Kolika je dividenda, i kad moraš bit na popisu dioničara da bi je dobio, ako već nije kasno za ovu godinu?
Svi prijavljuju loša izvješća,hočeš ina,hočeš atpl a cjena im raste. Dok tnpl pada
Unatoč dobrim rezultatima. Nek to netko obrazloži. Ako obrazloženja ima. Eto netko stavio na prodaju 250kom po 1600kn. Il izgubio strpljenje il sluti novi pad?
žalosno al istinito..fondovi prodaju domaće dionice i kupuju u srbiji..moje pare više neće vidjeti nikakvog fonda,sam ću ulagati makar crkao,evo i danas sam se podebljao na tnpl,ja se ipak nadam da će pravda doći,iako je spora…
Ja sam ju prodavao pa opet kupio dobra firma ali nije za nestrpljive.
Vrlo podcjenjena to me je uvjek vračalo nazad
ne mogu izdržat da ne kupim po toj niskoj cijeni.
Slijedecih dana u Viktor Lencu mogao bi se naci u pogonu dok 11.Dok je dugačak 260m, a među prvim brodovima na remontu bi mogao biti tanker tnpl-a.Treba napomenuti da je VL ovu godinu zavrsio sa 27 milja kuna dobiti.Iz ovoga se moze zakljuciti da bi tnpl mogla smanjiti troskove remonta koje je dosada morala raditi izvan Hrvatske.Dosada su tnpl i ulpl ulozili u modernizaciju VL-a 15 mil kuna od 59 koliko su se obavezali.
Krivo Punisher, tnpl i ulpl nisu do sad uložili ništa. Dobit ostvarena bez pomoći dotičnih ali sa dva funkcionalna doka od kojih dok 11 radi već odavno ali se tamo uglavnom obavljaju "vanjski" radovi. A da bi trebalo remontovat njihove brodove-itekako, ali…..uvjek postoji ono ali. Mislim da ih nećemo tako brzo vidjeti u Lencu. Glasine su da ulpl želi izić iz Lenca! [bye]
Krivo Punisher, tnpl i ulpl nisu do sad uložili ništa. Dobit ostvarena bez pomoći dotičnih ali sa dva funkcionalna doka od kojih dok 11 radi već odavno ali se tamo uglavnom obavljaju "vanjski" radovi. A da bi trebalo remontovat njihove brodove-itekako, ali…..uvjek postoji ono ali. Mislim da ih nećemo tako brzo vidjeti u Lencu. Glasine su da ulpl želi izić iz Lenca! [bye]
EVo iz vjesnika 13.5
I dalje ostajem pri svome a ova tvoja "modernizacija" se odnosi na vraćanje duga vjerovnicima 13,5 mil. kn. plus 2 mil.kn. za troškove vađenja potonulog doka = 15,5 mil.kn, lijepo piše u vjesniku.
Neš ti ulaganja! Za javnost jedno a u zbilji sasvim nešto drugo!
Nemoj me krivo shvatit, izrazito sam ljut na rukovodstvo Lenca pogotovo ako sad ne nabave novi dok po povoljnijim cijenama a sve je to već bilo moguće napraviti da su face jake kao što se predstavljaju. Ne dođe li do te realizacije nabavke doka smatrat ću da tu interesa za pravo ulaganje nema [bye]
Po meni ta priča sa Lencom se tiče TNPL ali nije uopče presudna za firmu.
Sa Lencom ili bez njega TNPl če idalje biti odlična firma ,što se tiče ulaganja
vidi se da i dalje ulažu na sve strane i imaju plan daljeg širenja flote..
Jeftiniji servisi brodova su dobra stvar
ali ne i presudna za uspjeh TNPL .
Po meni ta priča sa Lencom se tiče TNPL ali nije uopče presudna za firmu.
Sa Lencom ili bez njega TNPl če idalje biti odlična firma ,što se tiče ulaganja
vidi se da i dalje ulažu na sve strane i imaju plan daljeg širenja flote..
Jeftiniji servisi brodova su dobra stvar
ali ne i presudna za uspjeh TNPL .
TNPL je sa 54 mil kn kupila 28% Viktora Lenca.Sada taj udio vrijedi preko 80 mil kn.Po bilanci.Sasvim dobar porast kapitala .Cca 50% u godinu dana.Lijepo.Da su za ovih desetak miliona dolara kupili
polovni brodić sada bi mali pedesetak posto manje.Toliko je pala vrijednost brodova.Bulkovi i do
tri puta.
Viktor Lenac ćini oko 2% ukupne imovine TNPL.Zaista nebitno,ali ipak.Svaka mala naprid baca.Tako kaže narodna.Ipak na ulog od 54 mil kuna "zaraditi"23 ili izgubiti 27.E to nije baš malo.To je vrlo
znaćajno.Prema tome možemo zaključiti:Viktor Lenac za sada pun pogodak.Ne može bolje.
ma viktor lenac je veliki plus za tnpl..ja vjerujem da je ta kupnja bila posao stoljeća,ma šta drugi mislili o tome..vrijeme će pokazati..