Pa neznam kako vi. Al ja gledam na ovo sve skupa kao pozitivnu vijest. Zadržana dobit će pokriti minuse. Malo zakinuti dioničari al u ovoj situaciji možda bolje tako,tko zna kad će se tržište stabilizirati, bolje imati keša.pa ako ostane bit će jača dividenda na godinu.Ništa nije prodano.I taman kad tržište krene u oporavak stižu novi brodovi.
Mislim da znaju što rade!
Ive Mustać: Tankerska plovidba teško će izbjeći gubitak
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/ive-mustac-tankerska-plovidba-tesko-ce-izbjeci-gubitak,55237.html
stanje krajem svibnja i danas gledano od najniže vrijednosti dionice:
29.5.2009
ATPL-R-A 475kn +136% 1120kn
JDPL-R-A 85kn +150% 208kn
ULPL-RA 412kn +97% 807kn
TNPL-R-A 970kn +122% 2149kn
LPLH-RA 67kn +200% 208kn
danas:
ATPL-R-A 475kn +133% 1106kn
JDPL-R-A 85kn +130% 196kn
ULPL-RA 412kn +69% 695kn
TNPL-R-A 970kn +95% 1892kn
LPLH-RA 67kn +150% 169kn
Dok su atpl,i jdpl gotovo na istim vrijednostima, ostali brodari podosta zaostaju!
stanje krajem svibnja i danas gledano od najniže vrijednosti dionice:
29.5.2009
ATPL-R-A 475kn +136% 1120kn
JDPL-R-A 85kn +150% 208kn
ULPL-RA 412kn +97% 807kn
TNPL-R-A 970kn +122% 2149kn
LPLH-RA 67kn +200% 208kn
danas:
ATPL-R-A 475kn +133% 1106kn
JDPL-R-A 85kn +130% 196kn
ULPL-RA 412kn +69% 695kn
TNPL-R-A 970kn +95% 1892kn
LPLH-RA 67kn +150% 169kn
Dok su atpl,i jdpl gotovo na istim vrijednostima, ostali brodari podosta zaostaju!
Slažem se kolega, pogotovo što za zaostajanje TNPL i ULPL zbog strukture flote ne bi trebao biti alibi BDI.
stanje krajem svibnja i danas gledano od najniže vrijednosti dionice:
29.5.2009
ATPL-R-A 475kn +136% 1120kn
JDPL-R-A 85kn +150% 208kn
ULPL-RA 412kn +97% 807kn
TNPL-R-A 970kn +122% 2149kn
LPLH-RA 67kn +200% 208kn
danas:
ATPL-R-A 475kn +133% 1106kn
JDPL-R-A 85kn +130% 196kn
ULPL-RA 412kn +69% 695kn
TNPL-R-A 970kn +95% 1892kn
LPLH-RA 67kn +150% 169kn
Dok su atpl,i jdpl gotovo na istim vrijednostima, ostali brodari podosta zaostaju!
Usporedba prema najnižoj cijeni?
Da li je ta najniža cijena relevantan pokazatelj vrijednosti diionice?
Ni u kojem slućaju.
Prelažem da se potrudimo da utvrdimo NAV brodara na današnji dan i usporedimo cijene.
Tada bi imali daleko povoljnije pokazatelje vrijednosti brodara i njihove podcijenjenosti ili
precijenjenosti.
A jasno je da je ATPL jedini precijenjeni brodar u odnosu na sve ostale.
stanje krajem svibnja i danas gledano od najniže vrijednosti dionice:
29.5.2009
ATPL-R-A 475kn +136% 1120kn
JDPL-R-A 85kn +150% 208kn
ULPL-RA 412kn +97% 807kn
TNPL-R-A 970kn +122% 2149kn
LPLH-RA 67kn +200% 208kn
danas:
ATPL-R-A 475kn +133% 1106kn
JDPL-R-A 85kn +130% 196kn
ULPL-RA 412kn +69% 695kn
TNPL-R-A 970kn +95% 1892kn
LPLH-RA 67kn +150% 169kn
Dok su atpl,i jdpl gotovo na istim vrijednostima, ostali brodari podosta zaostaju!
Usporedba prema najnižoj cijeni?
Da li je ta najniža cijena relevantan pokazatelj vrijednosti diionice?
Ni u kojem slućaju.
Prelažem da se potrudimo da utvrdimo NAV brodara na današnji dan i usporedimo cijene.
Tada bi imali daleko povoljnije pokazatelje vrijednosti brodara i njihove podcijenjenosti ili
precijenjenosti.
A jasno je da je ATPL jedini precijenjeni brodar u odnosu na sve ostale.
[/quote]
Nisam neki znalac da bi mogao izračunati nav ali ako vi možete,bio bi vam zahvalan.
Bilo kako bilo gledano dionice brodara jasno je svakome da tnpl kasni s rastom nekih 250kn u usporedbi sa stanjem krajem svibnja,ili se varam??
Danas u 15h stavljen nalog na kupnju od 50kom na 1900kn, mislio sam da će planuti na brzinu. Al izgleda do ovi na prodaji u biti nisu zainteresirani. Bilo kako bilo brodari vani rastu. Šteta što se nije protrgovalo danas da prosječna cijena bude veća. Al što je tu je. Da očistimo sutra ove naloge do 2000kn i bit će sve ok!
Barem nisu taj minus pokušali prekriti kao što su neki prodajom brodova il odustajanjem od novogradnji. A zadržavanje dobiti iz 2008 će nadam se pokriti sve te troškove.
Godina ne mora završiti s minusom – ali može, prva dva kvartala nisu bili minus, 3q će biti minus, a u 4q se možda oporave aframaxi, pa ukupno bude plus. Ako bude minus, bit će 5 milja kuna, a plus je bio prošle godine preko 300 milja.
Ako i bude minus, biti će zanemariv, a to je veliki uspjeh. Što znači da će lanjska enormna zarada ostati dioničarima. U ovim uvjetima to je izuzetno dobro.