iskemijat će neki mini plus i to je to … pogledajte ulpl kakav izvještaj je izbacila pa pada … jbg brodari se prodaju da bi se ulazilo u građevince i tu nema pomoći … jedino što godi je to da cijena ne vrluda previše i da ispod cca 1400 ne bi trebala ni teoretski (osim ak paktor malo pogura u neki jaaako crveni dan)
nema više paktora, valjda mu je ovo prejeftino…a erste neda vise od 1550kn,ko će popustit vidit ćemo…
Cekam za 3 godine da bude 10000 [cool]
-Prije 2015 teško, ali opet ti je to više od +300% na tvoj (i moj) ulaz. [pray]
Ha ha. Ja sam spreman potpisat za 10k u 2015.
Milionček u torbu i nitko sretniji.
Ha ha. Ja sam spreman potpisat za 10k u 2015.
Milionček u torbu i nitko sretniji.
He, he, ima nas više. Kad tad če cijene opet u nebo kao i 2007, plafoni će biti rušeni. Sad samo treba izdržati sve ove krize, valjda neče svijet propasti :). Sjetite se samo atpl, po 50 kuna se tržila, a nitko ju nije htio, tamo negdje na početku ovog stoljeća, u 2007 je bila na kolko ono 35xx ili još i više, računajte kolko je to u %. Ja bi da se tnpl trži još jeftinije. Kome nije sila a ima stalan priljev koji mu nije potreban za zivot može se zaista okoristiti. Ne mislim samo na tnpl, ima još dionica gdje će se postoci rasta mjeriti u xxx a tko zna možda i u xxxx :).
Teško će se ponoviti 2007. Mislim da se u povijesti dotad još nije dogodilo da je potražnja za brodskim teretom toliko premašila ponudu, a sve zbog nagle i nečekivane potražnje Kine.
Imam dionice tnpl.
Teško će se ponoviti 2007. Mislim da se u povijesti dotad još nije dogodilo da je potražnja za brodskim teretom toliko premašila ponudu, a sve zbog nagle i nečekivane potražnje Kine.
Imam dionice tnpl.
slazem se, al nek se vozarine donekle oporave, a flota ce se udvostruciti u odnosu na 2007, tako da postoji opet mogučnost probijanja novih vrhova na iznad 8000kn
Pisao sam kad je rastao pa da kažem da sad i dalje pada. Bdti 917.
Pisao sam kad je rastao pa da kažem da sad i dalje pada. Bdti 917.
a legende [cool] al bar si dosljedan [thumbsup]
Teško će se ponoviti 2007. Mislim da se u povijesti dotad još nije dogodilo da je potražnja za brodskim teretom toliko premašila ponudu, a sve zbog nagle i nečekivane potražnje Kine.
Imam dionice tnpl.
-Nikad ne reci nikad, a ploviti se mora.