TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A što ako bude recimo 669 kuna po dionici ? Nema poreza na dividendu pa da se malo počaste, naročito ako rezultati za 1 i 2Q budu vrlo pozitivni, a to bi se moglo lako dogoditi.
Ne zaboravimo da je TNPL zamijenila skoro cijelu flotu ( tankere s jednostrukim dnom za one s dvostrukim ) i da je dobit iz redovnog poslovanja bila 404 kune po dionici za razliku od ATPL gdje je dobit iz redovnog poslovanja 85 kuna po dionici.

znanac:

znanac:
“07.04.2006. najavljena exkluziva
Malo exkluzive za portal. U ponedjeljak u Jutarnjem listu malo o uspjesima TNPL. ”

Da bi se znalo kupite sutra Jutarnji list. Da se ne bi zaboravilo da sam Vam to najavio.


Ajd najavi neku dividendu od bar 200 kn

Ja bih radije da za tu lovu kupe jadroplov, dividenda je kratkoročni gušt

Nisam druzeljubiv tip pa nema potrebe stavljati me medju prijatelje

Znanac, ajde kad uhvatiš vremena napravi kratku analizu NAV-a za TNPL jer vidim da se barata različitim podacima (uglavnom oko 4000 kn), no na onom forumu tvrde da je NAV svega 3000 kn. Hvala i pozdrav

Na onom forumu tvrde puno toga. Ne bi se čudio da je po njima NAV i ispod 1000 kuna. Izgleda da će neki morati ponoviti što je NAV jer koliko vidim malo njih zna što znači kratice NAV pa nije ni čudo što ih to buni.

Pa da pojasnimo: NAV je kratica od ( Net Asset Value ) iliti po našem Neto ( stvarna ) vrijednost imovine.

Do nje se dolazi kao ukupna vrijednost dionice ( imovina, novac na računima, depoziti, krediti, umanjena za obveze ). Da pojasnimo kod TNPL treba još uzeti u obzir i amortizirane brodove ( prošlogodišnja amortizacija je bila 564 mil kuna ), a neki brodovi koji su u vlasništvu TNPL a knjigovodstvena cijena im je 0 kuna a stvarna ima neku vrijednost i kod prodaje se knjiži kao izvanredni prihod što također treba uzeti u obzir.

NAV je u biti stvarna vrijednost neke tvrtke. Recimo kod hotela to zna i zavarati jer nije uračunata revalorizacija zemljišta i nekretnina, a to bi sasvim sigurno ulazilo u cijenu kod prodaje.

Po meni je NAV vrijednost TNPL iznad 4700 kuna po toj računici, a po njihovom bi morao biti bar 4100 kuna.

Sad kad malo to analizirate vidjet ćete da TNPL “možda” ipak vrijedi 6000 kuna po dionici. ( treba uzeti i nekretnine TNPL kojima je vrijednost u 40 godina sigurno povećana obzirom na lokacije na kojima se nalaze )

Pozdrav
[smiley2]

Kod ove dionice dosta je važna dividenda tj. kolika će biti. Vani tankerske kompanije uglavnom isplačuju dobru dividendu i zato je cijena veća nego kod nas (kvartalna dividenda). Što se tiče NAV vrijednosti, ona nikako nemože biti ispod 4000 kuna. I to bez nekretnina i eventualnih dugoročnih ugovora (suezmaxi).

Poštovani jel se danas očekuje opet mala korekcija? Koji s datumi za glavnu skupštinu? Koji su datumi za prava na dividendu koji su top 2-3 buy naznake, koje sell?
Fala![smiley11]

KULEN NIJE SALAMA

Odluka o isplati i veličini dividende će se najvjerovatnije znati u ljeto poslije skupštine dioničara.

http://finance.yahoo.com/q/ks?s=GMR

Trailing P/E (ttm, intraday): 6.04

Tankerska je suezmax-afromax operater + bulk. također afromaxi rade na spot tržištu suezmaxi pod dugoročnim ugovorima (za bulkove neznam).
Znači da nema veze sa VLLC brodovima, najvećima u klasi. I posluje na Mediteranskom tržištu što je jako važno.

Trailing P/E (ttm, intraday): 6.04

Možeš li malo pojasniti ovaj odnos trailing P/E ( na što se odnosi ) profit/earning kao i ttm i intraday.

For example, the earnings in a trailing price-to-earnings ratio refers to the past earnings per share over a certain period – usually 12 months. Trailing 12 months is denoted by the acronym “TTM”.

ttm govori da koristi EPS iz prošlih 12mjeseci, u ovom slučaju Y05

intarday podaci su u ondosu na trenutnu cijenu

Po mojem proračunu P/E ispada 5,41, ali oni prodali dosta brodova (većinu sa jednostrukim dnom), također je ta kompanija bila na meti Frontlinea kojeg spominju u članku PD-a.

Evo link za još jednu kompaniju koja je po veličini bliža TNPL
http://finance.yahoo.com/q/ks?s=NAT
Tankerske dionice je dosta teško uspoređivati jer ne posluju na istim tržištima i nemaju iste brodove, također neki su pod dugoročnim ugovorima, neki kombinacija, neki isključivo na spot tržištu. Najbolja je valuacija cijene dionice u odnosu na NAV vrijednost.


Najbolja je valuacija cijene dionice u odnosu na NAV vrijednost.

I kolika je ona na svjetskom tržištu za neke kompanije koje su slične TNPL -a, a recimo kolika je kod preuzimanja i recimo klike su dividende u postocima za takve tvrtke.

Inače hvala za objašnjenje.

Pozdrav

Citat članka iz PD 11.04.2006.

S druge strane, rezultat Atlantske plovidbe iz izvanrednih operacija bio je vrlo visok, a iznosio je čak 339,8 milijuna kuna te je zahvaljujući njemu društvo uspjelo ostvariti znatniji rast neto dobiti.
Slične je trendove moguće zamijetiti i u poslovnim rezultatima Tankerske plovidbe, najvećega brodara specijaliziranog za prijevoz sirove nafte. Tankerska je ostvarila dobre poslovne rezultate prije svega zahvaljujući znatnom smanjenju iznosa obračunate amortizacije. Naime, Tankerska je plovidba koristeći se mogućnošću jednokratnog otpisa novonabavljene imovine 2004. amortizirala imovinu u vrijednosti od čak 566,4 milijuna kuna.

Ne govori se da ta amortizacija vrijedi cca 70% svoje vrijednosti jer amortizirani brodovi kad bi se prodavali dosegli bi cijenu od cca 400 mil kuna.( izvanredni prihodi koji će se vidjeti već i u 1Q 2006 )

Kako je u međuvremenu došlo do promjene propisa, prošle je godine iznos obračunate amortizacije smanjen za gotovo četiri puta na iznos od 151,3 milijuna kuna.

Što je maksimalni iznos amortizacije po Zakonu.

Pored toga, Tankerska je plovidba, poput Atlantske, znatan dio dobiti ostvarila iz izvanrednih operacija čiji je neto rezultat u 2005. iznosio 171,25 milijuna kuna. Visoku neto dobit u iznosu od 419 milijuna kuna (669 kuna po dionici) Tankerska plovidba može zahvaliti prošlogodišnjem smanjenju iznosa obračunate amortizacije te ostvarenim izvanrednim prihodima. O tome svjedoči i stagnacija poslovnih prihoda koji su u prošloj godini smanjeni za 9,5 posto, na iznos od 1,03 milijarde kuna.

Vrjedniji brodovi
Pritom je operativna dobit zadarske kompanije iznosila 253 milijuna kuna, što se samo na prvi pogled može učiniti znatno boljim rezultatom nego godinu dana prije.

Da je Tankerska plovidba u 2004. pravocrtno obračunavala amortizaciju (a ne se korisitila povlasticom jednokratnog otpisa imovine), njezina bi operativna dobit u toj godini zasigurno premašila izn

New Report

Close