TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

dobro jutro ljudi.mislim da nema potrebe za prepucavanja. svi koji su na burzi izgubili su neki više neki manje.a što sad kako je tako je. važno je sad se dobro pozicionirati i biti strpljiv i doći će rast ljudi. ja sam dosad većinu imao u ht i lrh i dio u stambenoj štednji. isto sam popušio ali što sad. moj plan je prodao sam dio ht i to dva dana prije 5.10. kad je bio istek za bonus dionice po 260. to sam cuvao i dodavao malo pomalo para i sad mislim u šoping. moja prva želja je tnpl, potom malo lrh još, te možda još dlkv. što mislite

evo ga u prvi 10 vlasnik super sport kladionice

evo ga u prvi 10 vlasnik super sport kladionice


evo ga u prvi 10 vlasnik super sport kladionice

Super! [thumbsup]

Ode naša tankerska prema gore sljedeći tjedan!

[color=blue][/color]vizionar

Evo me ponovno.

– a bila sam lijepo napisala kako tu više nikada neću pisati.
– ali obećanje ludom radovanje, nikad ne reci nikad.

– ali sada imam samo jedno jedino pitanje.
– gospoda Governor, Sakai, Ashrak.
– sve sami stručnjaci o TNPL,
– mi pišu na temi Best Buy,
– kako TNPL vrijedi cca 500kn po dionici.

– e sada pitanje.
– zar stvarno TNPL ne vrijedi 500kn po dionici.

– molila bih za odgovor gospodina Lopinu.
– stvarno pišete odlične pričice koje uživam čitati.

– I love this game.
Pozdrav !

p.s. – što da radim s dionicama TNPL ?????????????

Ali kolegice Ivana 7, ja nisam stručnjak za dionice TNPL. Nemojte potpaljivati tenzije između mene i kolega Lopine, Zmrklica i ostalih vjernih imatelja TNPL.

Kolega Sakai i ja smo samo reagirali na vaš vapaj da ne možete prodati dionice TNPL i ponudili cijenu po kojoj bi ih mi vrlo rado otkupili od vas. Pa i mi bi zaradili, pa nismo mi caritas za vaše dionice [tongue]

I'LL BE BACK


Ali kolegice Ivana 7, ja nisam stručnjak za dionice TNPL.

– nisam ni ja tu puno stručna.
– ali se zbilja možete pohvaliti koliko ste mi dali odgovora na moja pitanja.
– tako da i dalje živim u neznanju što se tiče ove dionice.

– I love this game.
Pozdrav !


Nemojte potpaljivati tenzije između mene i kolega Lopine, Zmrklica i ostalih vjernih imatelja TNPL.

– nikada to nisam radila.
– samo se pitam je li cilj znati sve o dionici ili zaraditi na dionici ?
– evo ja sam i na ovoj dionici zaradila bez nekog velikog znanja.
– samo ju još trebam i prodati,
– a trenutne kupovne cijene su veće nego kad sam ju ja kupovala.

– I love this game.
Pozdrav !


Ali kolegice Ivana 7, ja nisam stručnjak za dionice TNPL. Nemojte potpaljivati tenzije između mene i kolega Lopine, Zmrklica i ostalih vjernih imatelja TNPL.

Kolega Sakai i ja smo samo reagirali na vaš vapaj da ne možete prodati dionice TNPL i ponudili cijenu po kojoj bi ih mi vrlo rado otkupili od vas. Pa i mi bi zaradili, pa nismo mi caritas za vaše dionice [tongue]


Onaj tko je informiran o ATPL i JDPL je jako dobar poznavalac brodarskog sektora,a samim time i
TNPL.
TNPL s obzirom na veličinu flote je jaka koliko i ATPL,JDPL i ULPL zajedno.Naime TNPL ima
flotu od cca 1.324.000 DWT.Ova ostala tri brodara nešto manje.Tankerska flota TNPL je nova
i cjelokjupna sa dvostrukim dnom.Jedino manji segment flote handysize/6 brodova 14% tonaže/je
stariji te s obzirom na najveći ponder novih tankera možemo reći da TNPL ima i mlađu flotu od
ova tri brodara zajedno.
Dakle,možemo zaključiti da je vrijednost flote TNPL veća od ova tri brodara ZAJEDNO.
I evo jedne lagane usporedbe.

———Kr.imovina Dug fin imovina Krat.obaveze Dug.obaveze So rezervacija Rekapitulacija
———AOP 007—–AOP 005——– AOP o23—— AOP 22——–AOP 013 -027–1+2-3-4+5

ATPL–552————11—————-204————1.287——— -23——— -951
JDPL–315————-1——————85—————152————- -7—————+72
ULPL–109———— 4——————97—————630————- -48———– -662
__________________________________________________________________________
Ukupno-976———-16—————-386———–2.069————– -78———- -1.541.

TNPL—609———208—————-111———–1.369————– +260———- -403

S obzirom na vozarine u suhom zaduženost je loša strana svake bilance.

TNPL je kratkoročno manje zadužena od ova tri brodara zajedno
/386:111/tri i po puta.

Dugoročno /1541:403/preko 3,8 puta.

Ovo je najvažnija prednost TNPL u ovom trenutku u odnosu na ostale naše brodare,jer s obzirom na
NAV/ne na knjigovodstvevu vrijednost/TNPL ima izuzetno nisku zaduženost i ne iznosi više od 23%.
Male kratkoročne obaveze,velike financijske rezerva otvaraju mogučnost novog zaduženja,ali i
korištenje postoječih rezervi i budućih prihoda za razvoj i kupnju jeftinije flote jer će niske vozarine
početi uzimati danak,jer će prezaduženi morati u rasprodaju.Prilika za onoga tko ima keša.A TNPL
tu izvrsno stoji.

Ovaj izračun je sada još povoljniji za TNPL u odnosu na ostale naše brodare s obzirom da je i četvrti
kvartal poslovala sa dobitkom s obzirom na dugoročne TCT,a i BDTI koji se dobro drži.

Pitanje.Ako je flota TNPL nešto veča i mlađa uz manju zaduženost,da li bi tržišna kapitalizacija
TNPL trebala biti veča od ova tri brodara zajedno.
Uz cijenu od 500 kn MCAP TNPL je 317 mil kuna.Kao jedan polovni suezmax.Otprilike jedna šesnaestina NAV. Za usporedbu svjetski brodari se trže preko jednog NAV.
Svi fundamentalne analize pokazuju da je TNPl podcijenjena više od tri puta.
Međutim,na našem tržištu trenutno to ne predstavlja garanciju rasta.Ali samo trenutno.Ovdje treba biti strpljiv .
Ivana nadam se da ti je sada lakše.

U zadnjih deset godina cijena dionice TNPL-R-A se kretala od 60 kn do 8.000 kn (izvor:www.zse.hr). Kolika će cijena biti za 10 godina (ili za 10 dana) to mi neznamo.


U zadnjih deset godina cijena dionice TNPL-R-A se kretala od 60 kn do 8.000 kn (izvor:www.zse.hr). Kolika će cijena biti za 10 godina (ili za 10 dana) to mi neznamo.

Kada kupujemo smatramo da je jeftino i da će biti skuplje.Zato i kupujemo.
Međutim.daleko mirnije spavam ako sam kupio nešto nakon ozbiljne analize i na temelju toga očekujem
rast odnosno zaradu.Ali često to kratkoročno ne djeluje.U ovom trenutku vrlo bitno je utvrditi da kupujemo stabilnu firmu koja ima sigurnu budućnost.Većina firmi je podcijenjena,ali neke će ova kriza pomesti a onda nema oporavka.I zato u ovom trenutku treba birati firme koje imaju snage
da prebrode krizu.Često od pobornika TA ćujemo da FA nije bitna.Tek sada je bitna,jer ćemo u
nekoliko godina ostvariti dobiti od nekoliko puta.Sigurnosti nema,ali sa ozbiljnim pristupom naše šanse rastu.
Inaće ,nisam protivnik trejdanja.Dapaće,ali ne u svim dionicama.Zadužene firme su največa
opasnost.
I zato rado kupujem TNPL radi fundamentalnih karakteristika,svjestan da uvjek može biti jeftinija.To je rizik ovog posla koji je veći
kod investitora koji nisu analitičari.Najprije FA a tek onda TA.

New Report

Close