Sve je to lijepo Bestiale, no sto nam hoces reci s ovim postom? Da ce Tankerska prenamjeniti svoje tankere u ‘govedare’ koji ce prevoziti domaca goveda diljem svijeta?
@ gospodine Bestiale.
– još u životu nisam pročitala bolji tekst o brodarima.
– stotka od mene.
– I love this game.
Pozdrav !
Zbog razvijenosti poljoprivrednih, vodenih resursa, zemljišta, prirodno-klimatskih pogodnosti, Republika Hrvatska ima velik potencijal u razvitku poljoprivrede. Ta djelatnost ima znatan utjecaj na druge gospodarske djelatnosti, kao što su prehrambeno-prerađivačka djelatnost, trgovina, turizam, promet, energetika, kemijska industriju, pomorstvo i mnoge druge.
Poljoprivreda je važna zbog povećanja zaposlenosti stanovništva i vanjsko-trgovinske bilance, ali je bitna za prehrambeno stanje pučanstva odnosno količinu i kakvoću prehrane. Poljoprivreda je dio ruralnog prostora, bitna je za ekološku ravnotežu, zaštitu okoliša, ali i za očuvanje kulturnih i ostalih tradicijskih vrijednosti.
Ratarska proizvodnja predstavlja jednu od najvažnijih poljoprivrednih grana u pogledu uporabe zemljišta i proizvodnje za prehranu ljudi i životinja. U strukturi zasijanih površina i dalje su najzastupljenije žitarice, a iza njih proizvodnja uljarica.
Žitarice – najzastupljenije od svih kultura, tako da su pšenica i kukuruz najdominantnije kulture i zauzimaju 612 tisuća hektara, odnosno 55% ukupno zasijanih površina.
Povrćarstvo – povrće zauzima 72,433 ha ili 5% od ukupnih zasijanih površina Republike Hrvatske. Najvažnije povrće koje se uzgaja na otvorenim poljima u Hrvatskoj je kupus, grah, luk, rajčica, paprika i krastavac, koji se uzgajaju na više od 70% ukupne površine pod povrćem. Godišnja proizvodnja povrća iznosi oko 450 tisuća tona.
Proizvodnju je potrebno povećati za 100% kako bi se u Hrvatskoj osigurala kontinuirana opskrba i samodostatnost potreba za povrćem. Samo je mali dio ukupne proizvodnje namijenjen za tržište s obzirom da je proizvodnja vezana uz preradu, ili je pak namijenjena prodaji na veliko, tržištu ili izravno kućanstvima.
Voćarstvo – voćnjaci zauzimaju oko 68 tisuća ha ili 2,2% poljoprivredne površine, što je mali postotak s obzirom da Hrvatska ima povoljne klimatske i pedološke uvjete kao i tradiciju voćarske proizvodnje kako kontinentalnog tako i mediteranskog voća. Oko 95% voćnjaka je u vlasništvu obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Najvažnije voćne vrste su jabuka, šljiva, breskva, višnja, orah, a od mediteranskog voća maslina i mandarina. Prosječna godišnja proizvodnja voća iznosi 161 tonu. Voće se većinom troši za vlastite potrebe bilo svježe ili prerađeno.
Vinogradarstvo (i vinarstvo) je za Hrvatsku važna poljoprivredna grana s višestoljetnom tradicijom. Najznačajnije i podesne poljoprivredne površine za uzgoj vinove loze se nalaze na na brdovitim, višim terenima srednjega slavonskog gorja i sjeverozapadne Hrvatske, ali i u Dalmatinskoj zagori, Istri, priobalju i otocima. Hrvatska ima 58 813 hektara vinograda.
U Hrvatskoj radi 26 vinarija i većih vinskih podruma koji podmiruju 75% ukupne prodaje vina, 22 poljoprivredne zadruge s udjelom od 8%, 20 većih pojedinačnih proizvođača koji sudjeluju sa 6% i 867 ostalih proizvođača s udjelom od 12% u ukupnoj prodaji vina. Što se tiče prodaje vina prema njegovoj kvaliteti, od ukupne količine prodanih vina, 3% su vrhunska vina, 56% kvalitetna vina, te 41% stolna vina. Od ukupnog prometa vina, 40% su bijela, a 30% crna vina.
Stočarstvo je vrlo bitna poljoprivredna grana u Republici Hrvatskoj u koju su uključeni brojni proizvođači. Stočarstvo predstavlja 44% ukupne poljoprivredne proizvodnje. Obiteljska gospodarstva ujedno imaju i najveći udio u ukupnoj poljoprivrednoj proizvodnji. Posjeduju oko 78% obradive zemlje i više od 81,1% ukupnog stočnog fonda.
Govedarstvo je najznačajnija je grana stočarstva i jedna od najvažnijih grana poljoprivredne proizvodnje. Govedarska proizvodnja je izrazito vezana uz poljoprivrednu proizvodnju jer su goveda veliki potrošači biljnih proizvoda.
Hrvatska uglavnom koristi domaću telad.
Oko 75% su pasmine Simmental s dvostrukim kvalitetama (za proizvodnju mlijeka i mesa). Simmental predstavlja temelj kvalitetne proizvodnje govedine.
Govedarstvo je najznačajnija je grana stočarstva i jedna od najvažnijih grana poljoprivredne proizvodnje. Govedarska proizvodnja je izrazito vezana uz poljoprivrednu proizvodnju jer su goveda veliki potrošači biljnih proizvoda.
Hrvatska uglavnom koristi domaću telad.
Oko 75% su pasmine Simmental s dvostrukim kvalitetama (za proizvodnju mlijeka i mesa). Simmental predstavlja temelj kvalitetne proizvodnje govedine.
Bestiale,mislim da si promašio temu.Ovdje se ne radi o telićima i govedima.Mislim da bi bilo
primjernije da si dao analizu o lešinarima s posebnim osvrtom na endemski bjeloglavi sup .
Naravno da se ovo ne odnosi na gosp.Japanca i Goovernora koji su korektni analitičari na stranicama
TNPL.
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
– nastavimo mi dalje s pitanjma.
– tko je vlasnik TNPL ??????????
– je li ta Silba Participations naša ili strana firma ili je neki mirovinac, pitam se pitam ????????
– kada je ta Silba kupila TNPL ??????????
– I love this game.
Pozdrav !
Prema podacima dostupnim u medijima, Tankerska sa novogradnjama trenutno stoji ovako:
– 2 bulkera od po 35,000dwt za 72mil USD ukupno, u Korea (SPP), isporuka Q3 2010 i Q2 2011
– 2 bulkera od po 35,000 dwt za 52mil USD ukupno, u Kini (JAS), isporuka negdi u 2009 ili 2010 (jer kasne)
– 1 aframax (M/T Olib) za 50mil USD, u Splitu, isporuka Q1 2009.
To je 5 novogradnji ukupno.
– ja se previše ne kužim u te brodove pa me zanima,
– odnosno imam pitanja.
– je li to oni grade one brodove kakve ima ATPL ?????????
– je li stvarno ta vrsta brodova danas ne može zaraditi ništa na tržišzu ?????????
– pa zašto grade te nove kada su sada za iste novce mogli kupiti tri puta više brodova ???????
– ali opet se pitam zapšto kupovati nešto što ti nosi gubitak ????????
– je li ta uprava stvarno radi pametne poteze ????????
– prosvijetlite me malo, ja ipak koristim svoja demokratska prava samo za postavljanje pitanja.
– isto me zanima kada mogu Mesić ili Sanader upotrijebiti državni avion ???????
– jesmo li sami u svemiru ??????????
– I love this game.
Pozdrav !
Sva ova loša očekivanja su već ugrađena u ovu cijenu.Kada se očekivanja promijene onda će ova
dionica ići barem prema BV.Realno više od 8.000 kn.
– e ovoj post mi se jako sviđa.
– pitanje.
– kada očekujete realnu cijenu od 8.000kn, mislim vremenski ??????????
– naveli ste realnu cijenu,
– znači ona bi mogla ići i na nerealno veliku,
– koliku očekujete ??????????????????
– I love this game.
Pozdrav !
p.s. ipak bi Vas zamolila za malo ozbiljnosti.
– pa nisam Vam ja srušila cijenu dionice.
Pročitati predhodnih pedesetak stranica.Sve je odgovoreno i jasno,a ako nešto nije jasno konkretno
pitajte i dobit ćete konkretan odgovor.
– evo pročitala sam prethodnih 100 stranica.
– ništa mi nije jasno,
– možda sam malo glupa.
– evo postavila sam i konkretna pitanja.
– zašto i ja ne dobijam konkrene odgovore ?????????????????
– I love this game.
Pozdrav !
nego nastavimo mi s osnovnim pitanjima.
– dakle pitanje.
– provizija. Ili što je to provizija.
– ma ja znam odgovor na to pitanje, ali smatram kako tu ima i neukijih od mene, a jako je važno kako bi se shvatilo i sljedeće pitanje.
– sada znamo i kako su uprave TNPL i ATPL lijepo novčano nagrađene za svoj stručni rad.
– ali sam i načula kako se pri gradnji brodova ugovaraju i te provizije.
– a TNPL gradi neke brodove i u spltskom gubitašu od gradnje brodova, kojemu država daje velike novce, odnosno svi mi.
– a ovi pametnjakovići ugovaraju i te provizije, koje isplaćuju u nekim xy zemljama.– e sada imam podatak kako na ovom forumu pišu i neki direktori te bajne splitske firme.
– pitanje.
– kolike su te provizije i kako se one isplaćuju ?????????
– koliko dioničari dobiju od tih provizija ?????????
– I love this game.
Pozdrav !
ma upravo radi toga oni ne vole graditi uz domaći škver-bluz.
[/quote]
Nisam ni ocekivao objektivni odgovor. Kad vec tako raskrinkavas razne "korumpirane" uprave, bilo bi lijepo da objasnis 1.zasto su nasa brodogradilista, unatoc bogatom sponzorstvu (poticajima) drzave najskuplja na svijetu?
Je li to mozda zato sto se u jednom nasem skveru, necemo ga imenovati da ne bi izgledao osvetnicki, 2.treca smijena svodi na spavanje? Je li to zbog totalne nesposobnosti njihovih uprava da firmu dovedu u red i da ju vode po trzisnim pravilima?
[/quote]
ad 1.
neistina.
uz sve modifikacije koje se kupcima odobravaju, cijene brodova (osim uljanikovih) su ispod svjetskih za ca 10%.
zašto? pogledati kraj posta.
ad 2.
nije baš tako, ali ima istine.
3. smjena je socijalna kategorija.
nerazumljivo?
duga priča…
interesantna objekcija temeljem koje izvlačenje konkluzija ne zahtijeva osobito veliku pronicljivost i mogućnost rasuđivanja…
uljanik još od 1998 posluje bez značajnije pomoći države…ids stao uz njih i nije dozvolio politici miješanje u poslovanje poduzeća (prodaja, nabava, kooperacija).
u svim ostalim škverovima politika je dalje alfa i omega…
Pročitati predhodnih pedesetak stranica.Sve je odgovoreno i jasno,a ako nešto nije jasno konkretno
pitajte i dobit ćete konkretan odgovor.
– evo pročitala sam prethodnih 100 stranica.
– ništa mi nije jasno,
– možda sam malo glupa.
– evo postavila sam i konkretna pitanja.
– zašto i ja ne dobijam konkrene odgovore ?????????????????
– I love this game.
Pozdrav !
[/quote]
evo ja postavljam jedno pitanje…
je li 5+2=7 ??
može i bez plusića…
Prema podacima dostupnim u medijima, Tankerska sa novogradnjama trenutno stoji ovako:
– 2 bulkera od po 35,000dwt za 72mil USD ukupno, u Korea (SPP), isporuka Q3 2010 i Q2 2011
– 2 bulkera od po 35,000 dwt za 52mil USD ukupno, u Kini (JAS), isporuka negdi u 2009 ili 2010 (jer kasne)
– 1 aframax (M/T Olib) za 50mil USD, u Splitu, isporuka Q1 2009.
To je 5 novogradnji ukupno.
– ja se previše ne kužim u te brodove pa me zanima,
– odnosno imam pitanja.
– je li to oni grade one brodove kakve ima ATPL ?????????
– je li stvarno ta vrsta brodova danas ne može zaraditi ništa na tržišzu ?????????
– pa zašto grade te nove kada su sada za iste novce mogli kupiti tri puta više brodova ???????
– ali opet se pitam zapšto kupovati nešto što ti nosi gubitak ????????
– je li ta uprava stvarno radi pametne poteze ????????
– prosvijetlite me malo, ja ipak koristim svoja demokratska prava samo za postavljanje pitanja.
– isto me zanima kada mogu Mesić ili Sanader upotrijebiti državni avion ???????
– jesmo li sami u svemiru ??????????
– I love this game.
Pozdrav !
[/quote]
ad 1/ da
ad 2/ da
ad 3/ iz istog razlog zbog kojeg si ti prije koji mjesec kupovala dionice (sad bi mogla kupiti tri puta veći broj)
ad 4/ kao i ti s dionicama. Zašto kupuješ nešto što nosi gubitak?
ad 5/ Kupovala si dionice. Još ih imaš. Iste padaju i nose gubitak. Pametna si koliko i ova uprava. Odnosno, da li si pametna? Rekao bih ne.
ad 6/ Odgovoreno ti je. Sada prosvjećeno odi spamati na onu svoju temu.
ad 7/ Kad se sjete.
ad 8/ I da jesmo, ti bi ga zaspamala. Svemir mislim.
Mrzim ovu igru.
a zašto amsterdam adresa?
šta se još zna osim da su domaći?
[/quote]
– vidi, vidi što sam pronašla.
– pa kako domaći ako je adresa Amsterdam.
– i onda pitanja.
– pa čija je onda TNPL, ipak su oni apsolutno najveći dioničari ??????????
– zašto naša država subvencionira strance ????????????
– I love this game.
Pozdrav !