TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Što da kažem:
Bazen i teretana za sljedeći mjesec 600 kn
Boca većeras na šanku 500 kn

Viribus prodao TNPL na dnu – neprocjenjivo [lol] [lol] [lol]


Što da kažem:
Bazen i teretana za sljedeći mjesec 600 kn
Boca većeras na šanku 500 kn

Viribus prodao TNPL na dnu – neprocjenjivo [lol] [lol] [lol]


ne zaboravi masline i sir… [smiley]
ne znam da li je dotični kolega prodao, ali onaj tko je prodao, prodao je na dnu… !

Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa.

po meni očekivan rezultat. vozarine su ionako niske na tragu nekog nazovi oporavka. sad se tek vidi mudar potez uprave o zadržavanju keša u poduzeću u ova krizna vremena. pohvalno što se ne odustaje od novogradnji.

i moram priznati da se slazem s zmrklicem o tome kakva je situacija u poduzecu a kakvo je misljenje o dionici – dijametralno suprotno. ali treba se nadati boljim vremenima, kad se vozarine rekuperaju a flota bude veća za 7-8 brodova, tada samo možemo mahati ostalim brodarima. tad će tržište već prepoznati fundamentalne vrijednosti.

summa summarum – ni ja nedam svoje dionice 😉

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.

Istina je jedna a stvarnost nešto drugo. Mislite da je ovo bilo dno za brodare? Sve ovisi o otvaranju stranih indexa u pon.
Problem vlasnicima tnpl je u biti izaći iz dionice. Kupnje nema,ako ćete prodat 50kom morate zagrabiti jako duboko i do 1600kn. A ako ćete čekati na prodaji to može potrajat mjesec dana ako niste non stop online.
Plus nema niko muda povući ni tnpl ni ulpl od večih igrača. Atpl koliko god lošija bila ima ono što ove dvije nemaju. LIKVIDNOST.
Možeš ući i izaći kad god te volja.
I dok god ona ne krene gore neće ni tnpl. U ostalom tnpl je uvijek bila najtromija u rastu.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

istina je da likvidnost i trenutna nezainteresiranost za istom glavna boljka ove dionice. možda je i tako bolje, ako sagledamo situaciju zadnjih par tjedana tada se može viditi da je likvidnost atpl dostatna u rasponu od nekih +30 do -40 od neke središnje prosječne cijene. jednako tako i jadroplov kotira, sve u nekom rasponu +/- 15-20 kn. Kad se povuku neke paralele, očito je da su svi brodari tu negdi po nekom napretku ili padu.

mogu se neki vaditi kako dolazi zima pa vozarine tradicionalno rastu zbog povećane potražnje za naftom na sjevernoj polutci, no ostaje vrlo upitno kakav će odraz inače takva pozitivna vijest ostaviti na cijenu dionice. oni koji duže prate tnpl koju godinu će se sjetiti razdoblja kad je bilo rasta od 5 posto u jednom danu zbog isporuke novogradnji. Krizna situacija je jednostvno takva da se takve informacije danas odbijaju i keš je važniji od investicije. I Ericsson je ostvario 8.5 milijuna veću dobit u 3Q nego u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pa mu je cijena svejedno pala za 3%.

Ono što želim reći je da ovu dionicu treba promatrati dugoročno, a kao takva će se nedvojbeno isplatiti.

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.

Cudi me da niko ne komentira ovo iz novina.

Quote

Među prevarenim Zadranima našla su se i dva viskopozicionirana menadžera Tankerske plovidbe koji su prema informacijama s kojima raspolažemo prevareni za oko pola milijuna eura. Jedan od njih nam je u ponedjeljak službeno potvrdio da je postao žrtva prevare namjeravajući kupiti brod.

Unquote

Malo cudno da barataju uspjesno milionima dolara dionicara a nisu kadri upravljati svojim novcima. Prica se da su stradali br.1 i kolega iz druge linije managera.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

boli kako bilo, meni je jučer onih 1680 bilo jako primamljivo…
tko može čekati i biti strpljiv na bidu sigurno ( a sigurno znači 100%) neće zažaliti…

(neki će reći da ništa nije sigurno 100%, ajde, onda 99,99%) [thumbsup]

Čovjek koji ne pravi greške obično ne radi ništa.

ja još pod dojmom već postanog linka na članak koji opisuje dramu s brodovljem – prazni usidreni negdje oko Singapura – more načičkano nezaposlenim brodovima.
Onda kako komentirate da je 2004 novac+kratkoročan potraživanja iznosio nekih 750 kn a sad oko 580 kn. Cijena dionice u 2004 u ovo doba oko 1200 kn. Imam utisak da nem se sve, viša-manje kreće oko te 2004. g.


ja još pod dojmom već postanog linka na članak koji opisuje dramu s brodovljem – prazni usidreni negdje oko Singapura – more načičkano nezaposlenim brodovima.
Onda kako komentirate da je 2004 novac+kratkoročan potraživanja iznosio nekih 750 kn a sad oko 580 kn. Cijena dionice u 2004 u ovo doba oko 1200 kn. Imam utisak da nem se sve, viša-manje kreće oko te 2004. g.

Novi brodovi _velike investicije
Dolazi 8 novih brodova.
Stanje keša će se dodatno stanjiti.
Dividenda ove godine mala/25 kn/,iduće ako bude ista -odlično.
Poslovanje i dalje na granici rentabilnosti,ali velika amortizacija i relativno razumno zaduženje
garantira da će TNPL i dalje ostati likvidna.
Dugoročno,mislim da TNPL predstavlja najbolju kupnju iako bi bilo stupidno tvrditi da ne može i niže.
Ovo je ZSE gdje se ništa ne može predviđati.
TNPL je padala u eri največih tankerskih vozarina u zadnjih desetak godina.A u ovoj sadašnjoj
mini korekciji se izvrsno drži i pored gubitka u poslovanju.Izgleda da se dionica nalazi u čvrstim
rukama i da su je trejderi napustili.
Ionako menađment ne vodi računa o cijeni dionice što je najveći problem nas malih dioničara.

Private Greek owner Leon Patitsas says tanker asset values will drop in 2010 but prudent owners with cash-rich war chests will find good opportunities to buy ships.
Tanker rates in 2010 will remain suppressed according to Patitsas. who was one of the panellists at the Greek Shipping Summit in Athens. The owner represented the younger generation of owners at the conference making their mark in Piraeus.
According to Atlas Intelligence, the historical values of ships are highly correlated with charter rate values. Given that charter rates are now hovering around the $18,000 per day averages for tankers, with no expectation for a sustained upswing over the next year, ship values will also drop.

Plus nema niko muda povući ni tnpl ni ulpl od večih igrača. Atpl koliko god lošija bila ima ono što ove dvije nemaju. LIKVIDNOST.
.

likvidnost je za one koji nemaju znanje

I'LL BE BACK

Očeš reći da ovi što ulažu u tnpl su znalci? Pa možda gledano na ulaganje na 2 i više godina. Al svatko tko je uložio u predhodnih 5mj. mislim da ju proklinje.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

New Report

Close