Ova dionica me polako počinje živcirati i ozbiljno razmišljam o prodaji.
Kada sve na burzi raste ona stoji ili raste minimalno,a kada sve pada onda uredno prati trend.
Molim upučenije forumaše mišljenje o njezinoj perspektivi u budućnosti.
kompleksaša uvijek ima i uvijek će biti, naravno.
što se tiče tvog pitanja i sam znaš kakva je globalna gospodarska situacija glede brodarskog sektora. Vozarine za tankere su malo u plusu malo u minusu, nadajmo se da će biti plus 1Q zbog početka diversifikacije tankerske sa bulkerima koji uglavnom voze sa plusom. Što se tiče same firme, ona je i dalje u vrlo dobroj poziciji, za razliku od njene dionice koja je u dijametralno suprotnoj poziciji glede fokusa investitora. Novi brodovi su naručeni, mahom su neki i preuzeti, sad bi se novi bulk treba preuzeti sredinom/krajem petog miseca (Biograd). Dva tankera koja su naručena za gradnju će se vrlo vjerojatno prenamjeniti u bulkere radi daljnje diversifikacije. Što se tiče same uprave, odnos sa javnošću ocjena -1, sve se treba zaključivati i informirati putem medija što je i za očekivati budući da sami imaju 83% dionica.
Suma sumarum, moje mišljenje je da se nebi proveo bolje ni u jednoj hrvatskoj brodarskoj dionici (izuzev možda ULPL koja dijeli i dividendu, iako mi se njeni fundamenti ne sviđaju naročito). Svi brodari su trenutno u horizontalnom trendu, a za eventualno povećanje cijene dionice treba pričekati par dobrih pozitivnih kvartala.
ileontic
hvala na trudu i korisnim informacijama.
Moje razmišljanje je vrlo slično tvojem tj.slažem se da je TNPL od svih brodara možda i najkvalitetnija kompanija,ali isto tako mislim da se to dovoljno ne odražava na samoj cijeni dionice. Čini se da na ovoj našoj burzi ( kao i u svim ostalim segmentima društva ) nije bitna kvaliteta već određeni trendovi koji nam se nameću.
Pošto ovu dionicu imam već duže vrijeme strpit ću se još malo i nadam se da će uskro doći i njezinih "pet minuta".
Pošto ovu dionicu imam već duže vrijeme strpit ću se još malo i nadam se da će uskro doći i njezinih "pet minuta".
A gle, ako te tješi… još mjesec dana pa sam ja točno godinu dana u ovoj dionici, a do tada sumnjam da cu s njom biti u plusu (trenutno minus 15%). Neki na ovom forumu su u njoj jos i duze, ali se ne predaju i na tome im svaka čast. Zadnja glupost koju se treba napraviti je prodati s minusom. Samo treba malo dugorocnije gledati, jer brodarski sektor, (a i ova firma koja čini 45% nosivosti hrvatske flote) ima i dalje perspektivu. Treba malo i vjerovati iskustvu naših brodara i njihovih managera, ne naručuju valjda zalud tolike brodove i šire flotu. [thumbsup]
A ovo, jel se izgubi novca za vrijeme dok brod stoji:
Ship name:
VELEBIT
IMO:
8915237
Flag:
Croatia
Ship type:
bulk carrier
GT:
23277
Deadweight:
42249
Year keel laid:
1990
Cargo type:
grain
Recognised organisation:
Croatian Register of Shipping (CRS)
ISM issuing authority:
Croatian Register of Shipping (CRS)
Last special survey:
07.2005
IMO registered owner:
4006589
Registered owner:
Donat Maritime Corp, LIBERIA
IMO company:
0099854
ISM company:
Tankerska Plovidba dd, CROATIA
Charterer:
AWB
Date time of detention:
26.02.2010 @ 21:30
Port of detention:
Portland, VIC, Australia
Date time of release:
04.03.2010 @ 17:00
Port of release:
Portland, VIC, Australia
Detention period:
5 d 19 h 30 min
Delayed beyond scheduled sailing time:
0
Recognised organisation attended:
No
ISM issuing authority attended:
No
Serious deficiencies related to RO:
Nil
Serious deficiencies relating to ISM:
Nil
Other serious deficiencies:
stbd lifeboat on-load release arrangements defective.
Lifeboat Cam Plate Defective
Conditions of release:
Nil
Izašlo FI 1q2010..
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/TNPL-fin2010-1Q-NotREV-K-HR.xls
Izaslo izvjesce na ZSE. Dobit u 1Q 18 milijuna kuna.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/TNPL-fin2010-1Q-NotREV-K-HR.xls
hehe, neobično za tankersku da su prvi izdali. slažem se sa kolegom zmrklicem, dalje moze samo bolje [cool]