TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


http://www.poslovni.hr/105679.aspx

“Naša tri tankera su nosivosti 1,3 milijuna barela. Imali smo upite stranih naftnih trgovaca za najmom, među kojima su Vitol i Glencore, međutim, odbili smo ih jer su naši brodovi već u dugoročnom najmu. Ovakvu potražnju nismo imali još od krize 80-ih godina”, rekao je za Poslovni dnevnik kapetan Dragan Gaćina, komercijalni direktor Tankerske plovidbe.

Isplativije skladištenje
Prema njegovim riječima, najam takvog broda stoji između 50 i 52 tisuće dolara na dan, dok za korištenje onih većih, nosivosti 2 milijuna barela, treba platiti više od 60 tisuća dolara. “Veća potražnja za takvim tankerima uobičajena je u vrijeme kriza ili ratova. Trgovci naftom očekuju rast cijena nafte, a prema nekim procjenama, barel bi sredinom godine mogao biti 80 dolara”, rekao je Gaćina.

Tankerskoj se ne isplati ni po ovim cijenama iznajmiti brodove, mora da su im dobri ti dugoročni ugovori…. [thumbsup]

U ova krizna vremena iz ovoga se može iščitati važna stvar – na unajmitelji uredno plaćaju, inaće bi naravno raskinuli ugovor.


U ova krizna vremena iz ovoga se može iščitati važna stvar – na unajmitelji uredno plaćaju, inaće bi naravno raskinuli ugovor.

Alkar Zmrklic u sridu.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

"Brodovima smo dobro operirali. Čarteri su ugovoreni kada su vozarine bile visoke i unajmitelji mogu to plaćati", komentira poslove ugovorene za prijevoz suhog tereta Mustać. Flota Tankerske broji 15 brodova. Očekuje uskoro isporuku novogradnje iz Brodosplita, a do početka 2011. i isporuku četiri broda s korejskih navoza, te dva s kineskih. Najnovija akvizicija Tankerske i Uljanika Brodogradilište Viktor Lenac u 2008. ostvarit će dobit od 2,5 milijuna eura, navodi Mustać. U pogledu problema za riječki 3. maj, gdje Tankerska i Uljanik trebaju odigrati ključnu spasonosnu ulogu, ugovoranjem dva plus dva tankera s Riječanima, Mustać kaže da se i dalje pregovara o tom poslu. Dionica Atlantske plovidbe u srijedu je skočila 3,5 posto i uz 6,3 milijuna kuna završila na 750 kuna, dok je Tankerska rasla 5,1 posto i došla na 1476 kuna uz 156 tisuća kuna zabilježenog prometa.

Ja sam ful u tankerskoj pam što bude da bude!

[color=blue][/color]vizionar



http://www.poslovni.hr/105679.aspx

“Naša tri tankera su nosivosti 1,3 milijuna barela. Imali smo upite stranih naftnih trgovaca za najmom, među kojima su Vitol i Glencore, međutim, odbili smo ih jer su naši brodovi već u dugoročnom najmu. Ovakvu potražnju nismo imali još od krize 80-ih godina”, rekao je za Poslovni dnevnik kapetan Dragan Gaćina, komercijalni direktor Tankerske plovidbe.

Isplativije skladištenje
Prema njegovim riječima, najam takvog broda stoji između 50 i 52 tisuće dolara na dan, dok za korištenje onih većih, nosivosti 2 milijuna barela, treba platiti više od 60 tisuća dolara. “Veća potražnja za takvim tankerima uobičajena je u vrijeme kriza ili ratova. Trgovci naftom očekuju rast cijena nafte, a prema nekim procjenama, barel bi sredinom godine mogao biti 80 dolara”, rekao je Gaćina.

Tankerskoj se ne isplati ni po ovim cijenama iznajmiti brodove, mora da su im dobri ti dugoročni ugovori…. [thumbsup]

U ova krizna vremena iz ovoga se može iščitati važna stvar – na unajmitelji uredno plaćaju, inaće bi naravno raskinuli ugovor.

[/quote]
Za tankerski segment dugoročni TCT uz stabilne vozarine su garancija stabilnih prihoda.
I handyi su na dugoročnim TCT ali kako su vozarine previše pale u tom segmentu uvijek postoji
mogućnost raskidanja tih povoljnih ugovora za brodara,a naročito kada agencija ne može više
plaćati.Ipak u ovom trenu TNPL se nalazi u najpovoljnijoj situaciji od svih naših brodara,zbog
solidnih tankerskih vozarina i dugoročnih TCT u suhom segmentu.
Naravno da će to biti vidljivo u poslovanju četvrtog kvartala 2008,u kojem je trebala biti
ostvarena znaćajna dobit.
Ako kriza svjetskog godpodarstva nastavi jasno je da i tankerske vozarine mogu pasti.Ali to je ionako nepredvidljivo,a naročito kod tankera.
Trenutna situacija za TNPL vrlo povoljna.


To se zove biznis!!!!Natankaš i parkiraš a maheri plačaju najam!! 90 centi po barelu mjesečno Takvi tankeri imaju kapacitet do 2mil.bačvica

http://www.finance.si/234217/I%B9%E8e_se_10_supertankerjev

A maher ima oko 6$ po barelu za mjesec… Kad izracunas troskove kredita i osiguranja, brijem da ostane bar 4$/barel risk-free za mjesec dana… Hebemu misa, ako to nije biznis. [cool]

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Prodaja vrlo slaba, Svega 12 na 1.498, a slijedeća prodaja na 1890.



http://www.poslovni.hr/105679.aspx

“Naša tri tankera su nosivosti 1,3 milijuna barela. Imali smo upite stranih naftnih trgovaca za najmom, među kojima su Vitol i Glencore, međutim, odbili smo ih jer su naši brodovi već u dugoročnom najmu. Ovakvu potražnju nismo imali još od krize 80-ih godina”, rekao je za Poslovni dnevnik kapetan Dragan Gaćina, komercijalni direktor Tankerske plovidbe.

Isplativije skladištenje
Prema njegovim riječima, najam takvog broda stoji između 50 i 52 tisuće dolara na dan, dok za korištenje onih većih, nosivosti 2 milijuna barela, treba platiti više od 60 tisuća dolara. “Veća potražnja za takvim tankerima uobičajena je u vrijeme kriza ili ratova. Trgovci naftom očekuju rast cijena nafte, a prema nekim procjenama, barel bi sredinom godine mogao biti 80 dolara”, rekao je Gaćina.

Tankerskoj se ne isplati ni po ovim cijenama iznajmiti brodove, mora da su im dobri ti dugoročni ugovori…. [thumbsup]

Dobar. Tankerskoj se ne isplati prekidati dugorocni najam jer on nosi stabilne prihode, a otkazati ugovor unajmitelju nije bas samo tako….iznajmljivanje na rok od 6 mjeseci nije los prihod (po gore navedenim cijenama) ali je veci rizik zbog vozarina u buducnosti (koje naravno mogu biti i vise i nize).

Zanimljiva je tvoja dedukcija.
[/quote]

A brodovi se mogu i prodati ako bude potrebno ili isplativo.

Očekuje se dobar rast tankerske jer se oporavljaju svjetski brodari!

[color=blue][/color]vizionar

@ gagarin – prodavati double hull tankere neposredno prije odlaska single hull flote – ne bi reko.
Tankerska pliva u cashu – potrebmno nije, a ni isplativo.

@ piero, vizionar – nemojte radit od ove teme ono što rade na ATPL, besmisleno je, ovo nije trejderska dionica.


@ piero, vizionar – nemojte radit od ove teme ono što rade na ATPL, besmisleno je, ovo nije trejderska dionica.

Nisam trejder i nije mi namjera drukanje već iznosim gole činjenice!Pozdrav!

[color=blue][/color]vizionar

New Report

Close