TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


– pitanje.
– ništa ne kužim što si tu napisao,
– mene samo zanima je li to dobro ili loše za TNPL.

pitanje je sasvim na mjestu. Sakai, hoćeš li molim te obrazložiti što to piše. Ja nemam TNPL ali želim uložiti u znanje. hvala.

I'LL BE BACK


Skoro su Vam oteli Donata:http://www.vecernji.hr/newsroom/news/international/3210029/index.do

Sve je na kraju završilo onako kako bi željeli svi osim pirata, koji su podcijenili obalnu stražu.
Što se pak tiče same dionice, ima tu materijala za dublju raspravu i analizu, no kalkulirati na koju cijenu i razinu ciljati bilo bi neozbiljno, barem u ova vremena.



– pitanje.
– ništa ne kužim što si tu napisao,
– mene samo zanima je li to dobro ili loše za TNPL.

pitanje je sasvim na mjestu. Sakai, hoćeš li molim te obrazložiti što to piše. Ja nemam TNPL ali želim uložiti u znanje. hvala.
[/quote]

Javim ti na PM.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Skoro su Vam oteli Donata:http://www.vecernji.hr/newsroom/news/international/3210029/index.do

Donat je na putu za Singapur i sve je pod kontrolom.

Tanker industry avoiding crisis: For how long?
Tuesday, 06 January 2009
It seems as if shipping is divided in two separate camps these days. On one side there is dry bulk with its massive ups and downs, now resting near all-time lows, without any “desire” to pick up. The Baltic Dry Index (BDI) began 2009 almost without any turbulences, staying put at 772 points, dropping by one point in the last couple of sessions. On the other side, there is the tanker market, which resurged from its ashes during 2008, managing to post average rates of near records. According to a report compiled by Allied & Shipbroking ship owners of Suezmaxes managed to earn an average daily rate of $67,200, while those with Aframaxes earned a daily average of $49,800, higher than ever before Similarly, VLCCs ended the year with an average daily charter rate of $88,400, which is almost at the record levels of 2004, when each of these sea “giants” topped daily averages of $88,700, according to R.S. Platou Economic Research. Despite these positive news, the stock values of NY-listed tanker companies, like Tsakos Energy Navigation and Omega Navigation, took some heavy beating from September onwards, when stock markets around the world dived. Investors were influenced by the sharp decline of the dry bulk market, while many succumbed to the negative sentiment created by the credit crisis and lately the economy’s recession.
Of course, all is not well for the tanker industry is set for a challenging year, mainly due to recession setting in around the globe. Already, there are reports of oil majors reducing production rises, while crude demand is also expected to fall. OPEC’s determination to control prices and help their restoration to higher levels has already reduced the number of cargoes flowing from the Middle East, especially as the recent record cut is expected from this month onwards. But, the most crucial factor as to where tanker rates will settle is tonnage availability. If it remains at reasonable levels there’s a good chance that the market will keep its positive outlook, producing healthy rates for ship owners.

Nikos Roussanoglou, Hellenic Shipping News

Naravno, dionica TNPL je pala ispod svake logične vrijednosti, jer su vanjski tankeri na oko 50% od ath, dok je tankerska pala s 8000 na 1400 , Frontline recimo s 70 USD na 33 USD



Skoro su Vam oteli Donata:http://www.vecernji.hr/newsroom/news/international/3210029/index.do

Donat je na putu za Singapur i sve je pod kontrolom.
[/quote]

Lako njima kad imaju dobre šmrkove pa su zalili gusare koji se ni su kupali danima pa su im bili zahvalni na tom vanrednom tušu. E još da je bilo sapuna…. [lol]

who dares, wins


Naravno, dionica TNPL je pala ispod svake logične vrijednosti, jer su vanjski tankeri na oko 50% od ath, dok je tankerska pala s 8000 na 1400 , Frontline recimo s 70 USD na 33 USD

Ako je tako zašto dionica ne zabilježi porast bar na cijenu od 3500 kn.



Naravno, dionica TNPL je pala ispod svake logične vrijednosti, jer su vanjski tankeri na oko 50% od ath, dok je tankerska pala s 8000 na 1400 , Frontline recimo s 70 USD na 33 USD

Ako je tako zašto dionica ne zabilježi porast bar na cijenu od 3500 kn.
[/quote]

Nije trenutno u fokusu jačih, da bi veći igrač pokupovao znatnije količine digao bi sam sebi cijenu u nebo. Kad se istroše na atpl ovo će se lako podići. Usporedi FF brodara. Strpljenja, u ovoj dionici, na ovoj cijeni, pri ovakvoj situaciji na tržištu, nema niti jedne loše stavke.

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

NAKON NEUSPJELOG PIRATSKOG NAPADA ZADARSKI BRODAR PREUSMJERIO SVOJU FLOTU
»Tankerska« izbjegava Suez i Adenski zaljev

RIJEKA/ZADAR – Brodovi zadarske Tankerske plovidbe do daljnjega neće ploviti vodama Adenskog zaljeva, potvrdio je jučer Ive Mustać, predsjednik uprave »Tankerske«.
– Poslali smo obavijesti svim našim partnerima i razgovarali s unajmiteljima brodova. Iako će to povećati troškove poslovanja, zbog sigurnosti naših

Milsim da se to odnosi samo na Donat, on jedini plovi tamo

TJEDNO KRETANJE BRODOVA
(od 31.12. do 07.01.2008. g.)

TANKERI:

DONAT – u Bashayeru radi ukrcaja
ALAN VELIKI – u Novorossisku radi ukrcaja
HRVATSKA – u Mediteranu
DUGI OTOK – u Sidi Keriru radi ukrcaja za Falconaru
KORNATI – u Trstu radi iskrcaja zatim Tartous ukrcaj za Sarroch
DALMACIJA – stiže Zawia 1/1 radi ukrcaja za Trst
PETAR ZRINSKI – u Trstu radi iskrcaja zatim Ceyhan ukrcaj za Sarroch
SALI – stiže Banias 3/1 radi ukrcaja za Trst
FRANKOPAN – stiže Fos 1/1 radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj za Trst

:


Milsim da se to odnosi samo na Donat, on jedini plovi tamo

TJEDNO KRETANJE BRODOVA
(od 31.12. do 07.01.2008. g.)

TANKERI:

DONAT – u Bashayeru radi ukrcaja
ALAN VELIKI – u Novorossisku radi ukrcaja
HRVATSKA – u Mediteranu
DUGI OTOK – u Sidi Keriru radi ukrcaja za Falconaru
KORNATI – u Trstu radi iskrcaja zatim Tartous ukrcaj za Sarroch
DALMACIJA – stiže Zawia 1/1 radi ukrcaja za Trst
PETAR ZRINSKI – u Trstu radi iskrcaja zatim Ceyhan ukrcaj za Sarroch
SALI – stiže Banias 3/1 radi ukrcaja za Trst
FRANKOPAN – stiže Fos 1/1 radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj za Trst

:


TNPL je sa suezmax flotom vezana uglavnom za Mediteran i vezana je uz sueski kanal.Međutim,
i neke druge kompanijebmi mogle posegnuti za sličnim mjerama,jer će osiguravajuča društva tražiti
višestruko veće premije za plovidbu tim rutama.U svakom slućaju za tankere situacija kratkoročno
sve povoljnija jer se mora ploviti oko Afrike što povečava potražnju za tankerima.Ukrajina i Rusi
stvaraju Evropi probleme sa opskrbom.A zima nikada jača u zadnjih dvadeset trideset godina.
Mogle bi uskoro tankerske vozarine toliko skočiti da i pored povečanja troškova, kao što kaže
Mustać pozitivni efekti mogu biti daleko veći.Da nije recesija tankerske vozarine bi vjerovatno bile
na maksimumu.Ipak kratkoročna perspektiva odlična.
Inače smo već naučili da Mustać potencira negativno,a zanemaruje pozitivno.

New Report

Close