TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Uprava Tnpl daje izjave za javnost tj. za male dionicare samo kada su one negativne.
Neznam s kojim ciljom!?
Pa na najnižim vozarinama cijena dionice je bila 1000kn. Od tada su vozarine narasle i 200%
a cjena tnpl je 1500kn.
Imam dojam da je njima interes rušiti cijenu,strašiti male dioničare da bi se likvidnost što više smanjila.
Zadržali su velik dio dobiti,isplatili nisku dividendu,i opet kukaju. Kako je onda sve prebrodila jedna atpl čija je dividenda bila 6puta veća! A opet iz uprave samo zraći optimizam.
A to se vidi i na cijeni 1000kn.
A u dobra vremena tnpl je bila uvijek i 100% jača od atpl. Sad jedva da je i 50%.
Pred par mjeseci su dali izjavu iz uprave da će 2009. završit s gubitkom od 30mil. pa eto ništa od toga.
Sad kad vozarine rastu to se ne komentira, već se nagađa neka budućnost i cijena vozarina…
Ma sram ih i stid bilo

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.


Ako nekog zanima BDTI je već 1073
I raste, raste, raste…

Ako nekog možda zanima BDTI je već 1100
I raste, raste, raste…

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

Sve što raste kad-tad i prizemlji………

Mrzli pitao si me za predviđanja
Evo iskopao negdje na netu što se slaže s mojim razmišljanjima
Upgrade of the tanker sector: “In fact, we believe the period beginning 2H10
looks very similar to 2H02 when the global economy was beginning to improve, crude oil demand was
rising, crude oil inventories were declining, and OPEC began to increase production to balance the oil
market all at a time when Category 1 single hull crude oil tankers (essentially those built before 1982)
were facing regulatory mandates imposed by the International Maritime Organization requiring their
demolition by April 5, 2005. With similar circumstances in place in 2010 except that the current mandate
by the IMO requires essentially all remaining single hull vessels to be demolished by YE 2010, we believe
the crude oil tanker market is potentially set up for a very strong multi-year cyclical upturn similar to 2002-
2004. Deja vu all over again? Possibly. But, one thing is for sure, as can be seen in the chart below which
captures the past two tanker cyclical upturns, OPEC production is the primary driver for crude oil tanker
charter rates.”

Thx Styx, ovo izgleda super. Pa o kraju 2010 i mogučem superciklusu smo pričali još prije 2 godine.

A tako misle i vanjski investitori – evo vanjskih tankeraša na 50% od ATH
http://finance.yahoo.com/q?s=FRO+GMR+VLCCF+OSG+NAT+TK+DHT+CPLP+TNK&d=t

Zmrkli
Strani na 50% od ath-a a tnpl na 20%.
Il onaj vrh na 8000kn je bio prenapuhan i više se neće dostić.
Jer ako sam ja kupio dva nova auta. Valjda sam bogatiji. A u tnpl kupiš 2nova broda i još osam ti ih se gradi cijena na 1600kn.

I šta nam onda vrijedi šta će biti krajem 2010
kad ni sad neznam po kojem se tnpl tržistu ravna?
Očito po nekom svom- najgorem.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

Ah, ne bi znao, mislim da može na 8000 ponovo, ali nisam ti ja neka referenca za tržište, hebes ga, fundamentalist, hebena stranka u zadnje vrijeme, al sam uporan i tvrdoglav i čekat ću.

… Jer ako sam ja kupio dva nova auta. Valjda sam bogatiji. …

jaooo kakva izjava.
daj molim te objasni kako si to bogatiji???
imas aute, a nemas novce, dakle, to je isto, ako ne i gore 😉
nadam se da razumijes to.
bogatiji bi bio da ti netko pokloni ta dva auta.
tako je to ako je o autima rijec.

ako autima zarađuješ, onda tek trebas zaraditi za povrat investicije, pa onda jos malo, da bi bio bogatiji.

Sorry,možda sam uzeo krivi primjer da vi to shvatite.(meni je zarada,jer mi je potreba) A i ako je ne uložim(lovu) malo po malo nestane u gluposti. Ovako ipak imam nešto u dvorištu.
A isto tako i tnpl, jeli bolje brod u floti kad se već veći dio zarade prikazao kao zadržana dobit(samo 25kn dividende),
il je bolje da se lova potrošila u ko zna kakve malverzacije pa da nema ni love niti tih naručenih brodova?
I zato je trenutna cijena tnpl po meni smješna,jer bankovni konto firme je podeblji,flota se širi.(mislim 8 brodova u izgradnji)Najteža recesijska godina završila bez gubitaka. Očekuje se oporavak tržišta( firma ne ovisi o domaćem tržištu). Sa 14 brodova cijena dionice iznosila je 8000kn, kroz godinu dana imati će 18-20 za dvije godine 22-23 broda.
A tnpl je na 20% od ath na 1600kn.

Pa ovo je jedna stabilna firma í smješno(al žalosno) je gledati kako cijene mnogih drugih dionica iz drugih sektora, koji su trenutno i te kako u dubljoj krizi, rastu a tnpl ne reagira.

A još sam ovdje nadam se da će doći i mojih 5min.
Pa da postanem "siromašniji" za još jedno auto u mom dvorištu.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.



Ako nekog zanima BDTI je već 1073
I raste, raste, raste…

Ako nekog možda zanima BDTI je već 1100
I raste, raste, raste…
[/quote]
Ako nekog možda zanima BDTI je 1122
I raste,raste,raste…

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

raste i moj portfelj… a još da se prestane crvenit!! [thumbsup]

mfabija

New Report

Close