Ne znam dragi kolega kod mene kući je bonaca i sunčano.
Blago ti se.
Zna li tko kako stoje vozarine za tankere TNPL?
TA analiza TNPL.
a) vraćanja unutar Bolingera
b) MACD ukazuje na buy
c) Mali PPO ( rast )
d) RSI unutar 30-70 OK
meni se čini da dionica tnpl plovi brzinom tankera. To je dionica za strpljive. A ja nisam. Zato tanker kad odleti u zrak visoko poleti ne?
Nije baš neki znanstveni pristup ali za ovu situaciju meni dovoljan komentar!
Na skupštini tankerske izglasano što predloženo.
Kupljen novi brod bulk carrier Maloja. 27.000 t za balvane. Izgrađen prošle godine u …
g.tomislav vozatine su vam u padu.
Pozorno pratim forum i do sada se nisam aktivno uključivao. No zahvaljujući vašim dobrim savjetima, osobito cij. gosp. Znanca, do sada sam već zaradio za par kuglica sladoleda. TNPL mi je trenutno veći dio portfelja jer duboko vjerujem u tu dionicu. Kad jednog dana dođe do neizbježne kataklizme – urušavanja tržišta, mislim da će TNPL biti jedna od rijetkih koja će se održati na površini.
Kako na forumu nisam našao info o ex dividend day-u raspitao sam se u upravi društva i dobio informaciju: “Članak 64.2 Statuta Društva glasi: “Dividenda se isplaćuje onim dioničarima imetaljima dionica na ime koji su na dan donošenja odluke o podjeli dividende upisani u knjigu dionica …”. Dakle od, ako se ne varam, 31 kolovoza dionice su bez prava na dividendu.
Lijep index za brodare:
BDI 4010 ( 60% ) više nego na početku godine.
Samo da se to počne primjećivati na cijenama dionica.
[smiley2]
Tankerska plovidba kupila je za $25 mil. brod za prijevoz suhih tereta, nosivosti 27.000 tona. Brod je star tek godinu dana, a dva slična broda zadarski brodar kupio je prošle godine. Kad za tri godine preuzme u međuvremenu naručene brodove, Tankerska plovidba će raspolagati flotom nosivosti 1,7 mil. tona, a nijedan brod neće biti stariji od sedam godina.(V,9)
Daklem, ne samo da se flota obnavlja, već je nosivos flote na povjesnom maximumu, a i to nije kraj!!!
Nego zna li netko kad ide isplata dividende?
Jutarnji list 22.09.2006. godine
Zadarska Tankerska plovidba želi dokapitalizirati Viktor Lenac
Piše: Nevenka Horvat
——————————————————————————–
Spremni smo uložiti u dovršetak doka 11. Remont naše flote stoji 10 milijuna dolara. Zašto ih ne bismo ostavili kod kuće, rekao je Ive Mustač iz Tankerske
RIJEKA – Uprava pulskog Uljanika danas se sastala s čelnim ljudima zadarske Tankerske plovidbe radi dogovora o partnerstvu.
Kako doznajemo, vodeći nacionalni brodar spreman je dokapitalizirati posrnulo remontno brodogradilište izravnim ulaganjem u dovršetak doka 11. Taj bi ulog potom Zadrani pretvorili u vlasnički udio u Lencu, naravno, nakon okončanja stečaja brodogradilišta.
– Zainteresirani smo da Lenac počne raditi punim kapacitetima. Spremni smo uložiti u dovršetak njihova velikog doka da bi mogli primati i naše najveće tankere. Godišnje u svijetu za remont svoje flote ostavljamo između 8 do 10 milijuna dolara, a zašto taj novac ne bismo ostavili kod kuće, pogotovo što Lenac usprkos ovoj stečajnoj agoniji ima dobre reference i zna taj posao odraditi – pita Ive Mustač. Dodaje da oni, ali i ostali brodari imaju već ozbiljnih problema u pronalaženju kapaciteta za remonte jer naprosto nema dovoljno velikih dokova, ne samo u Europi nego i u svijetu. Potvrđuje to i direktor dubrovačke Atlantske plovidbe Ante Jerković, no na naše pitanje jesu li i oni zainteresirani za ulaganje u brodogradilište u Martinšćici odgovara da takvih interesa nemaju.
– Sigurno je da će dio naše flote ići u Lenac. Jedno jako remontno brodogradilište definitvno treba hrvatskim brodarima – ističe Jerković.
Šuker: Prodati državni udio
Nakon Uljanika i Uljanik plovidbe, Tankerska je dakle treća domaća tvrtka koja je spremna investirati Lenac. Stečajna sutkinja Liljana Ugrin dorađuje najnoviji stečajni plan koji će biti dostavljen i Odboru vjerovnika. Plan predviđa model po kojem bi razlučni vjerovnici, najveći su država i Uljanik, svoja potraživanja s hipotekama nad imovinom pretvorili u dioničke udjele.
Prema visini potraživanja, kalkulira se da bi državnim fondovima pripalo 60-ak, a Uljaniku 40-ak posto dionica Lenca. Dio ministara, među kojima je navodno i Ivan Šuker, smatra da država svoj udio u Lencu treba prodati. Sindikat i radnici brodogradilišta protive se privatizaciji.
Šteta da toliki novac stoji na računu TNPL, u ovom trenutku bolje je biti u brodovima. Da barem imaju malo špekulantnog duha.
JDPL vrijednost početkom godine kda su odustali (zbog pada vrijednoti) 330kn
JDPL sada 450k bez nekretnina i moreplovaca!!! Dali su oni ostvarili toliki povrat na kešu?
Inače NAV TNPL se približava 5000kn a vjerujem da će ga dostići nakon 4Q.
Tankerska plovidba na poziv Uljanika u suvlasništvo Lenca
Ulaganje 5-6 milijuna dolara u Dok 11 premali je zalogaj za Zadrane pa se očekuje da će u budućoj Lenčevoj vlasničkoj strukturi igrati jednu od glavnih uloga
RIJEKA- Direktor Tankerske plovidbe d.d. iz Zadra Ivo Mustać povrdio je da se interes Tankerske za vlasništvom u remonotnom brodogradilištu “Viktor Lenac” u stečaju ponovo i ozbiljno aktualizira. Model po kojem bi se Tankerska plovidba d.d. uključila u suvlasništvo Viktora Lenca još nije do kraja definiran, navodi Mustać, no svakako je Tankerska jasno poručila da želi pomoći Viktoru Lencu, i zbog toga što u revitalizaciji ovog remontnog brodogradilišta vide vlastiti interes.
Dok 11 traži ulaganje od oko 5-6 milijuna dolara, a u tome će sudjelovati i zadarski brodarI Uljanik u igri
Mustać kaže da se Tankerska plovidba opet uključila kao potencijalni partner u Lencu na poziv pulskog Uljanika (koji je uz državu vjerovnik Lenca) budući da su Uljanik i država zajedno preuzeli Lenčeva dugovanja od banaka. Da bi se Lenac mogao kvalitetno vratiti na remontno tržište koje, tvrde mnogi upućeni iz brodarske branše, vapi za remontnom brodogradnjom na Jadranu nužno je osposobiti za rad famozni Dok 11, koji je zapravo koštao škver stečaja, a bivšeg direktora Damira Vrhovnika funkcije. Prilikom dogovoranja države sa starim vjerovnicima Lenca (bankama) prije pola godine spominjalo se da je u dovršenje obnove Doka 11 potrebno investirati još oko 5 milijuna dolara. Mustać kaže da Tankerska pristaje na financiranje osposobljavanja Doka 11, ali suzdržan je kada treba komentirati hoće li doista samo ta investicija biti pretočena kasnije u vlasnički udio. Ponavlja da model uključivanja Tankerske plovidbe u Lenac još nije definiran, i da ne zna koliko točno novaca treba investirati u obnovu Doka 11. Ulaganje 5-6 milijuna dolara u Dok 11 premali je zalogaj za jakog brodara poput Tankerske plovidbe koja je samo u prošloj godini ostvarila dobit od oko 73 milijuna dolara. S druge strane, neki državni stratezi smatraju da je bolje privatizirati Lenac nego da on ostane u državnom vlasništvu. S tih aspekata analizirano, model financijskog sudjelovanja zadarskog brodara u Lencu, koji se definira, mogao bi Tankerskoj dodijeliti pozamašniju ulogu.
Važnost remonta
Puno funkcioniranje Lenca značilo bi da flota Tankerske od 16 brodova ne mora koristiti usluge remontnog brodogradilišta u Palermu ili na Malti, gdje je do sada zadarski brodar godišnje ostavljao za remont između 8 i 10 milijuna dolara.
– Lenac je kvalitetna, solidna kompanija i uopće nije upitno njegovo mjesto na tržištu. Što se Doka 11 tiče, sigurno je da će biti zauzet ne samo našom flotom-objašnjava Mustać, i dodaje da su za Lenčeve usluge osim Uljanika i Tankerske zainteresirani i drugi inozemni brodari.Prema Mustaćevim procjenama Lenac sigurno može biti rentabilna firma. Još se uvijek čeka da Skupština vjerovnika odobri novi stečajni plan.
Sedam novih brodova do 2008.
Tankerska će plovidba do 2008. godine pribrojiti svojoj floti od 16 brodova novih sedam brodova, koji se upravo grade, potvrdio je kap. Ivo Mustać. Od sedam naručenih, tri se tankera tipa Suezmax, 166 tisuća tona nosivosti grade u Brodosplitu dok je gradnju četiri jednostavnija broda tipa Aframax, 115 tisuća tona nosivosti za prijevoz rasutog tereta Tankerska naručila u kineskim brodogradilištima. Gradnja dvaju bulk carriera potvrđena je, dok su sljedeća dva broda opcionalna no Mustać navodi da će Tankerska Kinezima potvrditi i te dvije opcije gradnje. Narudžba za gradnju četiri broda za prijevoz rasutog tereta upućena je u Kinu, ne samo zbog cijene koja je niža no u domaćim škverovima, već i zato što domaći navozi grade sofisticiranije i skuplje brodove, a i knjiga narudžbi im je popunjena do kraja 2009. a u ponekim je već i godina 2010. načeta narudžbama.