TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Jutrošnje cijene dionice TNPL pokazuje da dioničari nisu zadovoljni sa ostvarenom dobiti.

Dobit od 93 kn u jednom kvartalu iz osnovnog biznisa,kada je povečana amortizacija za Dugi otok,kada
su troškovi toga broda bili značajni u fazi probnih vožnji a prihod bio samo desetak dana od kada je
uključen u flotu,uz saznanje da je ova dobit ostvarena samo iz vozarina brodova koji su na dugoročnim
TCT bi dioničare trebao zadovoljiti.Za očekivati je da će ta dobit u 4Q biti veća što praktično znaći
buduću kvartalnu dobit od stotinjak kuna .
Sasvim dovoljno da bude opravdana cijena za budući P/E 10.
To bi trebalo iznositi oko 4.000 kn u lošim vremenima.

Nažalost,ovo nisu loša vrimena.Ovo je katastrofa.

Ako je točno da je Dugi otok bio samo 10-tak dana u vožnji u 9. mjesecu tada se za taj period amortizacija za njega nije mogla obračunavati. Amortizacija osnovnog sredstva počinje se obračunavati od prvog dana mjeseca koji slijedi nakon mjeseca u kojem je osnovno sredstvo stavljeno u uporabu. Znači najvjerojatnije od 1. 10.

Kada bi se eventualno osnovno sredstvo stavilo u uporabu u 8. mjesecu (mjesec ranije negoli je brod preuzet – nije baš po propisima pa je malo vjerojatno) amortizacija bi se obračunavala za 1 mjesec (9.) i ona bi bila 1/12 normalne godišnje amortizacije a to je 1/10 (vjerojatno) ukupne amortizacije za osnovno sredstvo. Dakle 1/120 ukupne vrijednosti osnovnog sredstva. Tih 10,5 miliona kuna povećane amortizacije u 3. kvartalu ove godine u odnosu na 3. kvartal prošle godine nije uzrok Dugi otok nego nešto drugo. Ili je Dugi otok stavljen u uporabu puno prije negoli je zaplovio (malo nategnuto, protupropisno, ali sve je moguće ). Pozdrav.
[/quote]
Ne radi se o povečanju amortizacije ovog kvartala u odnosu na treći kvartal 2.007,nego u odnosu
na drugi kvartal 2.008.
2Q—————3Q
AOP 043 AMORTIZACIJA 39.681——–49.005

AOP 004 Mater.imovina 1.833.325— 2.219.945

% udio ———————-2,16% —–2,21%

Očito se radi o povečanju materijalne imovine za DUgi otok,ali i obračun amortizacije za cijeli kvartal.
Knjigovodstveno ispravno ili ne, dobit je smanjena .

Tankerske vozarine ,naročito,na Mediteranu još uvijek su dobre.

Preporuka: ovo ti pametna burzovna publika ne želi čuti jer kupuje budućnost. Ako mi je zbog nečeg na ATPL drago, onda zbog toga što je ta fraza sa krahom vozarina isparila. Sad je fraza tamo suprotna.

Inače, izvješće sve 5, jaki ste do jaja. Pozdrav!

I'LL BE BACK

Ovako izgleda kada cura dobije posao preko veze a tip kupio dionice Tankerske…..
Malo šale u ova teška vremena

tko je većinski vlasnik tnpl, taj silba part.?
stranci, domaći, neki off shore?

SILBA…..domaci!!

Jučer potop brodara u Americi.

Analizom 18 tankeraša utvrdio sam da su od početka godine prosječno pali

60 % M/medijan/ isto 60

Najviše je pao Aries maritime 88%

Najmanje Nordic american 10%

Bulk brodari su prošli lošije

Prosiječni pad 83% M isto 83

Najgore je prošao DRY sa padom od 93%.
Najbolje Diana 73%

Zamjetno je veliko šarenilo u padovima zadnjih dana.Logično jer nisu svi isto zaduženi.Kreditna poluga je ranije bila prednost.Sada je omča.Ranije je spot bio prednost,a sada su dugoročni TCT
povoljnija varijanta.Ovo naročito vrijedi za bulkove.

TNPL nema pada vozarina u tankerskom segmentu na Mediteranu.
Čak bi mogli reći da TNPL u ovom trenutku ne pogađaju ni pad vozarina u handyima jer je sve pod
dugoročnim TCT.Kratkoročno TNPL se nalazi vjerovatno u najboljoj situaciji od svih osamnaest
brodara s kojima se uspoređujemo.
Dodatni razlog je relativno niska zaduženost,kao posljedica isplaćivanja male dividende,a koji su
mnogi brodari isplaćivali i kvartalno te su u očekivanju visokih vozarina ušli u nelikvidnost,te ulaze
u velike probleme nelikvidnosti.

TNPL je vodila konzervativnu razvojnu politiku.Razvoj da ,ali u prvom redu sa garancijom da neće doći do nelikvidnosti.A TNPL i JDPL su tu u odličnim pozicijama.

Zbog toga ova usporedba sa ćesto prezaduženim stranim brodarima i nije korektna.TNPL je trebala
manje padati.U odnosu na strane brodare poskliznula je dva do tri puta više te bi njenqa fair cijena
u odnosu prema tim stranima trebala biti barem 3.000 do 4.000 kn.

Dokupio Tankersku po 1201


Dokupio Tankersku po 1201

Netko je prodao po 1056…šta je ovo… slijedi li bankrot…



Dokupio Tankersku po 1201

Netko je prodao po 1056…šta je ovo… slijedi li bankrot…

[/quote]
Da vjerovatno onoga tko je prodao po 1.056.Ipak netko je prodao da zaustavi trgovanje.samo jedna dionica.Samodol će tržiti obrazloženje.Ipak je netko stavio na prodaju 150 kom po 1.250.To nije
mali igrač.Možda je igrao na šansu da će kupiti jeftinije.Ili panično bježi.




Dokupio Tankersku po 1201

Netko je prodao po 1056…šta je ovo… slijedi li bankrot…

[/quote]
Da vjerovatno onoga tko je prodao po 1.056.Ipak netko je prodao da zaustavi trgovanje.samo jedna dionica.Samodol će tržiti obrazloženje.Ipak je netko stavio na prodaju 150 kom po 1.250.To nije
mali igrač.Možda je igrao na šansu da će kupiti jeftinije.Ili panično bježi.

[/quote]
Sada je pajdo koji je prodavao po 1.250 pobjega sa prodaje.Ali i kupac sa 150 kom na 1.050 je isto
pobiga.Kada otvorimo mislim da će se tržiti između 1.200 i 1.300.Da li je to isti igrač.

Shopping time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za mene je ovo dno dna.

može li neko staviti sve trgovine danas do blokade…

New Report

Close