TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.tankerska.hr/en/fleet

evo link flote pa neka sami ljudi vide tko navlači,tko obmanjuje i piše neistine…i tko naravnoi spama…[emo_smijesak][emo_plazi]

Roko mi se inače zove pas…kad već pitaš…[emo_plazi]

A da si malo zloban jesi…

cmokaČ

A BALVANA!!! :) :) :)


drugi dioničar nastavio s rasprodajom ali imam novog pomagača na četvrtom mjestu … iskrcali cca. soma komada u zadnjih tjedan dana

pa naravno da se prodaje, cijena je odlična za prodati, tko zna kad će opet biti kupnje iznad 400 kn??? [emo_palacg]

moji poruke nisu investicijski savjeti niti poziv na kupnju ili prodaju dionica

BIOGRAD 37,729 BLT 10 PORT KLANG/WW 22-27/3.2013 4-6 MOS
USD 8,500 DAILY

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

http://www.mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=TNPL-R-A

Prodani Kornati za 10 m$. Uskoro Molat, a spominjalo se jos neke. Ako prodaju sve, a cijene su u visini zadnje revalorizacije,moglo bi biti cash-a 1900 kn po dionici. Sprema li se neka veca akvizicija, ili mozda promjena ( prosirenje) djelatnosti, ili mozda gasenje i podjela love, ili mozda………….

Pazite da nebo bilo ko na knzm…

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

jako dobar brodar.
predvodnik flote, rekao bih.
zašto toliko zaostaje za ATPL, ULPL i JDPL u oporavku?
ipak je on revalorizirao sve po marketu…

Ozren, đe' kombo?

Je samo čekamo ovog što kipa,a ima ih dva, da završe…
A koliko su odredili iskipati samo oni znaju…do sada 2000 kom u zadnjih 20-ak dana

A BALVANA!!! :) :) :)

MALA ANALIZA BROJEVA
Prihodi od prodaje ( vozarina i chartera ) za 2012. god.
– Velebit i Vinjerac – dugotrajni najam Stena bulk 13250 $/day: 2x13250x6x365=58035000 kn
– Alan Veliki, Hrvatska, Donat – predpostavka oko 16000 $/day:3x16000x6x365=105120000 kn
– Olib, Dugi Otok, Kornati – predpostavka oko 14000 $/day: 3x14000x6x365=91980000 kn
– handy 9 komada – predpostavka oko 8000 $/day: 9x8000x6x365=157680000
– od brodova prodanih pocetkom godine – predpostavka ukupni prihod od vozarina 40000000 kn

Ukupni prihodi od vozarina za sve brodove tako bi iznosili 452815000 kn.
Ne izgleda lose i mnogi bi bili zadovoljni takvim poslovanjem u trenutnim uvjetima, ali Tankerska sa tom flotom ostvarila je oko 60 % veci prihod, tocnije 720000000 kn.

Moguca pitanja:
– Kolike su stvarne vozarine za brodove Tankerske plovidbe ?
– Radi li Tankerska preko svojih kompanija sa vecim brojem brodova od ovih za koje znamo? ( najam ili brodovi u vlasnistvu kompanija kceri Tankerske plovidbe )
– Prikazuje li netko mnogo negativniju sliku o Tankerskoj plovidbi nego sto je stvarno stanje ?
– Kolika je stvarna vrijednost konsolidirane Tankerske plovidbe ?


MALA ANALIZA BROJEVA
Prihodi od prodaje ( vozarina i chartera ) za 2012. god.
– Velebit i Vinjerac – dugotrajni najam Stena bulk 13250 $/day: 2x13250x6x365=58035000 kn
– Alan Veliki, Hrvatska, Donat – predpostavka oko 16000 $/day:3x16000x6x365=105120000 kn
– Olib, Dugi Otok, Kornati – predpostavka oko 14000 $/day: 3x14000x6x365=91980000 kn
– handy 9 komada – predpostavka oko 8000 $/day: 9x8000x6x365=157680000
– od brodova prodanih pocetkom godine – predpostavka ukupni prihod od vozarina 40000000 kn

Ukupni prihodi od vozarina za sve brodove tako bi iznosili 452815000 kn.
Ne izgleda lose i mnogi bi bili zadovoljni takvim poslovanjem u trenutnim uvjetima, ali Tankerska sa tom flotom ostvarila je oko 60 % veci prihod, tocnije 720000000 kn.

Moguca pitanja:
– Kolike su stvarne vozarine za brodove Tankerske plovidbe ?
– Radi li Tankerska preko svojih kompanija sa vecim brojem brodova od ovih za koje znamo? ( najam ili brodovi u vlasnistvu kompanija kceri Tankerske plovidbe )
– Prikazuje li netko mnogo negativniju sliku o Tankerskoj plovidbi nego sto je stvarno stanje ?
– Kolika je stvarna vrijednost konsolidirane Tankerske plovidbe ?

Jako dobar post….sve isto bi i mene zanimalo….Činjenica je da nam br2. i br 4. kipaju veće količine i dok ne prestanu nema nam nigdje….

A BALVANA!!! :) :) :)

i ovaj tjedan nastavili istovar br.2 i br.4 … a ja kontra logike još malo čoknuo

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

TEMA: ISTOVAR DIONICA

Istovar dionica logično je očekivati kada je njihova cijena povoljna pa se to isplati, ili kada se očekuje dugoročno loše poslovanje pa analize pokažu da je bolje prodati (makar i uz veliki gubitak) nego zadržati poziciju.
Kada veliki istovaruju dobro bi bilo znati tko prodaje, po kojim cijenama je kupovao to što sada istovaruje i koji je razlog sadašnjeg istovara.
U zadnje vrijeme kod brodara u svijetu prevladava uvjerenje da je najgori dio krize prošao što se vidi i po velikom oporavku cijena dionica. Optimizam je vidljiv i na cijenama naših brodara.
Upravo u tome trenutku dolazi do velikog i vrlo transparentnog istovara čak dvojice velikih ( iz prvih 10 ) dioničara TNPL po all time low cijenama.
Možda bi trebalo reći kako se to inače radi.

TEHNIKA ISTOVARA KOJA SE PRIMJENJUJE ( ako stvarno želite prodati )

Na hrvatskom tržištu kapitala, a još puno dulje na svjetskom, postoji grupa poteza koju veliki igrači i njihovi brokeri znaju i prinjenjuju ako žele istovariti veliku količinu dionica.
Redosljed poteza je jednostavan:
1) Razbiti veliku količinu na više malih računa.
2) Pričekati pravi trenutak ili sam stvoriti vijesti i euforiju – potražnju.
3) U razumnom roku nekoliko puta pomesti prodaju i dignuti cijenu. Na našem tržištu rok može biti i nerazumno kratak.
4) Održavajući visoku cijenu, polako, daleko od očiju javnosti(ne u prvih 10)
uvaliti budalama preskupe dionice.
Navedeni recept je kod nas već bezbroj puta primjenjen i siguran sam da ga i naši “ISTOVARIVAČI” znaju.
Zašto prodavatelji ne žele proči bolje? Procjenite sami.

Primjenjuje se još nešto što se pokazalo jako djelotvorno ( pogotovo na malim i plitkim tržištima ).
FOND DIONICA koji veliki igraći ponekad formiraju ( a može se sastojati i od više manjh računa ) služi za kontrolu cijene i njeno usmjeravanje ovisno o planiranim ciljevima. Potpuno je nevažno koliki je gubitak na toj izdvojenoj količini dionica ako se u konačnici postignu željeni ciljevi.
Ima li to kakve veze sa dionicom TNPL ? Procjenite sami.

Za kraj nešto što nema veze sa Tankerskom, ali će biti ili već je hrvatska specifičnost.
U vrijeme kada je hrvatsko tržište dionica bilo precijenjeno mnogi Otvoreni fondovi ( novcem udjeličara ), a kasnije i Mirovinski fondovi ( novcem sviju nas ) kupovali su precijenjene dionice. Neki od tih fondova posebno su dobro platili neke pakete dionica nekim podobnim osobama. Drugim riječima, naš su novac prebacili u privatne đepove u najprikladnijem trenutku.
Kada dođemo do ruba konačnog i stvarnog oporavka neki Fondovi početi će rasprodavati neke dionice. Te dionice završavati će na osnovnim računima banaka ili na računima podobnih i povlaštenih osoba. Naravno, cijene će biti
all time low, krug će biti zatvoren, samo ćemo mi biti dva puta opljačkani.
Ponavljam, ovo zadnje nema veze sa TNPL, ali ako čujete da se pojavilo negdje drugdje svakako dojavite. Plaćam cugu.

Za sada toliko. Oprostite ako sam bio naporan.
Pozdrav svima, pa i “ISTOVARIVAČIMA”.

New Report

Close