Poslovali su lošije nego prošle godine. Rast dobiti je isključivo posljedica rasta financijskih prihoda. Pretpostavljam da su cash držali u dolarima pa su zaradili na tečaju.
Preuzimanje Biograda i prodaja Velebita…
http://www.zadarskilist.hr/clanci/26042010/preuzimanje-biograda-i-prodaja-velebita
Odlazi Velebit i dolazi Biograd čime se dodatno pomlađuje flota. Ništa neobično s obzirom da se Tankerska u prosjeku rješava brodova nakon 20 godina. Vjerojatno se do 2014. neće dogoditi nikakva nova prodaja s obzirom da sada najstariji brodovi postaju Petar Zrinski (1994. god) i Frankopan (1995. god) – oba 101.000 DWT. Iz navedenog smatram da idući investicijki ciklus započinje upravo 2014. ili 2015.
zmrklic, kako stoje vozarine?
Baltic Dry +6,1%
Capesize +20,8%
Handysize +0,1%
Supramax +0,3%
Panamax +1,0%
Capesize konačno idu prema svojoj realnoj razini, čak malo naglije nego što je to pristojno
tankerske oko ws 120 na mediteranu, ali očekuje se up
– pišete 120, vjerovatno je to nekakva vozarina.
– ali puno bi mi pomoglo na kojem broju tnpl radi pozitivno.
– znaći na kojem je broju poslovanje na nuli.
– I love this game.
Pozdrav !
Preuzimanje Biograda i prodaja Velebita…
http://www.zadarskilist.hr/clanci/26042010/preuzimanje-biograda-i-prodaja-velebita
VELEBIT 42249 1990 13.300.000 USD
SOLD TO GERMAN BUYERS WITH TC ATTACHED UNTIL OCTOBER 2010 AT USD 12.750 PER DAY
Sorry Ivana , ws 120 niej naročito, nula ili mala dobit, bilo je i ws 160-200 u 4 mjesecu.
Ukoliko je trend prema gore, a čini mi se da jest, super, jer su početnom godine bile ws 90, odnosno radili minus.
Eto, kao što je i najavljeno, preuzet je Biograd te smo time obogatili flotu za još jedan bulk [cool]
A gle, ako te tješi… još mjesec dana pa sam ja točno godinu dana u ovoj dionici, a do tada sumnjam da cu s njom biti u plusu (trenutno minus 15%). Neki na ovom forumu su u njoj jos i duze, ali se ne predaju i na tome im svaka čast. Zadnja glupost koju se treba napraviti je prodati s minusom. Samo treba malo dugorocnije gledati, jer brodarski sektor, (a i ova firma koja čini 45% nosivosti hrvatske flote) ima i dalje perspektivu. Treba malo i vjerovati iskustvu naših brodara i njihovih managera, ne naručuju valjda zalud tolike brodove i šire flotu. [thumbsup]
[thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]