TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Bolje nego kolega Split koji stalno visi pred ekranom, a stalno gubi pare

– Splićo je moj prijatelj pa ga moram malo i braniti.
– nemojte to što on piše shvaćati puno ozbiljno.
– jer kada se napuši nekih čudnih trava tada ima i neke čudne vizije.
– obično su to neki gapovi.
– pogodi on gap, ali promaši dionicu.
– a to ga je koštalo i prvog bankrota.
– ali evo ga nazad, s novom svježom lovom, pošteno zarađenom, nije opljačkao kladionicu.
– a to ipak trebate cjeniti, samo da se još ostavi one trave gdje bi mu bio kraj.

– I love this game.
Pozdrav !

…Nekome je zatrebao novac – danas – H I T N O ?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

http://www.slobodnadalmacija.hr/Zadar/tabid/73/articleType/ArticleView/articleId/120489/Default.aspx Tankerska ostaje u projektu ninsko blato

Uh, kako ovdje rasprodaja vlada. Cijeli bid unište u nepunih mjesec dana.
Čim se stvori malo naloga, poklope.

Netko je 120 komada dobio a možda se nije nadao po 1180 kn.

Promjene u top 10:
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.907 0,30%
nastavlja i dalje smanjivati i to traje već godinama, prodaju malo po malo, ovim tempom do 2012.godine će to prodati.

5. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 2.551 0,41%
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.655 0,26%
Da nema ovih iz raffeisen investa/povećali 2000 komada kombinirano/, dionica bi bila ispod 1000 kn tj."pravi masakar cijene dionice" premda i sada ovo izgleda ubitačno.

Štednja je mudrost trošenja.



Promjene u od 16.7. pa do petka 30.7.

2. PBZ D.D. 9.572 1,53% – 3

4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 2.105 0,34% – 37

Pod brojem 2.jest PBZ invest/OIF/ a pod brojem 4. zb invest /OIF/ te je tendencija prodaje zb invest već duže vrijeme tj. krate poziciju.

http://www.zse.hr/default.aspx?id=31854
Tankerska plovidba d.d. prijavljuje stjecanje 3480 komada vlastitih dionica koje čine 0,5555 % temeljnog kapitala.
Nakon navedenog stjecanja Tankerska plovidba d.d. posjeduje 3480 komada vlastitih dionica koje čine 0,5555 % temeljnog kapitala.

Možda je kupnja vlastitih dionica Tankerske plovidbe obavljena od ovih gore navedenih…


PRETPOSTAVKA JE BILA KRIVA, MEŠETARENJE UPRAVA-TREZOR…

13.08.2010 > T: 10.08.10 Pros. cijena: 1.448,99
RB Dioničar Broj %
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87%
2. PBZ D.D. 9.572 1,53%
3. AZ OMF 5.155 0,82%
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 2.105 0,34%
5. ČIČMIR-VESTIĆ IVICA 1.847 0,29%
6. KRAGIĆ PETAR 1.844 0,29%
7. MUSTAĆ IVE 1.837 0,29%
8. MILIN LENKO 1.833 0,29%
9. GAĆINA DRAGAN 1.830 0,29%
10. MILIN GORAN 1.800 0,29%
UKUPNO 546.927 87,30%

20.8.2010. top 10:
TANKERSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA TNPL-R-A

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun AMSTERDAM, NIZOZEMSKA
2. PBZ D.D. 9.572 1,53 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
3. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 5.155 0,82 Skrb. račun SPLIT, HRVATSKA
4. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. (1/1) 3.575 0,57 Osnovni račun ZADAR, HRVATSKA NEW
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 2.105 0,34 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
6. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.760 0,28 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA NEW
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 1.555 0,25 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA NEW

8. ČIČMIR-VESTIĆ IVICA 1.524 0,24 Osnovni račun ZADAR, HRVATSKA – 323
9. KRAGIĆ PETAR 1.521 0,24 Osnovni račun ZADAR, HRVATSKA – 323
10. MUSTAĆ IVE 1.514 0,24 Osnovni račun ZADAR, HRVATSKA – 323
Ukupno: 87,39

Dakle, uprava nagradi se dionicama za dobar rad, zatim ih prodaju ponovo trezoru za novac. IZgleda da su prodavali jednak broj komada svaki član uprave trezoru. Imaju i dalje udjele, veći dio od nagrade nije prodan ali su dobili i 450.000kn za 323 komada više-manje, fina zarada.
[/quote]

4. PAKTOR D.O.O. 3.689 0,59%

dakle, Ovi su prodavali unazad godinu dana, prodali na burzi oko 1000 komada tijekom prosinca i siječnja ove godine, ostatak uvalili Tankerskoj/trezor/ 9000 komada po 1500 kn, Mustać izjavio da je bilo dosta povoljno.

Zatim Tankerska dade upravi besplatno 1800 komada po glavi, uprava prodaje po 323 komada Tankerskoj/trezor/, zatim trezor prodaje 3689 komada paktoru po 1300 kn.

Štednja je mudrost trošenja.


Evo promjena je nastupila u top 10:
TANKERSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA TNPL-R-A

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun AMSTERDAM, NIZOZEMSKA
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. (1/1) 20.800 3,32 Osnovni račun ZADAR, HRVATSKA + 9800
3. PBZ D.D. 9.575 1,53 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
4. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 5.155 0,82 Skrb. račun SPLIT, HRVATSKA
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 2.175 0,35 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA – 20
6. PBZ D.D./ILIRIKA JUGOISTOČNA EUROPA – OIF S JAVNOM PONUDOM 1.200 0,19 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 978 0,16 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 941 0,15 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
9. ĆORIĆ DANKO 935 0,15 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 881 0,14 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA new
Ukupno: 89,68

3. PAKTOR D.O.O. out, prodao.. Pošto je ovaj prodavao već 6-7mjeseci ovdje(oko 1100 komada skratio) možda je i dobro što je i ovaj ostatak prodao! Samo vidim da su skratili pozcije u većini dionica koje su posjedovali u ovoj krizi, da li se spremaju za kupnju udjela od države(tvrtki u vlasništvu HFP) ili čekaju novi pad tržišta?!

Izgleda da su predvidili i dočekali novi pad tržišta, dakle opet su pogodili trend i drugi scenario je točan.

Citiram da se vidi stanje u ova zadnja tri posta jer je bilo značajnih promjena u top 10.

Štednja je mudrost trošenja.

@ileontic , @zmrklic
Molim navedene kolege, da postaju o stanju na svjetskom tržištu što se tiče tankerskih vozarina u bližoj budućnosti i na dugi rok, izdvojite ključne rečenice iz tekstova a ne samo linkove stavljati.
Čitao sam vaše postove na temi i samo nastavite pisati.

Vidim da tankerska sa novim brodovima ima skoro 50% tankera kao i ovih za rasute terete(50% bulk c.), dobra diverzifikacija, slabije poznam stanje na tankerskom tržištu pa molim kolege da i dalje stavljaju informacije i komentiraju.

[thumbsup]

Aktualno(uključen i trend 4.kvartala)
ttm/mrq*(trend) – Osnovni fundamentalni pokazatelji za P=1180 kn
P/S 0,76
P/E 37
P/B 0,43
BVPS 2.715
EPS 32
Broj i % vlastitih dionica:(27.10.2010) trenutno zanemariv…

K. tekuće likv. 2,98
Novac/share 784
Dug/kapital 92 %

Ovi imaju 784 kune po dionici na računu, cash pozicija, cijena dionice 1180 kn.
Skoro sve brodove i imovinu dobiješ besplatno, naravno postoji i dug uz relativno mladu i obnovljenu flotu.
Cijena dionice je po meni vrlo povoljna, "sitan sam dioničar" TNPL, praktički zanemariv ali sa dokupom možda postanem "mali dioničar" bar što se tiče mog uloga, gledajući portfeljno dionica je u zanemarivom postotku zastupljena.

Štednja je mudrost trošenja.

Samo mala napomena, ako po broju TNPL i ima 50% bulkera, oni po tonaži a time i značaju nemaju velik udio, ni blizu 50%, da sad ne računam. No, svakako su dobrodošli u trenutnim uvjetima.. Pozdrav!

Na dugi rok ne zna čak ni vidoviti Milan – vozarine -tretuno loše, nadam se skoku u 12 mjesecu. Dolazak zime bi pomogao.


Na dugi rok ne zna čak ni vidoviti Milan – vozarine -tretuno loše, nadam se skoku u 12 mjesecu. Dolazak zime bi pomogao.

Zanimljivo. Vozarine velite loše ali zato je i cijena dionice jeftina. Ne pratim toliko ali gledajući bilancu te trenutno poslovanje to ne izgleda loše. Naime,
P/EBITDA oko 3 na razini godine. Ovo je odličan pokazatelj trenutnog poslovanja, hoću reći da tvrtka i na ovim razinama vozarina posluje solidno.

Pogledao sam amortizaciju, pa ovi imaju dosta visoku amortizaciju tijekom godina i tako i u ovoj godini amortizacija bi mogla biti oko 200 mil .kn(trenutno 175 mil.kn).
Znam da po teorijskim i praktičnim primjerima iz svijeta brodovi se amortiziraju kroz period od 30 godina(neki i prije), pogledam bilješke uprave TNPL i oni vele 16 godina za tankere i 20 godina za Bulk c.(moram priznati da su pod amortizacijom iznad svjetskog prosjeka).

Koliki je BDTI, kolega zmrklic?
Na kojim razinama vozarina za tankere ostvaruju minimalnu profitabilnost(dovoljnu za amortizaciju i neto dobit od 30 mil.kn)?
Na dugi rok, mislim na stanje novogradnji, da li na tršite dolaze novi brodovi?
navodno tijekom 2009. i 2010.je ogroman broj novih brodova ušao na tržište te je to razlog zašto su vozarine lošije, ponuda visoka(broj novih brodova, potražnja slabije jača).

Štednja je mudrost trošenja.

BDTI je u zadnjih mjesec dana ojačao za 20% sa cca 680 na 826. S druge strane, ne pratim toliko više navedeni indeks upravo radi nemogućnosti saznavanja koliki ponder se koristi za različite vrste brodova (panamax, supramax, vlcc…), pa se taj indikator može koristiti za "otprilike" jer ne omogućava kvalitetno praćenje kao BDI koji je razbijen na BPI, BSI i slično. Realno, radi rasta vozarina u ovom kvartalu očekujem godinu u plusu ok 50 mio kn, znači da se zaradi barem 10 mil u 4Q, al opet, jedini su u 3Q od svih brodara na zse iskazali gubitak, što mi je malo bilo zabrinjavajuće.

Što se tiče novih brodova mislim da novi dolaze oko prvog mjeseca (bulkovi tipa biograd) oko 35.000 dwt ako se dobro sjećam da sad ne kompam i da tu staje investicijski ciklus na 3-4 godine.

Ono što mi je trenutno najzanimljivije je projekt "ninsko blato" a i razrješavanje zavrzlame oko vojnog zemljišta "šepurine" glede gradnje novog turističkog kompleksa.


@nino
– cijena po meni također diskontna i povoljna (za ulaganje na neki srednji rok od par godina), međutim, nemam više novaca za ulaganje pa stoga i ne mogu dokupljivat. Pritisak i dalje ostaje od strane ZABA skrbničkog ko što si naveo. Treba napomenuti da je u kratkom razdoblju cijena pri objavi 1H rezultata vrlo brzo otišla s 1200 na 1490. Evo i bid i ask, situacija ko i kod npr. ULPL, vlada slab interes, no valja napomenuti kako ni na Ask-u izgleda nema prevelikog pritiska jer do 1400 kn ima točno 91 dionica na prodaju, a i Ask se znao često izmaknuti kad krene neki mini bull. Tehnički (koliko god je to primjenjivo na TNPL) cijena ne bi trebala ispod 1040 kn, što je dno iz ožujka 2009.

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.

Cijena je po meni puno preniska, realno bi bilo preko 2000, po svemu ,Booku, rezultatima, cijenama vanjskih tankeraša ….

New Report

Close