TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vaš link

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.


Vaš link

Nije da mi je žao,Mustać je sposoban i konzervativan ali odnos prema malim dioničarima mu je katastrofalan.Veliki minus što se toga tiče.

"Only dead fish swim with the stream"

Aj imamo kupca, neko uzeo kalkulator u ruke i vidio koliko je ovo jeftino.

Nadam se da mi je jedinicu dao ovaj sta je prodo po 1140 – luuzeru [thumbsup] [lol] [cool]

a jesmo prokleti. jučer prodajem na 1250 i neće nitko, danas nalog na bidu 1250 i sad ja neću [lol]

kanabis, svaka čast -stvarno si me nasmijao (onako od srca)
Pozdrav svima i ugodan vikend [thumbsup]

Inače danas, na ovaj datum, jer prošlo 55 godina od osnutka Tankerske plovidbe Zadar. Evo nekih zanimljivih činjenica (kad već sve pada ili ne zna kud bi):

– Prema odluci narodnog odbora općine Zadar doneseno je rješenje o osnivanju poduzeća za prijevoz tekućih tereta

– Poduzeću su se dodjelila osnovna sredstva u vrijednosti od 600.000.000 dinara, kao i jedan tanker u izgradnji u vrijednosti od 180.000.000 dinara za kojeg su osnovana sredstva putem kredita kod Narodne banke SFRJ

– Za direktora poduzeća postavljen je g. Ivan Paša s plaćom od 25.000 dinara

– Poduzeću su dodijeljena dva tankera: Jajce (DWT 9.448, izgrađen u Engleskoj, kupljen od strane Jugolinije 1947.g) i Lendava (DWT 12.260, izgrađen 1934.g).

Prva putovanja:

Lendava: Rijeka – Novorosijsk – Rijeka
Jajce: Rijeka – Banias – Rijeka

S oba dva broda udio Tankerske plovidbe u ukupnoj tonaži SFRJ je iznosio 4,5%.

Nedugo zatim, 1957. slijedi širenje flote, te u nju uplovljava tada najveći jugoslavenski brod "Alan" od 13.000 DWT.

Eto toliko da se nauče neke činjenice [cool] Ugodan vikend!

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.



Uh, kako ovdje rasprodaja vlada. Cijeli bid unište u nepunih mjesec dana.
Čim se stvori malo naloga, poklope.

Netko je 120 komada dobio a možda se nije nadao po 1180 kn.

Promjene u top 10:
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.905 0,30%
nastavlja i dalje smanjivati i to traje već godinama, prodaju malo po malo, ovim tempom do 2012.godine će to prodati.

5. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.551 0,41%
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.655 0,26%
Da nema ovih iz raffeisen investa/povećali 2000 komada kombinirano/, dionica bi bila ispod 1000 kn tj."pravi masakar cijene dionice" premda i sada ovo izgleda ubitačno.

Promjene:
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.743 0,28 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA -162

6. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.801 0,29 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA +146
[/quote]
IDEMO DALJE….?
Promjene:
5. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.642 0,42 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA + 91
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.731 0,28 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA -12

Da dodam, BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. veći dio prihoda ostvaruje u eurima, Tankerska veći dio u dolarima, euro i dolar rastu zadnjih tjedana, dobra diverzifikacija u valutama. Posjeduju i kuna te nešto imovine U Hrvatskoj.

P.S.vrlo konzervativna politika Tankerske je u ovoj krizi "veliki plus" a tvrtka ima još nekih 500 mil.kn (novac + kratk.finan.imov.) ili ti ga 784 kn po dionici. Nije zanemarivo ni 55 godina od osnutka…

@bigfoot
, Mustać jest sposoban ali i "zatvoren" prema ostalim malim dioničarima premda strategija i razvoj tvrtke izgleda vrlo solidno te konzervativna načela koja je usadio u tvrtku su sada win-win situacija…

Štednja je mudrost trošenja.


Nadam se da mi je jedinicu dao ovaj sta je prodo po 1140 – luuzeru [thumbsup] [lol] [cool]

a netko je i kupio [cool]

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Promjene u top 10 ovaj tjedan:
2. PBZ D.D. -59 9.513
5. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. +65 2.707
6. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. +213 2.014
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. -46 1685

Raiffeisen invest(5. i 6. u top 10) kupuje i dalje, Zb invest rasprodaje od 2007.godine i tijekom 2011.će biti gotovi, ovisi o spremnosti raiffeisena da kupuje veće količine.

PBZ Invest(broj 2.) par mjeseci mirovao i sad opet počeo prodavati, koliko znam skratili su u ovoj krizi udjel, kako su im ulagači bježali oni su u svim pozicijama smanjivali broj komada, nisu kao ZB Invest zatukli neke dionice i rasprodali cijeli ulog ili još uvijek rasprodaju ne mareći za cijenu.

Štednja je mudrost trošenja.

Analizirajući malo vozarine i tečaj kroz ovaj kvartal i ovaj isti kvartal prethodne godine:

U listopadu/09 prosječni iznos BDTI iznosio je 565,61. Uspoređujući ovogodišnji listopad, prosječni iznos BDTI iznosi 730,85, što predstavlja rast u iznosu od 29,22% posto u odnosu na isti mjesec godine 2009. Nadalje, u studenom/09 prosječni iznos BDTI indeksa je bio 640,64, dok isti taj prosječni iznos BDTI-a ovogodišnjeg studenog iznosi 815,38, što predstavja rast u iznosu od 27,27%.

Trenutno stanje BDTI-a je 959.

Analizirajući tečaj USD prema srednjem tečaju HNB: prosječni tečaj dolara za listopad/09 je 4,88956, dok je za ovogodišnji listopad 5,272258 što je rast od 7,83%. Isto tako što se tiče studenog/09 prosječni tečaj dolara je bio 4,886087, dok za ovogodišnji studeni iznosi 5,396997, što je rast od 10,46%.

Trenutni srednji tečaj USD prema HNB je: 5,59.

Može se vidit iz navedenog kako se tržište tankerskih vozarina ipak oporavlja, dok jačanje američkog dolara nama dodatno ide u korist radi većih prihoda koji će se iskazati u kunama. BDTI opet treba malo gledati s oprezom, jer se ne zna težina pojedinih komponenti indeksa glede prijevoza u panamaxima, aframaxima i slično.

Zgodno bi bilo složit cijelu priču poslije nove godine i usporedit i prosinac. 4Q rezultat za TNPL iz 2009. je bio minus od cca 20 mil kn. Kako će biti ove godine tek valja vidjeti.

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.

Nažalost BDTI nije usporediv na taj način – jer se vrijednost idneksa mijenja obzizom na prosječnu cijenu bunkera svakog 1.1. u godini.

New Report

Close