@apothekar
Možemo li podijeliti plijen?
Može, kako da ne. Sve što dođe na 700 kn, a pređe 100 komada, tvoje je! Jel pošteno? [wink]
Korektno bi bilo staviti u kontekst cijenu TNPL, koja nije kao vanjski tankeri ( koji su by the way rasli danas) na 40-45% od ath, nego na 18% od ath.
Također kada bi vozarine ostale kao u 12 i krajem prvog mjeseca 50000 – 100000 USD, tada bi tankerska trebala biti na 8000 kn, a ne na 1400.
Meni se čini da je trenutno priča da su prosinac i siječanj na mediteranu svi jako kupovali naftu i punili inventory, što je očito jer je jako puno trebalo cargo-a da bi vozarine bile toliko visoke. ( Valjda nisu bili sigurni hoce li nafta dugo biti jeftina ). Naravno nakon toga je trenutno kraći period kad nema velike potražnje za spotom, za tjedan dva će opet imho biti oporavak vozarina.
No trenutno je idealno vrijeme za kolegine priče o babarogi – što je smiješno, babaroga je nažalost već odavno u TNPL, jer je cijena 1400 kn, usporedite fundamente, cash , zaduženost TNPL u usporedbi s vanjskim tankerima.
E sad – tu je još jedino pitanje dividende.
Može, kako da ne. Sve što dođe na 700 kn, a pređe 100 komada, tvoje je! Jel pošteno? [wink]
[/quote]
Ma nema entetinus ni komada,raznorazni baroni upadaju na forume,remete priču.
BTW.Ima li naznaka od predujma od TNPL? Bilo bi zgodno da nam isplate malo svježeg cash-a, pa da možemo u dokup. [pray]
Brokerska kuća, poznata po tome što je preko njih ATPL d.d. kupila cijeli paket dionica od države još za vrijeme Varaždinske burze? članovi Uprave Ivan Lejo i Davor Slišković. I šta sad? Jel? Ha?
[/quote]
Prodali trezoru 11.000 dioinica za 36 mil.KN tj 3.273.I sada lagano dokupljuju od 1.000 do 1.500 kn.
Mislim da je to jako dobar posao,ali jasno da se ne može tako lako skupiti velika količina.
Ipak uporno skupljaju,a znaju tući i po asku ako se pojavi pokoji veliki nalog.
Zadnji put su skinuli nekoliko stotina komada ,mislim po 1.440.
Dok su oni na kupnji mislim da će ova dionica teško pasti niže,ali na ovom našem tržištu nikada ne možeš znati.Tolika nelikvidnost može uz mali promet dionicu baciti nisko/1.000/kn,ali na isti nasčin
sa malim prometom može na 2.000.
I tih 2.000 je prenisko jer je večina diničara ušla i preko 3.000.
A dinica ima NAV preko 4.ooo kn po dionici.
A znalci kao što su Lejo i Slišković nisu slućajno izabralo TNPL.
Brokerska kuća, poznata po tome što je preko njih ATPL d.d. kupila cijeli paket dionica od države još za vrijeme Varaždinske burze? članovi Uprave Ivan Lejo i Davor Slišković. I šta sad? Jel? Ha?
[/quote]
Prodali trezoru 11.000 dioinica za 36 mil.KN tj 3.273.I sada lagano dokupljuju od 1.000 do 1.500 kn.
Mislim da je to jako dobar posao,ali jasno da se ne može tako lako skupiti velika količina.
Ipak uporno skupljaju,a znaju tući i po asku ako se pojavi pokoji veliki nalog.
Zadnji put su skinuli nekoliko stotina komada ,mislim po 1.440.
Dok su oni na kupnji mislim da će ova dionica teško pasti niže,ali na ovom našem tržištu nikada ne možeš znati.Tolika nelikvidnost može uz mali promet dionicu baciti nisko/1.000/kn,ali na isti nasčin
sa malim prometom može na 2.000.
I tih 2.000 je prenisko jer je večina diničara ušla i preko 3.000.
A dinica ima NAV preko 4.ooo kn po dionici.
A znalci kao što su Lejo i Slišković nisu slućajno izabralo TNPL.
Brokerska kuća, poznata po tome što je preko njih ATPL d.d. kupila cijeli paket dionica od države još za vrijeme Varaždinske burze? članovi Uprave Ivan Lejo i Davor Slišković. I šta sad? Jel? Ha?
[/quote]
Prodali trezoru 11.000 dioinica za 36 mil.KN tj 3.273.I sada lagano dokupljuju od 1.000 do 1.500 kn.
Mislim da je to jako dobar posao,ali jasno da se ne može tako lako skupiti velika količina.
Ipak uporno skupljaju,a znaju tući i po asku ako se pojavi pokoji veliki nalog.
Zadnji put su skinuli nekoliko stotina komada ,mislim po 1.440.
Dok su oni na kupnji mislim da će ova dionica teško pasti niže,ali na ovom našem tržištu nikada ne možeš znati.Tolika nelikvidnost može uz mali promet dionicu baciti nisko/1.000/kn,ali na isti nasčin
sa malim prometom može na 2.000.
I tih 2.000 je prenisko jer je večina diničara ušla i preko 3.000.
A dinica ima NAV preko 4.ooo kn po dionici.
A znalci kao što su Lejo i Slišković nisu slućajno izabralo TNPL.
[/quote]
Vi mora da se šalite kolega.
Pa nisu Lejo i Slišković izabrali Tankersku,
nego je Tankerska izabrala njih.
A znamo i zašto
[bye]
Vi mora da se šalite kolega.
Pa nisu Lejo i Slišković izabrali Tankersku,
nego je Tankerska izabrala njih.
A znamo i zašto
[bye]
[/quote]
Niste baš dobro informirani.Novac od prodaje ovih 11.000 dionica TNPL je PAKTOR ulagao u ono
što oni hoće.TNPL je bio odličan izbor jer su ušli jako nisko.
Na jednom drugom brodaru bila je teška pušiona.
Samo naglašavam.PAKTOR je vlasnik ovih sredstava od prodaje 11.000 dionica TNPL.Oni kupuju ono što im izgleda kao dobar posao i sada im je izbir TNPL.
povoljna kupnja
The tanker market may "sink"
"We might have fairly dismal conditions over the next couple of months," Finn Engelsen, managing director of Oslo- based shipbroker Lorentzen & Stemoco AS, said by phone. The tanker market may "sink" as Saudi Arabia seeks "to cut off exports or to discourage anybody from taking the barrels."
The premium, the first in at least a decade, will ensure Saudi Arabia is the biggest contributor to a cut in Middle East shipments to the U.S. of 500,000 barrels a day, Engelsen said. It will lower demand for tanker capacity by as much as 7 million deadweight tons, or about 5 percent of the fleet, he added"
Očekuje se potonuće tankerskog segmenta.
Kako bi to moglo pomoći Tankerskoj plovidbi?
BSN
[bye]
hmm
Persian Gulf Tanker Rates May Extend Advance on Lack of Ships
Saturday, 14 February 2009
The cost of delivering Middle East crude to Asia, the world’s busiest route for supertankers, may gain for a fourth day as the supply of ships becomes constrained by storage deals. Oil companies are storing about 50 million barrels of crude at sea, the International Energy Agency said Feb. 11. They have options to keep 20 to 40 million barrels more, Denis Petropoulos, head of tankers at Braemar Shipping Services Plc, the second- largest publicly traded shipbroker, said yesterday. Vessel supply has become “very thin,” partly because of ships being hired for storage, Per Mansson, managing director of shipbroker Nor Ocean Stockholm AB said. Shipowners may also be withholding vessels in anticipation of higher rates, he said.
The Baltic Exchange’s benchmark price, for shipping Saudi Arabian cargoes to Japan, advanced 12 percent yesterday to 52.19 Worldscale points, taking its gain since Feb. 9 to 35 percent. Forward freight agreements, bets on the future price, closed at 48 Worldscale points for the average of March yesterday, according to data from Oslo-based Imarex ASA.
Worldscale points are a percentage of a nominal rate, or flat rate, for more than 320,000 specific routes. Flat rates for every voyage, quoted in U.S. dollars a ton, are revised annually by the Worldscale Association in London to reflect changing fuel costs, port tariffs and exchange rates.
Each flat rate assessment gives owners and oil companies a starting point for negotiating hire rates without having to calculate the value of each deal from scratch.
A rate of 52.19 points works out at $45,584 a day, according to the Baltic Exchange. Globally the carriers are making $41,779 a day. Frontline Ltd., the largest owner of the vessels, said Nov. 28 it needs $34,700 a day to break even on each of its supertankers, a 10 percent increase compared with Aug. 21.
Source: Alaric Nightingale, Bloomberg
SEASCOUT 80 000 26.02.2009 CPC MED WS 107,5 ENI
Kraj drugog mjeseca na mediteranu vec nazad na 35000 USD/DAY
DONAT 135 DH 14.02 BASHAYER/CHINA WS80 SINOCHEM
DONAT 130DH 23.02 BASHAYER/CHINA WS80 GLASFORD