TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ka sto vidim, Mustac, Cicmir i drustvo iz Uprave cekaju 15:59 za objavu FI za Q3.
Stvarno je tesko napisati post o tim likovima koristeci se samo pristojnim izrazima.

Ma, da je barem Mustac glavni lik, ajde de… ali ne dvojim da znas tko su iza njega i vedre i oblace u TNPL…

btw, stvar je u tome da su duzni predati izvjesce do 15,11. ali nikom nece pasti ni dlaka s glave ako ga predaju kasnije.

Krasni hrvatski zakoni…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Izvješće se može poslati i poštom do 24 h, pa će tako ono malo putovati do ZSE.



Pa odkad pobogu cjena dionice raste na osnovu F.I. za proteklo razdoblje??Vrjednost neke dionice može porasti na osnovu očekivanja dobrih rezultata u budučnosti a ako toga nema onda u pravilu odmah čim izađe F.I. cjena rokne.Ako sutra malo cjena skoči to će biti isključivo i samo radi opčeg odbijanca.A onda povratak u svjet odraslih. [sealed]

Pa valjda je svakome normalnom jasno da cijena ove dionice može padati ito iz više razloga:

– potražnja za naftom je svaki dan sve manja

– OPEC drastično smanjuje proizvodnju a s tim i posla je sve manje

– index BDTI je u konstantnom padu ali to nije ništa naspram onoga što tek slijedi

– potražnja u 2009 za naftom će se sve više smanjivati

– očekivanja TNPL za 2009 će biti nikakva a to će popratiti i cijena dionice

i da dalje ne nabrajam ima toga još toliko da nebi stalo na ovu stranicu.
[/quote]
Sva ova loša očekivanja su već ugrađena u ovu cijenu.Kada se očekivanja promijene onda će ova
dionica ići barem prema BV.Realno više od 8.000 kn.
Međutim,ukazao bih vam samo na jednu ćinjenicu.U ovom trenutku TNPL ima 1.311.000 DWT i to
petnaest brodova.Prosječna starost ove flote je 5 god/ponderirana aritmetička sredina/a sa dolaskom
OLIBA za dva mjeseca i malo više.
Kreditne obaveze su pokrivene gotovo sto posto sa kratkoročnom i dugoročnom financijskom imovinom i sa ostalom imovinom.
Netto imovina je postojeća flota od 1.311.000 DWT i OLIB,dakle ukupno 1.427.000.

Br dionica 626.385, zadnja pros.cijena 1.539.
Mcap 964 mil kn. US$ 172 mil

Flota stara 5 god 1.427.000 DWT za 172 mil $ ili 120 US$ za 1 DWT.

Kupuj dok je ovako jeftino,a još više ako bude jeftinije.Jer za ovakvu flotu treba platiti minimalno
tri puta više u sadašnjoj krizi,a sa ugovorenim poslovima i imiđem koji uživa TNPL i četiri pet
puta više.

Ako si provokator gubiš vjerodostojnost.Ljudi te neće uzimati ozbiljno.

Ako si neinformiran ,neka ti bude oprošteno.Ali ubuduće najprije ispeci pa reci.

Nadam se da će još neko vrijeme biti ovako nisko jer mi slijedeća 3 mjeseca konstantno dolaze viškovi gotovine zbog kraja građevinske sezone te bih se rado malo nakrcao na ovim nivoima.
Istina u u ovo vrijeme rasprodaje nije se lako odlučiti što kupiti ali za mene je TNPL trenutno
no1 na draftu
[cool]

Onaj tko kupuje dionice TNPl u ova vremena je više već hrabar, kao što kaže kolega lubanaja sve vijesti jedna gora od druge a lopina drži propovijed a nije ništa demantario od navoda kolege lubanje.

Kolega lubanja svaka čast na pitanjima koja ste postavili a na koje nitko ne želi odgovoriti.

Kolega Lubanja je u svom postu zaboravija jos jedno 7-8 puta napisati da potraznja za naftom svakodnevno poda te jos jedno 5-6 puta napisati i da OPEC eto svakodnevno zasjeda i svakodnevno smanjuje quote proizvodnje nafte za 2-3 mil. bbl.

Time bi njegov inace izuzetno zanimljiv i jos izuzetnije argumentiran post, zasigurno jos vise dobija na vjerodostojnosti.


Postavio sam nalog za kupnju 20 komada na 450 kuna pa me interesira da mi netko od iskusnijih forumaša odgovori dali sam se možda trebao niže postaviti.

Ako stvarno želiš kupiti po 450 nemoj davati nalog odmah ujutro jer kako dolazi izvješće koje će vjerovatno potvrditi dobit od oko 130 do 150 kn,a to bi potvrdilo očekivanu dobit za ovu godinu
od preko 500 kn.Kupiti za 450 kn dobit od 500 kn je zaista optimistično,a i stvarno jako dobar
posao jer se najčešće to plaća barem deset puta više,tj barem 4.500 kn.
Du,du nema ti pomoći, jer ako budeš tako nisko na kupnji i na svim drugim dionicama nećeš kupiti
ništa.
Ma,znam ja da se šališ i da ćeš odma ujutro udriti po ASK-u.
Imaš šansu za 1.500 do 1.700 kn kupiti protuvrijednost od 1DWT za 120 do 132 US$.To ti je super.
A za 35 $ za 1DWT,adekvatno 450 kn..To je ipak jeftinije.A što malo ne pričekaš,možda bi za te
novce moga kupiti i ciloga Donata.

Nemoj se odma stavljati na kupnju jer ćeš pojačati kupovnu stranu ,a to nije dobro ako želiš
da cijena pada.Naročito,bi bilo loše ako bi povećao ovu kupnju ,recimo na dvjesto komada.
I zato ćekaj u zasjedi.


Onaj tko kupuje dionice TNPl u ova vremena je više već hrabar, kao što kaže kolega lubanaja sve vijesti jedna gora od druge a lopina drži propovijed a nije ništa demantario od navoda kolege lubanje.

Kolega lubanja svaka čast na pitanjima koja ste postavili a na koje nitko ne želi odgovoriti.


Pročitati predhodnih pedesetak stranica.Sve je odgovoreno i jasno,a ako nešto nije jasno konkretno
pitajte i dobit ćete konkretan odgovor.

Kolega lopina,sto kazete na danasnju izvedbu?


Imamo odličnu prošlost ,dobru sadašnjost i dobru blisku budućnost tako da je ova cijena smješno niska.

Imamo odličnu prošlost ( 8000kn ) ,dobru sadašnjost ( 1500kn ) i dobru blisku budućnost ( 1000kn ) tako da ce nova cijena biti smijesno niska.

Izgleda da je Hugo Chavez odlučio izgraditi naftovod do Kine direktno, tako da tankeri neće imati što voziti.

Cijena nafte je pala drastično, ali količine nafte koja se troši nije. Tankeri će imati pune ruke posla da opskrbe Kineze sa naftom, a posebno kada nafta krene iz Brazila gdje su pronađene ogromna nalazišta. Treba razlikovati cijenu nafte koja se većinom kreira špekulacijama na burzi od stvarne potražnje i potrošnje. Cijena je pala sa 150 na 60 $, a to je 60 %. Potrošnja je možda pala za maksimalno 15 % pa se pad cijene prijevoza tankerima realno može umanjiti samo na osnovu pada potrošnje. Na našem suludom i izmanipuliranom tržištu sve je moguće pa tako i da TNPL padne ispod 1400 kn, što se nadam da se neće dogoditi.



Imamo odličnu prošlost ,dobru sadašnjost i dobru blisku budućnost tako da je ova cijena smješno niska.

Imamo odličnu prošlost ( 8000kn ) ,dobru sadašnjost ( 1500kn ) i dobru blisku budućnost ( 1000kn ) tako da ce nova cijena biti smijesno niska.
[/quote]
Ovaj komentar se odnosio na poslovanje i dobit koju firma ostvaruje,a ne na cijenu dionice..
A cijene dionica na ZSE je nemoguće predvidjeti.Ali poslovanje treba predvidjeti i pokušati na
nelogičnostima tržišta i podcijenjenih dionica ostvariti buduću dobit.
A sam komentar da je odlična prošlost bila kada je cijena dionice bila 8.000.Da ali za prodavača,a za
kupca i nije baš.Ista stvar i za eventualnu cijenu od 1.000 kn,ali ne baš za prodavača. .A da li je moguća.Sve je moguće iako
zadnjih dana možemo reći da se TNPL dobro drži.Posustaje tek krajem dana,a uvijek ima dobro
otvaranje.Potpuno drugaćija slika nego ranijih nekoliko mjeseci kada su se na ovoj dionici lako
kupovalo na bidu.Sada se tuće i po ASKu.

S obzirom da očekujemo dobro izvješće ne vjerujem da nas ćeka pad prema 1.000.
Dobit od 35 do 50 kn po dionici u trećem kvartalu bi bila dostana da opravda ovu cijenu od 1.500 kn.
A možemo očekivati dva do tri puta više.
Međutim,nisu li najviše pale dionice sa odličnim izvještajima:ATPL I JDPL kod brodara,PTKM i da ne navodim neke druge dionice.
Činjenica je da se MGMA i OPTE kao gubitaši drže bolje od TNPL koja ima najbolja prva tri kvartala
u svojoj povijesti.To je ZSE đungla.
Mislim ,da Kjelić nije napisao ovaj komentar da nam napakosti već sa najboljim namjerama i da ga treba shvatiti kao korektnog igrača.Ja svoje dionice TNPL ne prodajem.Dapaće,ako se doćepam
nekih para mogu samo dokupljivati i u budućem rastu i padu,jer je dionica jako podcijenjena.
Naravno fundamentalno.

New Report

Close