Jako zanimljive vijesti u vezi Tankerske.
http://www.mojnovac.net/forumi/showthread.php?t=1130&page=163
Nije.
Iako su zadranke vrlo lijepe cure.
Nemam nista protiv Zadra, po meni najjaci grad u dalmaciji.
Ali imam protiv ako se lova dionicare ukucava u KK Zadar, pa malo u bolnicu, pa malo ovoj firmi pa malo onoj firmi.
da li ste vi svjesni da su ljudi u Zakladi Silba (neki od njih) , bivsi radnici i pomorci trazili da se dividenda isplacuje prema vrijednosti dionicara.
Za ove na burzi najmanje jer su spekulanti a za radnike puno puno vise.
To je Mustac odbio ali da se ipak ne zarati sa lokalnom zajednicom je iskemijao 36 milja kuna da se nekako podijeli.
O cemu mi pricamo.
Danas kada su svi brodari poletjeli sa milijunskim prometima TNPL ima 165 tisuca kuna prometa.
Ja samo zelim transparentnost svih. Jedino tako trziste kapitala moze ici gore. a mnogi to ne kuze.
Jako zanimljive vijesti u vezi Tankerske.
http://www.mojnovac.net/forumi/showthread.php?t=1130&page=163
Nadasve zanimljivo.Nego postoji li kakav dokaz za te tvrdnje.Sto ima za reci blueman na to.
1. Ne radim za nikakvu banku.
2. Ne pokusavam unistiti ugled Tankerske.
3. Ocigledno neki ljudi neznaju citati postove sa razumijevanjem
4. Nemojte nikoga banirati sa postovima, zasto? ali privatnost zelim.
5. daj boze da Tankerska pocne poslovati transparetno pa da svi zarade. Obvezni fond od moje zene ima Tankersku, zar bi zelio da propadne. Ja sam u ROMF, mozda i oni imaju Tankersku, zar bi zelio da propadnu.
1. Ne radim za nikakvu banku.
2. Ne pokusavam unistiti ugled Tankerske.
3. Ocigledno neki ljudi neznaju citati postove sa razumijevanjem
4. Nemojte nikoga banirati sa postovima, zasto? ali privatnost zelim.
5. daj boze da Tankerska pocne poslovati transparetno pa da svi zarade. Obvezni fond od moje zene ima Tankersku, zar bi zelio da propadne. Ja sam u ROMF, mozda i oni imaju Tankersku, zar bi zelio da propadnu.
Ne pričati nebuloze.
TNPL je vrijednija od sva četiri naša brodara skupa,izvrsno posluje,zadužena je manje od svih osim
JDPL,ali nakon kupnje dva broda i JDPL ni trebao biti zaduženiji.
TNPL u ovoj krizi postaje sve jači,a da bi trebali poraditi na pablic relation o tome nema govora.
Ali što se tiće poslovanja tržišni lider u odnosu na sve naše brodare,i u tankerskom poslu sa navećim
referencama.Vama su se vjerovatno zamjerili u upravi jer dioničare smatraju nužnim zlom i vi ste
kao dioničar to osjetili na vlastitoj koži.I to je i dobro,jer TNPL ne kupujete.Super.Nama će biti
jeftinija.
Strpljivi će u ovoj dionici ostvariti visoku dobit,a garancija je izvrsno poslovanje.
Ma sve to stoji, nisam nikad rekao da je losa kao firma, nisam nikad komentirao njeno poslovanje, TC njenih brodova, nikad nista protiv toga.
Samo Vam kazem i ovo je zadnji put da Public Relation odnosno odnos sa dionicarima vrijedi puno vise od samoga poslovanja.
Zasto bi neki mirovinski fond koji ima time-frame od cca 20 godina ulozio u TNPL ako Uprava ne zeli pricati sa nikim.
TNPL kao firma je puno jaca od JDPL, puno puno jaca, i bolje posluje i sve, tu nema dileme.
ali im je odnos prema dionicarima gori koliko god to bilo smijesno jer je JDPL drzavni,.
Nista drugo..
KVIKI,jako zanimljivo štivo .Sad mi je puno jasnije ponašanje plavog čovjeka.
Budući da je on ovdje prisutan više od svih nas vlasnika dionica tnpl,zaintrigiralo me da pogledam što je to kod atl.grupe toliko dobro.Možda je dobra dividenda od 7 kuna(1,5%) ili omjer P/E na narazini
godine od 17,22 .,ili BV 1,65 .Nisam lud u tu dionicu ulagat. Ona je precijenjena.Da ,ali blueman kaže
da je transparentna. Eto ti zapravo tu transparentnost. Meni je draže bit u podcijenjenoj i netransparentnoj tnpl pa makar i popušio,a vjerujem da to želi i blueman.
Ne želim to pisat na temi atgr radi drugih ljudi.
Ovdje se više piše o Bluemanu nego o TNPL
Valjda provodi po 8 sati nadan smišljajući što će gore napisati samo da ju sruši.
Radi to stvarno stručno tako da se ne bih začudio da je većina iz posta
KVIKI -ja potpuna istina
Haha – svaka dividenda od preko 25 kuna znači da je TNPL napravila više za dioničare od ATGR – a slutim da bi dividenda TNPL trebhala biti preko 100 kuna ove godine.
06.05.2009. | 21:06
Članak o tvrtci Aenona d.d. 55%:
dioničko društvo za hotelijerstvo, ugostiteljstvo i turizam želi kontrolu nad bivšom vojnom bazom
Šepurine: umjesto vojske elitni turizam
Tankerska plovidba, Turisthotel, Tankerkomerc, biogradska Vrana i Grad Nin osnovali su Aenonu d.d. s namjerom da se domognu terena bivše vojarne u Šepurinama, gdje su spremni uložiti između 200 i 300 milijuna eura u izgradnju turističkoga kompleksa
piše Ivica Nevešćanin / EPEHA
Teren bivše vojarne prostire se na 200 hektara CROPIX
Nedavni je posjet predsjednika Mesića Zadru, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe Ive Mustać iskoristio da javnosti predstavi tvrtku Aenona d.d., dioničko društvo za hotelijerstvo, ugostiteljstvo i turizam, koje su početkom ove godine zajednički osnovali Tankerska plovidba, Turisthotel, Tankerkomerc, biogradska Vrana i Grad Nin.
Glavni i za sada jedini cilj osnivanja Aenone jest da se vodeće zadarske tvrtke domognu terena bivše vojarne u Šepurinama, gdje su spremni uložiti između 200 i 300 milijuna eura u izgradnju turističkoga kompleksa visoke kategorije.
− MORH je Šepurine proglasio besperspektivnim za vojsku i lokacija je u prostornim planovima već predviđena za turističku namjenu.
Strateška studija napravljena
No, zemljište je još uvijek u državnom vlasništvu. Mi želimo doći do njega i staviti ga pod našu kontrolu − otvoren je Mustać u svojim namjerama, iako je svjestan koliko je dug put do toga.
A prvi korak Tankerska je već napravila. Dobila je stratešku studiju razvoja Šepurina, koju su za njih zajednički izradili Turistički fakultet u Opatiji i Inženjerski biro iz Zagreba. Studija je pokazala, kaže Mustać, potrebu gradnje objekata visoke kategorije, hotelsko naselje koje će se komplementarno uklopiti u niz: Ninsko blato, TN Zaton, resort Punta Skala…
− Mi smo brodarska kuća. Imali smo dug period konjunkture i odlučili smo ići u disperziju. “Lencom” smo zadovoljni, a uskoro bismo trebali dobiti i dozvole za Ninsko blato, vrijedno 60 milijuna eura − kaže Mustać.
Ipak, zbog opće krize, projekt Šepurine privremeno je zamrznut “za bolja vremena”, ali ne namjeravaju odustati. S državom su, kaže, spremni dogovoriti uvjete kako doći do terena − partnerstvom, koncesijom ili prodajom na javnom nadmetanju.
Mustać ističe da ih, osim terena bivše vojarne ograđenog žicom, površine oko 200 hektara, zanima i desetak hektara u neposrednoj blizini, također u državnom vlasništvu, na kojem bi uz turističke objekte napravili i igralište za golf.
Premda je Aenona za svoje namjere dobila otvorenu podršku predsjednika Mesića i prešutnu suglasnost zadarskih političara u Zadru i Zagrebu, Šepurine su još uvijek u vlasništvu države, a prodaja mora biti objavljena transparentno, na javnom nadmetanju.
Bez razgovora o Ravnicama
Iako se u poslovnim krugovima proširila priča da je Aenona među glavnim kandidatima za kupnju zemljišta na Ravnicama, gdje se također predviđa gradnja velikih hotelskih sadržaja i javne garaže s 1800 mjesta, Mustać sve demantira.
− Mi međusobno nikad nismo razgovarali o Ravnicama, niti smo se radi toga udružili − kazao je Mustać. Vlada je, inače, krajem prošle godine donijela odluku o prodaji bivšeg vojnog zemljišta na Ravnicama na javnom međunarodnom natječaju preko Središnjeg državnog ureda za upravljanjem imovinom. Na prodaji će se naći 19.300 četvornih metara bivše vojarne po početnoj cijeni od 7,5 milijuna eura.
Tankerska je većinski vlasnik
Tankerska plovidba drži 55 posto Aenone, Turisthotel i Tankerkomerc imaju po 15 posto, Vrana 10 posto te Grad Nin pet posto udjela. Tvrtka je registrirana u Zadru, temeljni kapital iznosi milijun kuna, a direktor je Marko Krpina iz Tankerske plovidbe. U NO-u društva sjedi sedam članova: Ive Mustać, Petar Kragić i Ivica Čičmir Vestić iz Tankerske, Dario Jurin iz Tankerkomerca, Frane Skoblar iz Turisthotela, Zdravko Bubalo iz Vrane te gradonačelnik grada Nina Emil Ćurko.
Puni su para imaju i za nove tankere i za ulaganje u turizam.
Doći če TNPL na svoj red
najpodcjenjeniji brodar u Hrvata…