A ja čuo ZABA fondovi, ne znam, meni prosjek 2800, i bome čekat ću, dugo ako treba.
Nema mi logike to s zaposlenicima.
zasto Mrzli?… znam par tipova (zaposlenika TNPL) koji su prodavali jer nisu mogli vjerovati kako je u par mjeseci dionica otisla s 8000 prema dolje… a i nije bas da znaju nesto o dionicama, samo ih je bilo strah da ne padne jos vise jer kao "sve danas propada"
zasto Mrzli?… znam par tipova (zaposlenika TNPL) koji su prodavali jer nisu mogli vjerovati kako je u par mjeseci dionica otisla s 8000 prema dolje… a i nije bas da znaju nesto o dionicama, samo ih je bilo strah da ne padne jos vise jer kao "sve danas propada"
OK dio, ali baš svi …… nema mi smisla
Ušao i ja neki dan na 1415 sa svom raspoloživom municijom.
Ova mi dionica tradicionalno uvijek donese plus pa se nadam da
ni ovaj put nisam pogriješio
🙂
[cool]
Tjah, ima raznih predikcija za 2009
Dalhman Rose downgraded its estimates for average VLCC rates during 2008, to $83,333 from a previous estimate of $93,750, while for the whole of 2009 it predicts average rates of $45,000, versus $60,000 before. On the suezmax front, Dalhman puts average rates at $56,660, down from $60,000, saying that for 2009 average will drop to $37,000, from $45,000, which was the initial estimate. Aframaxes should earn $41,500 on average this year (down from $43,125), while for 2009, Dalhman says the average rate won’t surpass $28,000, against a previous prediction of $32,000. For the product tanker market, Dalhman says that the picture is a little brighter with this year’s average rates reaching $20,500, while a slight drop is expected for next year to $20,000.
Norway’s Imarex says that fourth quarter average VLCC rates will reach $53,823, while rates for 2009 will are seen dropping to $45,342, but recovering from 2010 reaching $55,000, which was the average rate of 2007.
As for Morgan Stanley, it is more optimistic, by estimating that average VLCC rates for the fourth quarter will reach $70,000, while for 2009 it will reach $77,500, a lot higher than 2007, which stood at $55,278. On the suezmax market, Morgan Stanley said that average rate for the fourth quarter will reach $45,000 and remain relatively stable throughout 2009 and 2010 at $47,500. Average rates for aframax tankers are expected to reach $35,100 and $37,050 during 2009 and 2010 respectively
U svakom slučaju cijena tankerske je ispod nivoa za pesimističnu prognozu.
Podsjetio bi da su prognoze za 2008 bile loše, i onda odjednom se promijenile. Tankere je izuzetno teško predviđati, za razliku od bulkera.
Ja očekujem superciklus drugi dio 2010-2011, zbog odlaska single hull flote.
Nema više rasprodaje i nitko ne tuče već neko vrijeme po bidu. Je li to zato jer su ulagači spoznali da je TNPL jako podcijenjena ili je netko možda bacio oko na rezultate za 3Q?
Kupnja je vrlo jaka, čak 605 komada na kupnji, od toga 120 komada iznad 1600.
Valjda će i TNPL konačno pošteno skočiti
Reakcija na Kineske mjere:
http://finance.yahoo.com/q?s=FRO+GMR+VLCCF+OSG+NAT+TK+DHT+CPLP+TNK&d=t
ap ap
ako je to reakcija na kineske mjere onda sam grdno razočaran [wink]
A ja čuo ZABA fondovi, ne znam, meni prosjek 2800, i bome čekat ću, dugo ako treba.
Nema mi logike to s zaposlenicima.
Svojevremeno smo se kaćio sa drukerima iz ULPL i pokušavao objasniti da je TNPL u odnosu na ULPL
podcijenjena barem tri puta.
Preporučio bih vam da bacite oko na današnje duserove tablice i da usporedite multiple,jer je sada
razvidno koliko je TNPL podcijenjena i po BV i po salesu,a i po dobiti po dionici.O kreditnoj
izloženosti ne treba trošiti riječi.
Mogućnost da su neki zaposlenici rasprodavali TNPL nebi trebalo odbaciti.Oni su te dionice
2002 mogli kupiti po 300,400 kn,pa je stvarno i moguće da su to radili,jer pomorci znaju ploviti ,a
rijetki znaju vrijednost firme i dionice.Čak mi je to i logično.Svi koji su kupovali po 300 su mogli
biti zadovoljni sa cijenom od 2.000 do 3.000.To je ipak odlična zarada.U pet šest godina šest sedam
puta više od uplata.To je dobar prinos.
"Squeeze out" u ovoj godini:
"Squeeze out" u ovoj godini:
Nikad kraja glupostima.
Prosvijetli nas, kakve to veze ima s TNPL?