TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ovo je zadnjih deset
Broj Vrijeme Cijena Količina Ukupno
618 10:10:47 1.056,00 1 1.056,00
617 10:10:47 1.190,00 20 23.800,00
616 10:10:47 1.201,01 2 2.402,02
431 10:05:12 1.201,01 8 9.608,08
430 10:05:12 1.201,02 4 4.804,08
429 10:05:12 1.202,00 3 3.606,00
366 10:02:44 1.201,02 6 7.206,12
365 10:02:44 1.202,00 15 18.030,00
364 10:02:44 1.202,15 10 12.021,50
363 10:02:44 1.202,22 4 4.808,88

Dokupio još na 1130. Nek se nađe.

Bravo rijeka…ti si pravi PAJDO!!!


Jučer potop brodara u Americi.

Analizom 18 tankeraša utvrdio sam da su od početka godine prosječno pali

60 % M/medijan/ isto 60

Najviše je pao Aries maritime 88%

Najmanje Nordic american 10%

Bulk brodari su prošli lošije

Prosiječni pad 83% M isto 83

Najgore je prošao DRY sa padom od 93%.
Najbolje Diana 73%

Zamjetno je veliko šarenilo u padovima zadnjih dana.Logično jer nisu svi isto zaduženi.Kreditna poluga je ranije bila prednost.Sada je omča.Ranije je spot bio prednost,a sada su dugoročni TCT
povoljnija varijanta.Ovo naročito vrijedi za bulkove.

TNPL nema pada vozarina u tankerskom segmentu na Mediteranu.
Čak bi mogli reći da TNPL u ovom trenutku ne pogađaju ni pad vozarina u handyima jer je sve pod
dugoročnim TCT.Kratkoročno TNPL se nalazi vjerovatno u najboljoj situaciji od svih osamnaest
brodara s kojima se uspoređujemo.
Dodatni razlog je relativno niska zaduženost,kao posljedica isplaćivanja male dividende,a koji su
mnogi brodari isplaćivali i kvartalno te su u očekivanju visokih vozarina ušli u nelikvidnost,te ulaze
u velike probleme nelikvidnosti.

TNPL je vodila konzervativnu razvojnu politiku.Razvoj da ,ali u prvom redu sa garancijom da neće doći do nelikvidnosti.A TNPL i JDPL su tu u odličnim pozicijama.

Zbog toga ova usporedba sa ćesto prezaduženim stranim brodarima i nije korektna.TNPL je trebala
manje padati.U odnosu na strane brodare poskliznula je dva do tri puta više te bi njenqa fair cijena
u odnosu prema tim stranima trebala biti barem 3.000 do 4.000 kn.


današnja prosječna cijena 1.192,40

1.1192,40:7.100= o,168 pad cijene u odnosu na početak godine za 16,80%

Upravo ovoliko su pali bulk brodar.TNPL je ipak u prvom redu tankerska plovidba.

Sastav flote 86% tankeri 14 % bulkovi

86X40= 32% /tankeraši su pali 60% 100-60=40/

14×17 = 2/bulk je pao 83% 100-83 =17

32+2= 34
porast US$ oko 15%

fair cijena 39% od početka godine/34% plus 15% na rast US$/

7100X0,39 = 2.770 minimalno
Naravno da većina brodara nije povećala flotu za 18%/Dugi otok i Olib/pa bi ovoj cijeni trebalo
dodati i tih 18%.
Mala zaduženost je bitna i velika prednost .I tu treba nešto pridodati.Dakle kao što sam naveo
minimalna fair cijena u usporedbi sa svjetskim brodarima iznosi

min.cijena 3.ooo:1.192,40 =2,51

opt.cijena 4.ooo:1.192,40=3.35

Dakle imamo dionicu koja je podcijenjena u odnosu na svjetske brodare od 2,5 do 3,35 puta .


SILBA…..domaci!!

a zašto amsterdam adresa?
šta se još zna osim da su domaći?

katolici su…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Lopina, sve ti je to tocno & ispravno, ali SAD vise nikave koristi od toga za cijenu TNPLa. Nije vise cudno sto TNPL sada pada jer, danas na svim burzama sve pada, nego je TNPL spizdilo ono dugotrajno i agressivno dampanje PRIJE ove sadasnje krize.

Ova dionica je docekala pocetak krize tamo sredinom Rujna vec debelo debelo potcijenjena, a tzv. veliki igraci na ZSE se nisu bas previse zanimali za nju, iako su i fundamenti i vozarine i sve vijesti (PRIJE pocetka krize, a i nesto nakon toga), isle u prilog TNPL.

Dakle, problem ipak postoji negdi i on je ocito negdi izvan podataka i informacija koje su nama dostupne, ali je i ocito da su tog problema svjesni veci ulagaci na ZSE, jer eto, na nama svima ocitu potcijenjenost TNPLa, oni nisu trzali ove godine, a sad vise na ZSE ionako vise nitko ne trza na nista.

Bez ikakve primisli o nekakvim ‘teorijama zavjere’, meni je sad vec ocito da je Uprava Tankerske i njeni potezi i driblinzi, glavni razlog sto je market cap Tankerske danas na tragikomicnih 140 mil USD.

Usput, onih 460 mil Kn iz FI izvjesca za Q3 od prije 2 dana su cca 90 mil USD.
Ti si napisa da je to za Dugi Otok. Cuj, to je iznos koji pokrije i Dugi Otok i Olib, ako cemo racunati po onim cijenama koje su objavljene u medijima.
Ali nije mi bas jasno otkad se to novogradnje placaju odjednom, u cashu. Ako je kompanija sad u Q3 isprsila odjednom 90 mil USD za nabavku novih brodova, po tome bi ispalo da sad skoro vise i nema nikakvih dugova za servisiranje.
Da nije tih 460 mil USD mozda ipak otislo na placenje onog udjela u vlasnistvu V. Lenca?!

Svejedno, sam taj detalj di dionicari jedne kompanije moraju po net forumima ili cakulama nagadjati na sto to njihova komapnija trosi ili ulaze 90 mil USD, dovoljno govori o odnosu Uprave te kompanije prema dionicarima i burzi i dionici.

E, i onih 11,000 dionica "nagrade zaposlenicima", prema podacima SDA jos uvik nisu podiljene nikakvom zaposlenicima. 3 miseca nakon sto su kupljene.
Cisto da se taj detalj ne zaboravi.


katolici su…

tocno.

ali su takodjer i bivsi clanovi Saveza Komunista…

Bestiale,

Viktor Lenac je plaćen sa 40 mil kn. Novčani tijek AOP o74 Nije u bilanci pozitive.

Dividende i nagrade 70 mil kn. prošle godine 34

Novo zaduženje 145 mil kn prošle godine 125

Kupnja materijalne imovine 460 mil kn.
Vjerovatno se radi o plaćanju i Dugog otoka i Oliba s time da je prikazano da je Dugi
plaćen 460 mil kn
kolika je njegova procijenjena vrijednost.Razlika se prelila na račun za plačanje OLIB tako da bi
Olib mogao doći bez ulaganja novih sredstava.Možda bude dostatno dvadesetak mili.$.
Povećanje flote za Dugi otok uz dodatno dugoročno zaduženja od 145 mi kn,a vlastitih 300 je dobar posao.Najveći dio je financiran iz vlastitih sredstava
Istovremeno i 70 mil kn.nagrade i dividende
Plaćen i Viktor Lenac,a izgleda da nije ušao u bilacu kao manjinski interes.

Ostatak likvidnih sredstava više od 500 mil kn,kao i dug.financijske rezerve od preko 200 mil kn. ćine TNPL jako stabilnom i u ova loša vremena.

A keš se i dalje koti s obzirom na dugoročne TCT i rast US$.

Objektivno situacija dobra,ali sentiment katastrofa.

"TORM’s Leading Presence in the Product Tanker Market has Ensured an Exceptional Result for the First Nine Months, and we Maintain our Profit Forecast for 2008," States Mikael Skov, CEO
Posted : Fri, 21 Nov 2008 11:50:26 GMT

Rezultati poslovanja odlični a vrijednost dionica TORMA pala u zadnjih 50 dana 50 %. !?

zato je TORMA padala samo 1% dnevno, jučer su tankeri pali cca -15% , a rasuti -50% u zadnja 2 dana, drys i više od toga

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti


"TORM’s Leading Presence in the Product Tanker Market has Ensured an Exceptional Result for the First Nine Months, and we Maintain our Profit Forecast for 2008," States Mikael Skov, CEO
Posted : Fri, 21 Nov 2008 11:50:26 GMT

Rezultati poslovanja odlični a vrijednost dionica TORMA pala u zadnjih 50 dana 50 %. !?



zato je TORMA padala samo 1% dnevno, jučer su tankeri pali cca -15% , a rasuti -50% u zadnja 2 dana, drys i više od toga

Da TORM je padao manje zbog izvrsnih rezultata i logično da ne pada.
Međutim TNPL je padala i u eri najvećih vozarina u srpnju,u vrijeme izvrsnih polugodišnjih i kvartalnih izvještaja,u vrijeme povečanja flote te se pojavila velika razlika u odnosu na tankere u svijetu.
I to što je TNPL u ovih zadnjih pedesetak dana padala manje od TORMa je vjerovatno smanjivanja razlika.
Međutim,TNPL je i dalje diskontirana u odnosu na svjetske brodare dva do tri puta,a razlog je što
TNPL prati ATPL,odnosno investitori u brodare najčešće ne razlikuju vrste brodova i vozarine.

New Report

Close