TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ma ne rijeka, 16 firmi je napravilo skviz aut…..

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Malo mi je dosadno pa lunjam netom i nalazim interesantne podatke, kao npr. za Dry Ships Inc. gdje je zanimljivo za vidjeti da je najniža cijena u petak iznosila točno 2,31 % ATH. Dakle cijena dionice je u malo više od godinu dana pala 97,69%:

Date Open High Low Close Volume
10/29/2007 126.00 131.34 124.06 130.97 5,278,800
11/21/2008 4.28 4.32 3.04 3.54 10,652,400

Meni kao nestručnjaku za pomorstvo gore navedeni podaci ipak nešto znače, neovisno koliko veze navedena kompanija ima ili nema s Tankerskom. Možda je firma u stečaju, nemam pojma, ali ne vjerujem, jučer je cijena dionice rasla 21,97%.

Inače 21. 11. 2008. bi mogao biti dan s najnižim cijenama dionica brodara u svijetu. A kod nas?

S obzirom na jučerašnji trgovinski dan i na činjenicu da su mirovinci kupili gomilu državnih obveznica i da je teško očekivati da će veću količinu novca plasirati na našu burzu, mislim da ću sljedećih dana opet u shopping.

Cijene dionica tankeraša u svijetu nisu toliko pale kao "suhih". Većina ih je na cca 20-30% ATH. Ali to nije ništa novo, to znate bolje od mene.

Netko gadno stišće cijenu prema dolje. Cijela kupnja nema toliko koliko taj jedan nalog. Sve se daje u bescjenje, pa i naša TNPL. Katastrofa…

Kupnja – TNPL-R-A
11 1.126,00
5 1.122,10
4 1.122,06
10 1.122,01
5 1.102,00

Prodaja – TNPL-R-A
20 1.189,90
50 1.195,00
205 1.199,00
6 1.199,99
21 1.205,00

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Malo dobrih vijesti u tužna vremena

Dirty suezmax, aframax rates in the Med spike on delays, strikes
Friday, 28 November 2008
Dirty freight rates for both suezmax and aframax vessels in the Mediterranean spiked on Thursday, sources said, as delays for ships traveling through the Turkish Straits plus problems at key ports tightened tonnage in the market. A fixtures report showed an aframax fixed for a Black Sea-Mediterranean voyage at 165 Worldscale points on Thursday, up from the w130 assessed by Platts on Wednesday. Likewise, the report showed a suezmax fixed out of the Black Sea at w145, up from w105 on Wednesday. "Med suezmax and [aframaxes] are booming up," one source said Thursday. Rates have gained support from the growing delays for ships passing through the Turkish Straits from the Black Sea. After a pilotage suspension over the weekend, delays through the straits rose to about five days for each direction this week–compared with only two days last week, sources said.
In addition, market sources said that one berth is in maintenance at the Italian port Trieste, resulting in congestion for discharging vessels. "One berth has a planned maintenance and will be back on tomorrow," a source said Thursday.
Separately, several sources reported that lack of storage space in Trieste was creating problems for the discharge of Russian Urals crude. "There is a lack of ullage for Russian crudes," a source said, adding that this is probably due to a "lack of uptake by the refiners."
Shipping sources said it has taken some vessels up to 10 days to discharge at Trieste.
Finally, short, daily strikes held this week by workers at French oil terminals at Fos and Lavera "probably will complicate the situation in addition to the Bosporus and Trieste," a shipping source said.

Source: Platts

Ne mogu već dugo naći neku vozarinu za TNPL tankere, tako da su očito otišli u TC na vrijeme.
Opet se Mediteranske vozarine vraćaju prema dobrim u 12 mjesecu, a i futuresi za 1q 2009 su znatno narasli.

TRIDENT STAR 80 000 07.12.2008 CEYHAN MED WS 150 SARAS
ENRICA LEXIE 80 000 10.12.2008 NOVO MED WS 165 PETRACO

Svakako svi su zaposleni

DONAT – stižeYosu 20/11 radi ukrcaja za Ningbo
ALAN VELIKI – stiže Piraeus 25/11 zatim Palermo godišnji popravak
HRVATSKA – stiže Gibraltar 20/11radi bunkera zatim ukrcaj Zapadna Afrika
DUGI OTOK – stiže Zueitina 21/11 radi ukrcaja za Augustu
KORNATI – stiže Sidi Kerir 24/11 radi ukrcaja za Leixoes
DALMACIJA – u Trstu radi iskrcaja zatim Ras Lanuf ukrcaj za Trst
PETAR ZRINSKI – stiže Fos 21/11 radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj
SALI – stiže Sidi Kerir 21/11 radi ukrcaja za Falconaru
FRANKOPAN – stiže Es Sider 20/11 radi ukrcaja za Wilhemshaven

BRODOVI ZA SUHI TERET:

VELEBIT – stiže Rio Grande 23/11 radi iskrcaja
PRIVLAKA – u Itaguai na iskrcaju zatim Bahia Blanca 23/11 radi ukrcaja
NIN – u Long View-u na ukrcaju zatim Novi Zeland iskrcaj
MOLAT – u Djendjenu radi iskrcaja
NOVIGRAD – u Bejaia radi iskrcaja
DIKLO – stiže Lagos 21/11 radi iskrcaja

Ja svoje držim, a postovi nisu poziv ni na kupnju ni na prodaju.

E moj Zmrkljiću, lijepo vas je nakitio onaj Lopina, a sve po FA

Spekuliranje nije za glupane, mentalne lijenčine i osobe inferiorne EIQ


E moj Zmrkljiću, lijepo vas je nakitio onaj Lopina, a sve po FA

Nije mi on ništa kriv, niti itko drugi. Bar više ne trošim vrijeme na praćenje burze. Ali moje hartije neće dobit jeftino, ja mogu čekat.

…osim ako ne bude istiskivanje,a ako bude, bojim se da bi moglo biti budzašto.

New Report

Close