apoksiomen:
”
Dobro nećemo se više prepirati.
Dovoljno je danas pogledati promet u prvih sat vremena. 844.000 kuna.
Netko uporno dokupljuje velike količine. Danas bi prema tome trebali završiti dan na 3400 kuna sa prometom iznad 2 mil kuna. A onda ćemo večeras vidjeti ključne promjene u prvih 10 dioničara.
”
petkom navečer vide se promjene koje su se dogodile do srijede, koliko ja znam – tako da se ove najnovije neće vidjeti
E nije tako jer je prošlog četvrka prošla transakcija od 1131 komad a ona će sasvim sigurno poremetiti izgled prvih deset dioničara.
A ti moj stock gledaj i uživaj.
Evo promet 1.340.000 kuna sve počišćeno do 3380 i to van kupnje. Prema najavama danas slijedi čišćenje do 3400 kuna.
Odnos K/P 896 / 1126. Peta ponuda na 3.480 kuna a prvih pet kupnji od 3345-3350 kuna.
Mislim da je sada sve jasnije.
ATLANTSKA PLOVIDBA I JADROPLOV U DEVET MJESECI ZABILJEŽILI GUBITAK, A JEDINI U PLUSU ZADARSKI BRODAR Tankerska plovidba povećala operativnu dobit 89,2 posto
Atlantsku plovidbu ‘ubili’ visoki troškovi, a Jadroplov manje zaradio zbog negativnih tečajnih razlika
Suprotno očekivanjima, s obzirom na relativno visoke indekse brodskih vozarina, 2006. godina će za domaće brodare ostati upamćena po stabilnim, ali osrednjim poslovnim rezultatima. Da među prosječnima ima i izuzetaka pokazuju devetomjesečni poslovni rezultati Tankerske plovidbe koji se doista mogu ocijeniti vrlo dobrima. Naime, Tankerska je plovidba u devet mjeseci ostvarila dosad rekordne rezultate. Operativna dobit društva ove je godine u usporedbi s istim razdobljem lani povećana za čak 89,2 posto na iznos od 225,68 milijuna kuna. Pritom je devetomjesečna neto dobit zabilježila pad od 22,3 posto na iznos od 202,08 milijuna kuna, odnosno 322,6 kuna po dionici.
Tankerska izvrsna
Prošlogodišnja je neto dobit Tankerske bila pod velikim utjecajem izvanrednih prihoda koji su iznosili čak 197,46 milijuna kuna (od prodaje starijih brodova), a ove su godine isti prihodi bili znatno manji, a iznosili su svega 12,24 milijuna kuna. Inače, poslovni su prihodi Tankerske plovidbe ove godine zabilježili rast od 9,4 posto na iznos od 777,07 milijuna kuna, a poslovni rashodi smanjeni su za 6,7 posto na 551,39 milijuna kuna. Znatan rast od čak 146,55 posto Tankerska je plovidba ostvarila na financijskim prihodima društva koji su ove godine iznosili 21,13 milijuna kuna. Naime, na kraju rujna društvo je raspolagalo s čak 175,08 milijuna kuna novčanih sredstava na žiroračunu te 493,39 milijuna kuna kratkotrajne financijske imovine po čemu je jasno kako društvo u promatranom razdoblju nije imalo problema s održavanjem tekuće likvidnosti. Pored toga, a u usporedbi s krajem prošle godine, znatno je smanjen i iznos dugoročnih obveza društva, i to s 1,229 milijardi kuna na 1,097 milijardi kuna, a kratkoročne financijske obveze ostale su simbolične i iznosile su svega 1,15 milijuna kuna. Glavninu prihoda, kao i dosada, Tankerska plovidba ostvarila je na inozemnom tržištu (99,8 posto) pri čemu se njihov najveći dio odnosio na prihode od prijevoza sirove nafte, a manji dio potekao je od prijevoza rasutih tereta. Atlantska je plovidba u devet mjeseci ostvarila slabije rezultate nego u istome razdoblju lani. Operativna je dobit Atlantske ove godine iznosila svega 31,07 milijuna kuna, što je bilo za 82,8 posto manje nego lani kada je iznosila 180,72 milijuna kuna. Snažan je pad zabilježila neto dobit grupe Atlantska plovidba. Tako je ove godine neto dobit iznosila 84,95 milijuna kuna (60,87 kuna po dionici), a lani u isto vrijeme neto dobit bila je znatno viša. Naime, prošle je godine Atlantska plovidba poput Tankerske ostvarila visoke prihode od izvanrednih aktivnosti, čak 316,39 milijuna kuna, a isti prihodi u devet mjeseci ove godine bili su znatno niži nego lani i iznosili su 87,68 milijuna kuna.
Mirno more za Tankersku plovidbu Piše: Piše Silvana Milić, Brokeri Zagrebačke banke
Kretanje ostalih brodara u Hrvatskoj Tankerska plovidba nije u potpunosti slijedila jer je još u pozitivnom cjenovnom području u odnosu na početak godine
Trgovanje u tjednu koji je za nama bilo je nešto usporenije, a volumeni nešto manji u odnosu na pretprošli tjedan, no to je sve i dalje u iščekivanju dolaska dionica Ine u Službenu kotaciju na Zagrebačku burzu koje bi se moglo dogoditi prvog trgovinskog dana u prosincu, no to je još uvijek samo najava, a ne potvrđeni datum uvrštenja, tako da i dalje ostajemo u iščekivanju.
U duhu teksta iz prethodnoga tjedna i u ovom ponovo imamo brodare u fokusu. Već niz tjedana Tankerska plovidba se značajnije oporavlja i uspinje na listi najtrgovanijih dionica, tako je među prvih sedam i ovaj tjedan, cijena iako bilježi pozitivne pomake i dalje su isti „mišjim korakom“ no sve to ističe i veličinu i kvalitetu ove dionice u koju ne zalaze špekulanti upravo zbog njezine veličine. Uz to, u ovom mjesecu koji je upravo na zalazu, objavljena su financijska izvješća za treći kvartal tako da sada jasnije možemo gledati u ostvarene cjenovne razine i vidjeti hoće li Tankerska plovidba uspjeti dostići očekivanja investitora koja isti imaju od toga najvećeg hrvatskog brodara.
Tankerska plovidba iz Zadra objavila je vrlo dobre rezultate za treće tromjesečje. Bez obzira na kao što smo već jednom pisali što se u 2005. ponuda brodova povećala i što su cijene vozarina umirile. Ovdje je riječ o prijevozu nafte, obzirom na to da od prijevoza nafte Tankerska ostvaruje najveći dio svojih prihoda. Tako da kretanje ostalih brodara u HR Tankerska plovidba nije u potpunosti slijedila, jer je još uvijek u pozitivnom cjenovnom području u odnosu na početak godine.
Zagledamo li se u Izvješće uvidjet ćemo da su poslovni prihodi u odnosu na isto razdoblje lani rasli 9,4% te su dostigli 777 mil. kn, a i pokazatelji profitabilnosti su rasli, još govorimo o značajnim pomacima profitnih marži. Stoga ukoliko očekujemo da bi Tankerska plovidba u ovogodišnjem četvrtom kvartali mogla ostvariti barem jednake pokazatelje kao u četvrtom kvartalu prošle godine, dolazimo do EBITDA marže od 48,96%, odnosno EBIT marže od 32,69% ( u odnosu na poslovnu 2005. kada su je pokazatelj EBITDA marža iznosila 39,16%, a EBIT marža 24,51%). Razlog ovoga značajnog pomaka je i u činjenici da je Tankerska plovidba u prošloj godini imala značajne izvanredne prihode od prodaje brodova u prvom dijelu 2005.g. što je izostalo u ovoj godini. Tako i do sada ostvarenih 202 mil. kn neto dobiti, uz ranije navedeni uvjet, mogao bi nas dovesti do zarade po dionici od 577 kn, što uz zaključnu cijenu od petka daje pokazatelj P/E 5,86. Knjig. vrijednost se nalazi na 2.568 kn, za NAV i dalje dobivamo podatak po dionici daleko iznad 4.000 kn, a pokazatelj prodaje u odnosu na sadašnju tržišnu cijenu P/S je 1,92.
Nema tu puno nauke, TA i ostalih mudrolija. Cijena ide prema NAV vrijednosti cca po meni 4700 kuna.
Pa u ovu dionicu su ušli jaki igrači sa više od 10 mil kuna u par dana. Ne mislite valjda da kupuju na ćoravo.
Tu su fundamenti, najavljen najbolji financijski izvještaj do sada, kupnja Lenca, možda Jadroplova, predujam dividende.
Nema greške oko ulaza u ovu dionicu do 4000 kuna. Ovom dionicom najbolje se trguje na početku i kraju radnog vremena. Neko strpljivo čeka da se složi prodaja oko 3600 pa će lupiti po njoj kad dođe vrijeme.
Danas i jučer cca 8 mil kuna prometa a prošli tjedan 5-6 mil. Slobodna količina dionica na tržištu je cca 100 mil kuna dakle mali je free float.
Mislim da je TNPL uz INU trenutno najsigurnija i najbolja investicija. Pa zarada u 1.5 godinu po dionici je cca 900 kuna a dionica je prije 2 godine tržena na 4000. Treba li još uopće što reći ????
Nema tu puno nauke, TA i ostalih mudrolija. Cijena ide prema NAV vrijednosti cca po meni 4700 kuna.
Pa u ovu dionicu su ušli jaki igrači sa više od 10 mil kuna u par dana. Ne mislite valjda da kupuju na ćoravo.
Tu su fundamenti, najavljen najbolji financijski izvještaj do sada, kupnja Lenca, možda Jadroplova, predujam dividende.
Nema greške oko ulaza u ovu dionicu do 4000 kuna. Ovom dionicom najbolje se trguje na početku i kraju radnog vremena. Neko strpljivo čeka da se složi prodaja oko 3600 pa će lupiti po njoj kad dođe vrijeme.
Danas i jučer cca 8 mil kuna prometa a prošli tjedan 5-6 mil. Slobodna količina dionica na tržištu je cca 100 mil kuna dakle mali je free float.
Mislim da je TNPL uz INU trenutno najsigurnija i najbolja investicija. Pa zarada u 1.5 godinu po dionici je cca 900 kuna a dionica je prije 2 godine tržena na 4000. Treba li još uopće što reći ????
Stavrno ne treba, ja danas ušao, kad prodam sav ATLS dokupiču još ako mi ne odljeti.
[smiley2]
Mislim da je TNPL uz INU trenutno najsigurnija i najbolja investicija. Pa zarada u 1.5 godinu po dionici je cca 900 kuna a dionica je prije 2 godine tržena na 4000. Treba li još uopće što reći ????
Kolegas nemojte pretjerivati, nakon sto godina i nešto sitno,konačno je i tankerska dobila svojih par dana , ali tvrditi da je uz INU najsigurnija i najbolja investicija nas vraća u davna vremena kada su zime bile hladne i zelene, a mi hrvati volimo ipak toplija vremena i mirno more.
[smiley1]