Cijena je po meni puno preniska, realno bi bilo preko 2000, po svemu ,Booku, rezultatima, cijenama vanjskih tankeraša ….
realno cijena je ona koju netko želi platiti. trenutno je realna cijena koja je.
koliko god to nekome bilo bolno.
možda nekad u budućnosti bude realno nešto drugo, ali sada je tako…
znači lijepo piše na gledalici – kupnja 1180kn, prodaja 1239 kn… realno da realnije ne može biti.
čak štoviše, realno je i to da se ne može prodati niti po toj cijeni jer nema baš puno onih koji žele kupiti… svega par ponuda za kupnju. dakle, realno ne možete prodati iole značajniju količinu čak niti po cijeni koju vidite trenutno.
ok, dane bi bilo da nisam fer, niti prodaja nije baš jaka.. dakle ne možete niti puno kupiti po ovim cijenama. to je realnost…
Ma adje, pa to znam, ali smatram da vrijedi više, i zato neću prodat. No svako nek po svome radi. Nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju.
Vi u tankerskoj – nemate novaca da platite malo bolje brokersko društvo , koje bi Vam pomoglo
da se situacija s dionicom ustabili…?
NIste ni na koji način zainteresirani- da odvojite nešto novaca i odredite ciljeve i zadatke oko
ove dionice – kako bi ta cijena bila stabilnija- i u svakom trenutku investitori imali na
raspolaganju mogućnost da se jedan – dio / broj / DIONICA KUPI – ILI PRODA ?
Npr. 50-60 komada dnevno po prosječnoj cijeni cca 1350-1450, 00 ili koliko Vi mislite
da je u redu, tj. koliko imate novaca da date M.M. koji će paziti na dionicu !?
Jer, čujte …ovako zabiti glavu pijesak je najlakše i pustiti stihijski da voda nosi
sve ……. božjim putevima…..
Nije li to sad malo neodgovorno …..ovo što se uopće financijski ne brinete za dionicu….?
Samo mala napomena, ako po broju TNPL i ima 50% bulkera, oni po tonaži a time i značaju nemaju velik udio, ni blizu 50%, da sad ne računam. No, svakako su dobrodošli u trenutnim uvjetima.. Pozdrav!
Da, u pravu ste, nisam gledao po tonaži već sam gledao kao broj brodova(10 tankera i 9 bulk c.) ali opet je to dobra divezifikacija, nisu samo u tankerskom biznisu a spominje se i turizam pa mi se čini strateški značajna divezifikacija na duži rok. Flota brodova "mlada i obnovljena".
Promjene u top 10:
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.907 0,30%
nastavlja i dalje smanjivati i to traje već godinama, prodaju malo po malo, ovim tempom do 2012.godine će to prodati.
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.905 0,30 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA – 2
Ovi mi nisu jasni, mrcvare preko burze i prodaju već 3 godine a radi se o zb investu(siguran sam 80%) prema javno dostupnim podacima.
Prodali su AZ OMF po 3100 kn jer su im udjelničari bježali(zb global i zb aktiv) pa su morali naći hitno kupca a "naš mirovinac je kao indijanac" spašavao zb invest ali po meni to im je još jedna dobra kupnja/AZ OMF/ s obzirom na kupovinu (npr. INgre po 400 kn i 233kn)!
Dok ovi pod br. 6. ne rasprodaju TNPL cijena dionice može stagnirati i kliziti prema doli, stoga oprez i strpljenje bez dizanja cijene dionice.
BDTI je u zadnjih mjesec dana ojačao za 20% sa cca 680 na 826. S druge strane, ne pratim toliko više navedeni indeks upravo radi nemogućnosti saznavanja koliki ponder se koristi za različite vrste brodova (panamax, supramax, vlcc…), pa se taj indikator može koristiti za "otprilike" jer ne omogućava kvalitetno praćenje kao BDI koji je razbijen na BPI, BSI i slično. Realno, radi rasta vozarina u ovom kvartalu očekujem godinu u plusu ok 50 mio kn, znači da se zaradi barem 10 mil u 4Q, al opet, jedini su u 3Q od svih brodara na zse iskazali gubitak, što mi je malo bilo zabrinjavajuće.
@nino – cijena po meni također diskontna i povoljna (za ulaganje na neki srednji rok od par godina), međutim, nemam više novaca za ulaganje pa stoga i ne mogu dokupljivat. .
Zahvaljujem na informacijama i vašim procjenama. Svaka čast na trudu(na forumu, dobri postovi na temi TNPL-r-a) i dugoročnom ulaganju u tankersku plovidbu(vjerujete u tvrtku i upravu).
U vezi ovog trećeg kvartala, gubitak je možda zbog pada tečaja dolara jer dosta imovine imaju u cash(dolar) i kratkotrajna financ.imovina. Po dionici ispada oko 784 kn sada, u 2.kvartalu je bilo oko 900 kn po dionici otprilike. Zamjetite da tečaj dolar/kuna raste posljednjih dana i sada je 5,43 kn za dolar.
Naravno vozarine su isto dosta nisko, samo kupnjom dionica TNPL kao da te dijelom kupili i dolar te imate divezifikaciju na razini portfelja.
Ulaganje u TNPL na dugi rok(iznad 5 godina), srednji rok nisam siguran kako će to izgledati.
Vraćam se na amortizaciju, stvarno koriste visoke stope i amortiziraju tankere kroz 16 godina.
Imaju 4 tankera koja su blizu vrijednosti od o kuna ukoliko se drže bilješki iz izvještaja o amortizaciju tankera kroz 16 godina. SALI 1994.g., PETAR ZRINSKI 1994.g., FRANKOPAN 1995.g.
DALMACIJA 1996.g. su ti koje u slučaju "problema" mogu prodati i osigurati stabilno poslovanje uz minimalnu profitabilnost.
Razlozi za rast dionice u periodu 5-7 godina su:
– globalni rast tržišta je odličan katalizator
– oporavak Crobex u prošloj godini uz neznatan pomak TNPL-r-a od ATL (niskih razina)
– niske fundamentalne valuacije tj. TNPL se trži na :
1. P / B = 0,43,
2. P / (gotovina + kratk. fin. imov.) = 1,50 i
3. P /EBITDA (dobit prije poreza i kamata + amortizacija)= 2,81. (odličan pokazatelj na razini godine u "kriznoj godini")
Zbog velikog rizika defaulta države, nelikvidne dionice gubile jednako na vrijednosti(APSURD).
Tankerska jest nelikidna dionica na ZSE ali prihodi se ostvaruju vani(dolari) uz dosta velik MCAP(tržišnu kapitalizaciju) za Hrvatske prilike.
odličan post (nino 979)
ja također mislim imati tankersku na dugi period (više od 5 godina), po mojoj procjeni tankerska će se proširiti (sa brojem brodova ali i isto tako kreće i u turizam ozbiljnije, a to će u budućnosti donijeti novi ATH)
Evo kupuje trezor da nagradi upravu [lol]
Da, moguće.
Nije mi bilo drago ovo mešetarenje Paktor- trezor- uprava – trezor i na kraju opet trećina dionica završi kod Paktora.
Napomena: smanjenje cash pozicije u bilanci (gotovina + kratk. fin. imov.) je dijelom zbog kupljenih dionica u trezor i podjela istih tijekom trećeg kvartala.
Neka trezor kupuje, bar će pritisak na cijenu slabiti a možda uprava i zaposlenici ne budu prodavali!
Na taj način bi pokazali da vjeruju u tvrtku kupnjom trezora ali i držanjem dobivenih dionica.
BDT +24,4% u zadnja dva mjeseca …
..Ako je sve to istina- glavni krivac je Uprava.
Od svojih djelatnika – otkupljuju po niskim cijenama……fuj!
Uh, kako ovdje rasprodaja vlada. Cijeli bid unište u nepunih mjesec dana.
Čim se stvori malo naloga, poklope.
Netko je 120 komada dobio a možda se nije nadao po 1180 kn.
Promjene u top 10:
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.905 0,30%
nastavlja i dalje smanjivati i to traje već godinama, prodaju malo po malo, ovim tempom do 2012.godine će to prodati.
5. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.551 0,41%
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.655 0,26%
Da nema ovih iz raffeisen investa/povećali 2000 komada kombinirano/, dionica bi bila ispod 1000 kn tj."pravi masakar cijene dionice" premda i sada ovo izgleda ubitačno.
Promjene:
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.743 0,28 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA -162
6. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.801 0,29 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA +146
http://www.slobodnadalmacija.hr/Zadar/tabid/73/articleType/ArticleView/articleId/120489/Default.aspx Tankerska ostaje u projektu ninsko blato
Stari link na koji ću se nastaviti izdvajam: http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=91551
Vezanost uz zajednicu i trud u vidu širenja poslovne mreže vidi se i kroz investicije Tankerske plovidbe u zadarska poduzeća RTD d.o.o. za marketing i Tanker d.o.o. za održavanje stambenih zgrada, otkupu državnih potraživanja u remontnom brodogradilištu Viktor Lenac, a nedavno je uprava Tankerske najavila pokretanje četrdeset godina stare ideje o gradnji turističkog odmarališta u Ninu u sklopu kojeg se namjerava izgraditi dva hotela sa preko 500 postelja i pokrenuti zdravstveno rekreacijski turizam koristeći mogućnosti ljekovitog ninskog blata. Takve investicije, od kojih zadnja procijenjeno vrijedi preko 50 milijuna eura, može se ostvariti samo ako će Tankerska plovidba i dalje ostvarivati solidnu dobit.Tankerska plovidba d.d., kao što je već napomenuto, cijeli svoj poslovni vijek koristi kontervativnu politiku zadržavanja dobiti i investiranja u brodsku flotu.
Nastavljam, BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. je dobra diverzifikacija Tankerske plovidbe, naravno i sinergija. Turizam je u planu, strateški dobro vođena tvrtka.
BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. struktura dioničara:
1. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 5.169.660 37,34%
6. BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. (1/1) 282.308 2,04%
U 2009. godini „Tankerska plovidba“ postala je najveći dioničar brodogradilišta i želi kroz kontinuirani razvoj i modernizaciju pojačati položaj brodogradilišta na tržištu prilagođavajući se teškim tržišnim uvjetima. Tako je samo prošle godine uloženo oko 2,5 milijuna eura u nove tehnologije i proizvodne kapacitete.
BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. posluje pozitivno, solidno unatoč krizi te imaju skoro 200 mil.kn kapitala, ukupna imovina je 350 mil.kn te ostvaruju oko 300 mil .kn prihoda.
U bilanci Tankerske plovidbe se BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. se vodi kao dugotrajna financijska imovina te se povećava metodom udjela za proporcionalni dio dobiti.
Hoću reći, ovi prihodi nisu uračunati u bilancu Tankerske plovidbe jer nemaju 50% vlasništva pa nije subjekt konsolidacije a ostvaruje skoro trećinu prihoda koju konsolidirana Tankerska plovidba ostvaruje, što nije zanemarivo več značajno.