Po čemu bi to ULPL bio najpodcjenjeniji,kakve su to gluposti pa jedino je TNPL imao veliko povećanje flote od prošle godine ( vozio je prošle godine s 8 tankera, a ove godine vozi s 10).
do 2012 će TNPL povećati flotu za 50%.
TNPL je najbolja firma od svih brodara, zasad niej najbolja dionica, al vidjet ćemo za neko vrijeme.
Po čemu bi to ULPL bio najpodcjenjeniji,kakve su to gluposti pa jedino je TNPL imao veliko povećanje flote od prošle godine ( vozio je prošle godine s 8 tankera, a ove godine vozi s 10).
do 2012 će TNPL povećati flotu za 50%.
TNPL je najbolja firma od svih brodara, zasad niej najbolja dionica, al vidjet ćemo za neko vrijeme.
Hm, ovisi o tome kako koriste te tankere. Ako su prilike takve da tankeri rade s gubitkom, onda ih je bolje imati 8 nego 10 😉 isto tako ako rade sa zaradom nedovoljnom da pokrije ratu kredita. Mozda ce biti bolje, ali to je samo mozda… Neizvjesno je sve.
uh, netko mi stisnuo jedinicu [cry]
ajmo ovako. ako tankeri rade s dobitkom, bolje ih je imati 10 nego 8. jel sad bolje?
P.S. to je čista matematika, tako da na žalost, ako rade s gubitkom, bolje je da ih 8 radi s gubitkom nego 10 [proud] sviđalo se to nekome ili ne.
He he,Nemoj se trudit objašnjavat. Sve jedno češ dobit 1%. I ja skupa s tobom za ovaj post.
😉
Kompa što ti vrijedi kolika je flota kad naši brodari prate samo atpl. I tek kad ona povuće na gore i ostali će.
Bez obzira na svijet, na dividendu koju je dala i sve ostalo
Atpl se zadržala dosta visoko.
Za razliku od tnpl koja je dosta izgubila na vrijednosti a skroz na likvidnosti.
Ja sam kupio 40kom u zadnja 3dana trgovanja. To je više od 50% prometa. Zar to nije žalosno?
I ja sam kolega kupio 39 u zadnja dva dana, da li je netko uopće kupovao osim nas dvojice?
Ja sam kupio 40kom u zadnja 3dana trgovanja. To je više od 50% prometa. Zar to nije žalosno?
I ja sam kolega kupio 39 u zadnja dva dana, da li je netko uopće kupovao osim nas dvojice?
[/quote]
He, he.
Pučkoškolska matematika i logika nam govori da, ako su vaše izjave istinite (a jedna sigurno nije jer niste bili jedini kupci – to ja znam), onda možemo zaključiti da ste bili jedini kupci. I ne samo to. Prema navedenim izjavama jedini kupac u srijedu bio je optimist. A, nije.
[embarass] [tongue]
P.S. Pošto su u zadnja tri trgovinska dana kupljene 162 dionice, glikos možebitno govori istinu, a optimist sigurno ne. [wink]
uh, netko mi stisnuo jedinicu [cry]
ajmo ovako. ako tankeri rade s dobitkom, bolje ih je imati 10 nego 8. jel sad bolje?
P.S. to je čista matematika, tako da na žalost, ako rade s gubitkom, bolje je da ih 8 radi s gubitkom nego 10 [proud] sviđalo se to nekome ili ne.
Heheh nema tu pisanja nikome od nas bez jedinice, evo ja cu ti popravit ocjene.
Čvarkožder je dobio 100 unaprije, jer će ujutro od tog majstora dobit 1, no ajmo ovako:
Pogledaj cash poziciju, rezerve , zaduženost, tankerska stoji dobro da boli glava.
Kad dođe do rasta vozarina ( u to svi vjerujemo, inaće ne bi kupovali nijednog od brodara), zna se ko će najbolje zarađivati. E sad cijena dionice – pa ja se nadam da će pratit.
ULPL neću komentirat jer ovo nije taj topic.
[lol]
Pogledat cu vam naloge pa cu vam tocno reci ako vas interesira, jedan dan sam uzeo 17 i za par dana 20.
Možda je prvi nalog bio dan, dva ranije.Uglavnom ja sam dokupio. A vi vjerovali ili ne meni sve jedno.
Ova zadnja transakcija sa 2 dionice na 1860 je čisti druk, netko je sa simboličnom prodajom srušio cijenu -3,5%.
uh, netko mi stisnuo jedinicu [cry]
ajmo ovako. ako tankeri rade s dobitkom, bolje ih je imati 10 nego 8. jel sad bolje?
P.S. to je čista matematika, tako da na žalost, ako rade s gubitkom, bolje je da ih 8 radi s gubitkom nego 10 [proud] sviđalo se to nekome ili ne.
Heheh nema tu pisanja nikome od nas bez jedinice, evo ja cu ti popravit ocjene.
Čvarkožder je dobio 100 unaprije, jer će ujutro od tog majstora dobit 1, no ajmo ovako:
Pogledaj cash poziciju, rezerve , zaduženost, tankerska stoji dobro da boli glava.
Kad dođe do rasta vozarina ( u to svi vjerujemo, inaće ne bi kupovali nijednog od brodara), zna se ko će najbolje zarađivati. E sad cijena dionice – pa ja se nadam da će pratit.
ULPL neću komentirat jer ovo nije taj topic.
[lol]
[/quote]
ma nje sporno da TNPL odlično stoji (po mom mišljenju uvjerljivo najbolje od svih brodara) što se tiče imovine, aktivne i pasivne.
međutim ono što je bitno za cijenu dionice je raste li ta imovina ili pada.
ako raste, super, ako ne raste ili pada nije baš super.
vrlo je jednostavno…
Pa ako je trenutno situacija takva i tnpl gubi malo na vrijednosti. Al ja gledam to ovako, kad se sv. tržište oporavi, I vozarine će početi rasti. A tnpl će imati barem 4 tankera više nego što je imala kad je bila na 8000kn.
Pa očekujem da jednog dana bude vrijedila barem tih 8000kn.
Ili i više?
Ive Mustać: Tankerska plovidba teško će izbjeći gubitak
Autor/izvor: SEEbiz / Slobodna
ZADAR – Nastavi li se situacija koja trenutačno vlada na svjetskom pomorskom tržištu, poslovni je gubitak na kraju godine za Tankersku plovidbu neizbježan. Ne kažem da je stanje dramatično, ali nije ni dobro – kaže kap. Ive Mustać, predsjednik Uprave zadarskog brodara. Iako vjeruje da će, u do sada nezapamćenoj recesiji, tvrtka prebroditi krizu, od realnosti se, dodaje, ne može bježati.
Dio flote, posebice tri nova suezmaxa koja su još od lani u dugoročnom najmu, posluju dobro, objašnjava čelnik Tankerske (ZSE:TNPL-R-A), a na tržištu suhog tereta pojavile su se neke pozitivne naznake. Udarni dio flote, sedam aframax tankera od preko 100 tisuća tona nosivosti, koji uobičajeno donose najveću dobit, već dulje vrijeme posluju slabo, najlošije od svih
– Trenutačna dnevna zarada tih tankera je između 10 i 12 tisuća dolara, a samo za troškove svakog od njih treba dnevno oko 25 tisuća dolara. Zarade su im, dakle, prepolovljene. Suezmaxi, s druge strane, ostvaruju dnevni najam od oko 36 tisuća dolara, nešto više nego što su im dnevni troškovi, a brodovi za prijevoz suhog tereta uspijevaju pokriti svoje troškove. U tom segmentu, koji je imao strahovit pad, dolazi postupno do laganog oporavka, do prihvatljivih granica za rentabilnost njegova poslovanja – ističe Mustać.
Kako se kraj krize, jedne od najtežih koja je svjetsko brodarsko tržište pogodila u posljednja tri desetljeća, još uvijek ne nazire, Tankerska plovidba je najveći dio prošlogodišnje dobiti zadržala. Od ukupno 325 milijuna kuna u zadržanu je dobit raspoređeno čak 309,5 milijuna kuna, a tek 15,3 milijuna su izdvojena za raspodjelu dioničarima.
Konjunkturu koja je prethodnih godina vladala na svjetskom tržištu zadarski je brodar odlično iskoristio pa sada nije, kao neki drugi, morao raspremiti dio flote ili odustati od narudžbi novogradnja. Umjesto toga, uspio je sniziti ranije ugovorenu cijenu za svih šest naručenih brodova.
Za dva bulk carriera što se grade u Koreji snižena je za po pet milijuna dolara, a za dva tankera, za po 1,3 milijuna dolara. Pri kraju su i pregovori oko nove, niže cijene za dva broda ugovorena u Kini po ionako povoljnim uvjetima. I ostali veliki hrvatski brodari bili su i te kako pogođeni krizom na globalnom pomorskom tržištu, ali se uspijevaju održavati na pozitivnim razinama, doduše, uz financijsko “manevriranje“, neizbježne prodaje starijih brodova i otkazivanje ili izmjene ugovora o novogradnjama.
Atlantska plovidba (ZSE:ATPL-R-A) iz Dubrovnika, koja je u prvih šest mjeseci zabilježila gubitak, odlučila se za raskidanje ugovora s vijetnamskim škverom oko isporuke broda koji je trebao ponijeti ime “AP Bošković” i za prodaju broda za prijevoz sipkih tereta “Koločep”, starog 13 godina.
Kako ne bi potonula zajedno s kontejnerskim tržištem, koje je aktualna kriza gotovo uništila, Lošinjska plovidba (ZSE:LPLH-R-A) prodala je brod “Lošinj”, namijenjen prijevozu kontejnera, koji je izgrađen prije punih 30 godina, a na istom tragu su i “Srakane”.
Ipak, to ih nije spasilo od gubitka u prvom polugodištu. Splitski Jadroplov (ZSE:JDPL-R-A) nije se “istrčavao” s velikim ambicijama i poput ostalih domaćih kompanija živi od poslova ugovorenih prije krize. Uz to, očekuju i dvije novogradnje iz “Brodosplita” koje bi trebale ojačati mladu flotu u kojoj više nema “Ista”, izgrađenog još 1982. godine.