već dva skrbnička rasprodaju već duže vrijeme zašto im uskakati za žive mete, zašto se ne povući niže i čekati ih kad im već gori pod nogama?
valjda oni imaju bolje info iznutra nego mi….

@ Jope
Jope, srdaćan pozdrav.
Jako sam zadovoljan što je netko shvatio neodrživost mojih matematičkih akrobacija iz posta “MALA ANALIZA BROJEVA”
Naime, poznatim podacima o dugoročnom najmu brodova Velebit i Vinjerac i preoptimističnim podacima o vozarinama za sve ostale vrste brodova koje Tankerska ima dodao sam i neke sasvim nemoguće elemente:
1) Brodovi nikako ne mogu plaćeno ploviti 365 dana u godini.
2) USD je, ako se ne varam, cijele godine bio ispod 6 KN.
Navedeno dovodi do zaključka da bi PRIHODI OD VOZARINA I CHARTERA trebali biti bitno manji od mojih izračuna.

Tu dolazimo do malog problema.
Izvor: Nervidirani tromjesećni financijski izvještaj Tankerske plovidbe d.d. za razdoblje 01.01.2012 do 31.12.2012.,Račun dobiti i gubitka, I Poslovni prihodi, 1) Prihodi od prodaje 720.635.276 KN

Cilj pisanja mojeg posta “MALA ANALIZA BROJEVA” bila je da uz sva matematička pretjerivanja dokažem da nikako nije moguće ostvariti poslovne prihode od vozarina i chartera veće od 452 mil KN sa flotom koju Tankerska ima.
Sretnim čudom ostvareno je 720 mil KN po toj stavci. Tu nije uračunata prodaja brodova Frankopan, Zrinski i Dalmacija što se nalazi u stavci 2. Ostali poslovni prihodi.
Zaključak: Ostajem kod postavljenih pitanja u svom postu i volio bih saznati odgovore na njih.
Dodatak zaključku: Iskreno se nadam da su poslovni prihodi još mnogo veći.

O prikazanom gubitku i još nekim stvarima pisati ću kada svoje mišljenje ukalupim u prihvatljiv tekst.

Za sada, nadajući se nastavku argumentirane razmjene mišljenja, srdačno Vas pozdravljam i nudim virtualno prijateljstvo na ovom forumu.
P.S. Shogunove postove volio sam čitati i iznimno ga cijenio. Nadam se njegovom povratku na forum.

I ja sam volio čitati Shogunove postove, ali koliko znam on više nije aktivan na TK, bacio se u druge vode.

UGLJAN 37,729 BLT 10 VITORIA/CONT 6-8/4.2013
USD 13,000 DAILY

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


"Društvo je odustalo od ugovora za gradnju tankera br. S-5054 uz ostajanje na snazi ugovora o gradnji tankera br. S-5065, čija se isporuka očekuje u prvom polugodištu 2015. Korejsko brodogradilište je prihvatilo raskinuti ugovor
za gradnju tankera br. S-5054 uzotkazne penale u visini od 34.360.764 kuna"

ovo j eiz prošlog izvještaja…

Što misliš zašto su odusiali od novoga broda, pa čak i uz plaćanje penala od 34 mil kn ako misle da bi ovdje bilo opravka….?

Šteta što ovdje nema jednog bivšeg forumaša Shoguna da vam on malo pobliže i stručnije objasni situaciju u TLPL…

Aaa.. možda zato što im je odustajanje bilo jeftinije od nastavljanja gradnje.
Usporedite cijenu po kojoj su ugovorili te brodove sa današnjom cijenom novogradnji.. trebala bi vam se upalit lampica poviše glave, uz podizanje kažiprsta u zrak i povik a-haa?!

@upupup

Osobno držim da je kod vašeg pitanja oko prihoda, kriva pretpostavka da se prihodi od prodaje brodova nalaze samo u ostalim prihodima, a da su u prihodima od prodaje samo prihodi od vozarina.

Ako znate u kojim su kvartalima prodavani brodovi, pogledajte kvartale u kojima nisu, tu bi trebali biti čišći podaci. Primjerice, izgleda da u 4. kvartalu nije bilo prodaje brodova?
Prihodi od prodaje u 4.kv su oko 130 mil kn x4 = 520 mil kn na godišnjoj razini.
Čini li vam se to realnije?

Zna li netko za koliko je prodan brod NOVIGRAD 07.05.2013.?

Za novigrad nema cijene,samo da su kupci švicarci,ali izgleda da je prodan još jedan brod,ima u zadnjim tjednim izvještajima

DIKLO 27,321 2000 RIO SANTIAGO ARGENTINA B&W CR 4 X 30,5MT 7.6mil.$

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

New Report

Close