TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

TANKERSKA ISKLJUČENA IZ GLASOVANJA Napeto na skupštini dioničara: "Lenac" kroz iglene uši ušao u dokapitalizaciju

HBOR je glasao protiv, no na kraju je dokapitalizacija prihvaćena sa 76,65 posto glasova, što je jedva malo više od potrebne većine

RIJEKA Odluka o dokapitalizaciji brodogradilišta »Viktor Lenac« ulaganjem Tankerske plovidbe od 29 milijuna kuna kroz iglene je uši prošla glasovanje skupštine dioničara škvera, zbog protivljenja predstavnika HBOR-a koji drži desetak posto dionica »Lenca«.

Članovi Skupštine do te, jedanaeste točke dnevnog reda odluke su donosili kao na tekućoj traci, premoćnim brojem glasova predstavnika Uljanik plovidbe i Tankerske plovidbe, no prilikom odlučivanja o dokapitalizaciji »Tankerska« je, kao ulagač, bila isključena iz glasovanja.

To je bitno promijenilo odnos snaga, jer od ukupno nešto malo više od 11 milijuna glasova prisutnih na skupštini, gotovo polovicu su, sukladno vlasničkom udjelu, držali predstavnici zadarskog brodara.

Kako prema Statutu društva odluka o dokapitalizaciji mora biti izglasana kvalificiranom većinom od 75 posto prisutnih glasova, a HBOR je glasao protiv, uslijedilo je desetak minuta neizvjesnosti, koliko je trajalo detaljno prebrojavanje glasova.

Na kraju je dokapitalizacija ipak prihvaćena sa 76,65 posto glasova , jedva malo više od potrebne većine, čime je temeljni kapital »Lenca« povećan na preko 168 milijuna kuna, a Tankerska plovidba stigla na korak do većinskog vlasništva, s 48,4 posto udjela.

– Zašto je HBOR protiv, može se samo nagađati, ali njihovo nas protivljenje nije začudilo jer su se i prije protivili sličnim odlukama, primjerice o stjecanju vlastitih dionica društva. Važno da je odluka prihvaćena, sve drugo je nebitno.

Namjera je Tankerske plovidbe da stekne većinski vlasnički udio u brodogradilištu, kazao je Ivica Čičmir, član uprave »Tankerske«, po završetku Skupštine.
Od predstavnika HBOR-a nismo uspjeli saznati razloge njihovu protivljenju dokapitalizaciji, no zanimljivo je da »Lenac« tih 29 milijuna kuna, koliko ulaže »Tankerska«, prema riječima predsjednika uprave Roberta Škifića, namjerava iskoristiti kao učešće za dobivanje kredita upravo u Hrvatskoj banci za obnovu i razvoj.

– Kredit ćemo zatražiti u HBOR-u, a sredstva uložiti u novi razvojni ciklus brodogradilišta, kratko je objasnio Škifić.

Prema njegovom izvještaju, »Viktor Lenac« je prošlu godinu završio s neto dobiti nešto većom od šest milijuna kuna, od čega će, prema odluci Skupštine, tri milijuna unijeti u rezerve za vlastite dionice, dok ostatak ide u ostale rezerve kapitala

izvor: Novi List

Znači tankerskoj fali 1,6% +1 dionica do većinskog vlasništva, e sad dali će oni te dionice kupovati na burzi ili ??? to je čini mi se nekih 12000 i nešto sitno komada, a upravo je 12000 i nešto bilo na prodaji po 11,99, evo sad već ima preko 13000, znači čeka se 13 h da ga poklopi…

ma kakav cash-r-a, 100% in

ima li šta novo od Banića ? …nadam se da će ih malo razmrdati na skupštini…ima čovjek jaj. [thumbsup]

što se ovo zbiva ? …odoše nam brodari na nominalu…

Mrzli jel nakon ovog danas i tvoja lova otišla na depozit?

Pa, Vi , dragi moji prijatelji- JOŠ NE ZNATE S KIM IMATE POSLA …….. na žalost…
Da li ste primjetili , da sam jučer napisala da je TNPL- BEST BUY?
To znači- da je to signal nekim luđacima na prodaju i rušenje ove dionice-najnormalnije!
A sad pogodite o kojem se poremećenom umu radi ?
NIste svjesni opake naravi-povrijeđenih osoba….i njihovih namjera oko TNPL…..

E, a šta je taj opaki um, radio na drugim dionicama..ne smijem se ni sjetiti..
Bit će da i za mene dolaze bolja vremena..sve se više radujem padu dionica, i dokupu..
Živjela Tankerska plovidba..Šteta , što mi ćaća, nije bio blizu privatizacijskog lonca- da malo dublje zagrabi – za budućnost ……

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!



Javila se legenda!

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/140136/Default.aspx

Da se povezao sa SDP-om vjerovatno ne bi bilo ništa sporno. Starokomunjarska propaganda mosorskog pamfleta kojega čitaju samo trockisti školovani u Meksiku.
I kako sačuvati hrvatsku brodogradnju nego domaćim preplatama, ili Slobodanova Dalmacija želi da ljudi ostanu bez posla zbog par milijuna eura dobrostojećih brodara, pa da oni podižu svoj smrdotisak na račun tuđe nevolje.
[/quote]

Eh! Malo smo si kontradiktorni, čini mi se. U prvom dijelu posta se otpuhuje prema starim komunjarama, da bi se u drugom tražilo da dobrostojeći brodari (možda u smislu kapitalističke bagre?) financiraju hrvatsku brodogradnju kako bi hrvatski radnik imao što raditi.

E, pa kolega, upravo ste oslikali hrvatsku sadašnjost, svi kao peru ruke od komunizma, a onda po uzusima populizma uzimaju i od kapitalizma. Uzeti onome tko zna, hoće i može, a dati onome tko ne zna, neće ili ne može. Pritom ne mislim na TNPL nego općenito na hrvatski gospodarski model samouništenja.
Da se bave poljoprivredom čupali bi pšenicu, a kukolju strehicu radili da mu ljuto Sunce ne naudi!

Piškićukakiću politika. Vrtimo se ukrug, a dok mi brojimo uvijek iste krugove, svijet nam bučno plješće i štopa vrijeme, a zapisničar nam tiho i vrijedno pribraja kamate i sastavlja popis za pljenidbu.

U glib, u glib! – da prigodno zamiješam Ivana Zajca i Vjenceslava Novaka

konkretno, smotko, ko se financira u Lencu: tnpl, ulpl, radnici ili neko četvrti??

Slijedi kazna jer TNPL nije objavila izvještaj.Kad ono Mustać ide u mirovinu?Nadam se odgovornijem nasljedniku kojem je ipak malo više stalo do malih dioničara…
Mustać…. [bye] [bye] nećeš nam nedostajati!!

"Only dead fish swim with the stream"


Slijedi kazna jer TNPL nije objavila izvještaj.

http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/TNPL-fin2011-1H-NotREV-N-HR.pdf

Značajan pad prihoda, gubitak od 89 mil. kn, trenutna recesija produbila očekivani pad vozarina na globalnom tržištu.

Štednja je mudrost trošenja.

Gubitak je najvećim dijelom rezultat rata u Libiji i to u drugom kvartalu jer su njihovi brodovi uglavnom bili vezani za Mediteran. Obzirom da se smiruje situacija u četvrtom kvartalu bi trebali početi ostvarivati dobit.

Vidim da se cijena dionice spustila na razinu oko 1000 kuna, poslovanje je trenutno loše, ne očekuje se značajan oporavak, dionica je veći dio godine nelikvidna premda su i druge dionice na ZSE u slabom obujmu trgovanja.

Gdje su stare kolege(zmrklic,ivedome,ileontic..)? možete li postat bdi i bdti? Gdje se može vidit graf i vozarine kako su se kretale kroz godine u dužem periodu?

Inače, TNPL je povlaštenom dokapitalizacijom(oko 30 mil.kn) uz isključenje prava prvenstva drugih dioničara došla do udjela u brodogradilištu VLEN, skoro 50% udjela(oko 48%) pošto na skupštini nikad ne dođu svi dioničari može se reći da imaju većinski udio u odlučivanju, uz to postoje i trezorske dionice. Ovih dana je VLEN ugovorio oko 19 mil.eura vrijedne poslove za strane tvrtke, tvrtka je financijski stabilna, svježe dokapitalizirana, nisko zadužena a TNPL ovime dobiva diverzifikaciju u poslovanju po imovini i prihodima u različitim valutama(kn,eur, USD..).

Štednja je mudrost trošenja.

Mustać je najavio bolju 2011 od prethodne,kad je bio dobitak 13 milijuna dolara dobiti(a očekivali su 12m dolara gubitaka)Koliko vidimo izuzetno je loš prognozer…tako da ne možemo uzeti za ozbiljno ni njegove najave o oporavku vozarina 2013g…
I mene zanima da li netko na forumu prati tankersko tržište pa da napiše koju riječ o tome…
Trenutna cijena na burzi za duži rok izgleda atraktivno,ali ne kupujem dok M. ne ode u mirovinu.

"Only dead fish swim with the stream"

New Report

Close