Ova firma se popiša na male dioničare.Dokazuju to svojim ponašanjem svakom prilikom.Evo kasne s F.I. več mjesec dana a ovaj zadnji tjedan je protuzakonit.U normalnoj državi delistirali bi je momentalno jer se ne pridržava pravilnika i ne ispunjava svoje obaveze.Bljek…Imam dionice tnpl [angry] Prodajem uskoro,nedam novce nekom ko me omalovažava i drži majmunom. [angry]
Ne,niste u pravu.TNPL ne kasni sa izvješćem jer ona daje konsolidrano izvješće kao ADRS,JDPL i sl. Za TNPL je dan D 15.11. a kako je to subota vjerovatni dan će biti u petak 14.11.
Poznata je stvar da uprava tretira male dioničare kao nužno zlo ,a radi toga se i trži na ovim razinama
te je po FA barem dva puta jeftinija od ostalih hrvatskih brodara.Mislim da je i JDPL dobro diskontiran s
obzirom na loš glas koji ga prati.
Za mene razlog više za kupiti,a ne prodati baš u ovom trenutku.Dišpet ovdje nije koristan.Moramo
kontrolirati svoje emocije.Izdržite barem do izvještaja koje bi trebalo opravdati barem dvostruku cijenu od današnje,pa ako cijena reagira izađite,zaradite ili smanjite gubitak.
i kakve to veze ima sa tankerskom?
Ovaj intervju sa direktorom NAT -a Ima veze sa TNPL jer se radi o istom biznisu.
Međutim,NAT nije dobar primjer za usporedbu jer mu je drugačija flota,a predstavlja i najuspješnijeg
tankeraša i imaju najmanji pad cijene dionica od 16%.
Mislim da to nije dobar primjer za usporedbu jer odskaće od prosijeka branše,iako bi detaljna analiza bilance NAT i TNPL možda
pokazala da je TNPL trebala pasti i manje od 16%,a ne pad od cca 80% od početka godine.I to je razlog
zbog čega i dalje ostajem u TNPL.
Predlažem da neki pismeni Englez izbaci multiple za NAT da bi ga mogli usporediti sa TNPL.
Ja sam kompjuterski nepismen.Nažalost.
Sve me podsjeća na zatišje prije bure.Svi zašutili,jedino malo na stranicama ATPL i novih hangerovih
bulk stranica se spomene i ova dionica.
Danas bi mogao biti lijep i sunčan dan,a uskoro dolazi i izvješće.Svi se neće moći ukrcati na ovim
cijenama.
Koćemo li natašte u blokadu?
Naravno u onu pozitivnu.
Naslušao sam se ovakvih komentara…
Nitko nema pojma što nas dijeli od negativne, a što od pozitivne blokade. Preveliki optimizam je jednako štetan kao i preveliki pesimizam.
Ovaj intervju sa direktorom NAT -a Ima veze sa TNPL jer se radi o istom biznisu.
Međutim,NAT nije dobar primjer za usporedbu jer mu je drugačija flota,a predstavlja i najuspješnijeg
tankeraša i imaju najmanji pad cijene dionica od 16%.
Mislim da to nije dobar primjer za usporedbu jer odskaće od prosijeka branše,iako bi detaljna analiza bilance NAT i TNPL možda
pokazala da je TNPL trebala pasti i manje od 16%,a ne pad od cca 80% od početka godine.I to je razlog
zbog čega i dalje ostajem u TNPL.
Predlažem da neki pismeni Englez izbaci multiple za NAT da bi ga mogli usporediti sa TNPL.
Ja sam kompjuterski nepismen.Nažalost.
[/quote]
Nema bas previse veze, barem koliko sam ja pratio. Naime TNPL radi na Mediteranu gdje vrijede druga pravila, a ta situacija je ok na Med. Inace, analiticari se boje raspleta kao kod dry bulka, pa situacija nije bas bajna. Eto, NAT ce sigurno biti pogodjen sa time, TNPL bas i nece, barem u prvo vrijeme. Da sad ne ponavljam sve ono sto je navedeno ranije a ide na ruku TNPL : TC, aframaxi, suezmaxi, mediteransko trziste…
Stoga, nemojte povezivati kruske i kruskojabuke. Moglo bi doci do kontra efekta.
Ajmo vidjet sta se odgadja otkako je ZABA otisla iz top 10
21.10.
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.497 1,68 Skrb. račun
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 5.155 0,82 Skrb. račun +500
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.498 0,56 Skrb. račun -54
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.981 0,32 Skrb. račun -976
8. PBZ D.D. 1.296 0,21 Skrb. račun -25
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 815 0,13 Skrb. račun NOVI
7.11
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.310 1,65 Skrb. račun -187
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 5.155 0,82 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.451 0,55 Skrb. račun -47
7. PBZ D.D. 1.892 0,30 Skrb. račun +596
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 842 0,13 Skrb. račun
10. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 800 0,13 Skrb. račun
Naslušao sam se ovakvih komentara…
Nitko nema pojma što nas dijeli od negativne, a što od pozitivne blokade. Preveliki optimizam je jednako štetan kao i preveliki pesimizam.
Ma ovdje nije bilo drukanje.Jednostavno TNPL je podcijenjena dionica,a zapuhali su dobri vjetrovi ,pa je to bilo logično za očekivati.Da se razumijemo na ovim razinama ne prodajem.Možda tek na deset puta po deset posto rasta i to samo samo ako budem morao.
Ma ovdje nije bilo drukanje.Jednostavno TNPL je podcijenjena dionica,a zapuhali su dobri vjetrovi ,pa je to bilo logično za očekivati.Da se razumijemo na ovim razinama ne prodajem.Možda tek na deset puta po deset posto rasta i to samo samo ako budem morao.
joj kolega lopina bolje da šutite! već ste par puta zbog "više sile" rasprodavali TNPL, zadnje koliko se sjećam na nekih 1450-1500 pa to vaše "ne prodajem" bolje više ne pišite
pozdrav
Ovaj intervju sa direktorom NAT -a Ima veze sa TNPL jer se radi o istom biznisu.
Međutim,NAT nije dobar primjer za usporedbu jer mu je drugačija flota,a predstavlja i najuspješnijeg
tankeraša i imaju najmanji pad cijene dionica od 16%.
Mislim da to nije dobar primjer za usporedbu jer odskaće od prosijeka branše,iako bi detaljna analiza bilance NAT i TNPL možda
pokazala da je TNPL trebala pasti i manje od 16%,a ne pad od cca 80% od početka godine.I to je razlog
zbog čega i dalje ostajem u TNPL.
Predlažem da neki pismeni Englez izbaci multiple za NAT da bi ga mogli usporediti sa TNPL.
Ja sam kompjuterski nepismen.Nažalost.
[/quote]
Nema bas previse veze, barem koliko sam ja pratio. Naime TNPL radi na Mediteranu gdje vrijede druga pravila, a ta situacija je ok na Med. Inace, analiticari se boje raspleta kao kod dry bulka, pa situacija nije bas bajna. Eto, NAT ce sigurno biti pogodjen sa time, TNPL bas i nece, barem u prvo vrijeme. Da sad ne ponavljam sve ono sto je navedeno ranije a ide na ruku TNPL : TC, aframaxi, suezmaxi, mediteransko trziste…
Stoga, nemojte povezivati kruske i kruskojabuke. Moglo bi doci do kontra efekta.
[/quote]
Ma potpuno ste u pravu.Ali ovu dionicu je ionako pogodio tsunami i bez obzira što ste utvrdili da TNPL
i dalje dobro zarađuje i dalje vlada percepcija da je ona pogođena sa krizom vozarina.Ova dionica je
padala kada su vozarine bile u največem rastu i bile na trogodišnjem maksimumu,pa bi se moglo
dogoditi da počme rasti tek kada tankerske vozarine počmu padati.Nićem se ne bi začudio Na našoj
burzi logike i razuma nema,ali to ne znaći da i ja mogu biti bez mozga.Kupujem ono što vrijedi
po fundamentalnim pokazateljima a TNPL je za mene No.1.
dragi brodari, imam jednu zamolbu. naime prije sam gledao indexe na capital link shipping ali odnedavno ih više ne objavljuju pa da li imate neku drugu stranicu gdje je ima
dragi brodari, imam jednu zamolbu. naime prije sam gledao indexe na capital link shipping ali odnedavno ih više ne objavljuju pa da li imate neku drugu stranicu gdje je ima
Registriraj se , besplatno je, pa češ ih opet vidjeti.