Ne znam da li ste primjetili ali nestao je prijatelj sa bida sa svojih 300 komada.
Ili zna što znam i ja ili zna još nešto više.
Nazire se nalog na 750 kuna.
R&B
Ne znam da li ste primjetili ali nestao je prijatelj sa bida sa svojih 300 komada.
Ili zna što znam i ja ili zna još nešto više.
Nazire se nalog na 750 kuna.
R&B
Primijetili smo, ali i to da je na kupnji skriveni nalog na 1385…
Ne znam da li ste primjetili ali nestao je prijatelj sa bida sa svojih 300 komada.
Ili zna što znam i ja ili zna još nešto više.
Nazire se nalog na 750 kuna.
R&B
da razumiješ elementarnu osnovu investiranja shvatio bi da je posljedica micanja njegovog naloga da stvori neugodnost kakvu i ti ovdje stvaraš, ili barem pokušavaš. a kad krenu dolje udarati, ako, odjednom će se prijatelj nanovo pojaviti. jedan druker kao ti bi to sigurno znao kako to ide. a ovih 11 komada je moje danas, trebalo mi je sitnog za osobne potrebe, a jedino u tnpl sam debelo u plusu u odnosu na ulaz. ali u jednom se slažem, jadna li nam burza kad su u dva dana protrgovanih 11 dionica jedino moje.
Nisam ga bome ni ja ocjenjivao, to mi je ispod časti , imam pametnija posla, ne znam samo koga druka na prodaju, kad malih skoro ni nema.
Rates under pressure
"An increase in the number of spot vessels available for trading coupled with fewer long-haul voyages is putting freight rates under pressure in the Asian Aframax market, shipping sources said Wednesday.
While Aframaxes on the Persian Gulf-East route are currently trading at w80, the Indonesia-Japan, South Korea voyages are attracting w75. Owners operating their vessels on the Indonesia-Japan, South Korea route are seeing $16,170/day and on the Persian Gulf-East $18,083/day. Since the beginning of the year, the Aframaxes have seen sub-w100 rates out of the Persian Gulf and Indonesia.
"There is not a lot of cargo out there to be honest. They [the rates] could go down further," an Aframax shipowner said. "A lot of new buildings [Aframaxes] are coming into the market. I had a better feeling last week, but it is not good now," he added.With close to 120 new Aframaxes expected to enter the market this year, some owners have expressed concern about a build-up of excess tonnage in the market."
Dakle, cijene idu još dolje.
Nedobro.
A kako bi Tankerskoj mogla pomoći činjenica da ove godine stiže 120 novih aframax brodova na tržište, a već sad ovi postojeći brodovi voze za kikiriki?
Bojim se nikako
[bye]
Nisam ga bome ni ja ocjenjivao, to mi je ispod časti , imam pametnija posla, ne znam samo koga druka na prodaju, kad malih skoro ni nema.
Jnaf=sastavnica crobexa, ingra također, atpl također, gledaj po kojim dionicama pljuje. Preprozirno……..
‘ententinis’
je li ti uopće imaš ddionice tankerske?
pretpostavljam da nemaš jer ne bi drukao na dole.sigurno si uočio kvalitete TNPL-A pa bi kupio jeftino.tvoji postovi na engleskom o predviđanjima što će biti su smješni jer da svi ti analitičari mogu predviditi šta će se desiti već odavno bi se obogatili.ja bi ti savjetovao da malo pročitaš kostolanyja .eto’o
Dakle spot vozarine na mediteranu:
sredina 12 mjeseca: zarade enormne – 100000 USD/DAY
MARIA PRINCESS 80 000 17.12.2008 SIDI MED WS 270 SHELL
MOSCOW KREMLIN 80 000 17.12.2008 LIBYA MED WS 280 TAMOIL
MINERVA TBN 80 000 17.12.2008 CEYHAN MED WS 280 CEPSA
BONITA 80 000 14.12.2008 ALGERIA MED WS 300 PETROPLUS
Kraj 12 mjeseca: pad na 50000-60000 USD/DAY
AEGEAN FAITH 80 000 29.12.2008 CEYHAN MED WS 145 SOCAR
THENAMARIS TBN 80 000 04.01.2009 BSEA MED WS 160 VITOL
PACIFIC CONDOR 80 000 28.12.2008 CEYHAN MED WS 140 SHELL
Sredina 1 mjeseca: pad an sadasnji nivo 25000 USD/DAY
NS CAPTAIN 80 000 17.01.2009 CEYHAN MED WS 77,5 SOCAR
MINERVA ROXANNE 80 000 20.01.2009 ALGERIA MED WS 80 BP
Kraj 2 mjeseca – povratak na 40000-50000 USD/DAY
AEGEAN FREEDOM 80 000 27.01.2009 BSEA MED WS 130 LITASCO
ASTRO SATURN 80 000 27.01.2009 BSEA MED WS 125 ST SHIPPING
ST HELEN 80 000 31.01.2009 CEYHAN MED WS 140 CSS SA
Trenutno sredina 2 mjeseca- pad na 20000-25000 USD/DAY
Kako ce ici dalje – vidjet cemo …..
Frontline – ATH 70 USD, ali tamo je bila kratko – 60-65 USD sad je oko 28-30 USD
TNPL ATH 8000 – sada 1400 ….
Below breakeven
05.02.2009
Aframaxes in the Mediterranean continued to suffer as well in an over-tonnaged sector.
The 89,000–dwt Vigour (built 1995), owned by Polembros, was booked at just WS65 from Sidi Kerir to Greece by Hellenic off 23 February. This is worth only $12,400 per day.
Black Sea voyages were paying WS80 into Europe.
Avin International’s 134,000–dwt suezmax Kamari (built 1987) was fixed at WS65 from Sidi Kerir to Greece by Hellenic off 14 February.
And Viken Shipping’s 155,000–dwt Storviken (built 2006) was fixed at WS72.5 from West Africa to the US Gulf off 26 February by ExxonMobil, little changed from Wednesday."
Mislim da naslov sve govori:
"Poslovanje sa gubitkom"
Dakle, aframaxi voze za 12 400 $ po danu.
To je duplo manje od onog što navodi kolega zmrklic i znači poslovanje sa gubitkom.
Ovo neodoljivo podsjeća na situaciju sa brodovima za rasute terete i BDI-om.
Jednom kad je krenulo, tržište je palo 90% u roku od sedam-osam mjeseci.
R&B
Ovo je od jucer, istina 16-18000 USD/DAY
NS CLIPPER 80 000 12.02.2009 CEYHAN MED WS 70 SOCAR
NS CONSUL 80 000 16.02.2009 CPC MED WS 76,5 TRAFIGURA
CORAL SEA 80 000 18.02.2009 SUPSA MED WS 77,5 ARCADIA
Kolega vrlo dobro zna specifičnosti tankera, volatilnost spot vozarina, kao i ostale stvari , ali eto …..
trkelja.
Pratimo dalje razvoj situacije
Ovo stam stavio vec nekoliko puta, ali evo svima konverter još jednom.