TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Znam da nekima idem na živce, ali moram opet napisati da je BDI i danas nastavio padati, a BDTI rasti:

Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Oct 22, 2008 1402.00

Znam i da to neće utjecati sutra na TNPL jer će se opet netko krvnički istresti zbog kraha USA burzi danas i novog potopa EU burzi koji slijedi sutra, ali neka, iako bitke gubimo, rat ćemo na kraju dobiti.

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

U totalnom krvavo crvenom koloritu jedino BDTI zelen.Jedino on pliva protiv struje.Nažalost nisu ga pratili i svjetski tankeraši koji su svi pali slično TNPL.
Malo sam se poigrao brojevima i utvrdio da je osamnaest tankeraša kojima pratim cijene dionica sa
današnjom zadnjom cijenom prosječni pad u odnosu na početak godine

53% medijan M 52%

TNPL———–76%/

sastav flote flote od 15% suhi i 85% tankeri uvjetuje i veći pad na otprilike 60%.

kako je US$ veći za 11% u odnosu na početak godine TNPL nikako nije trebala pasti više od stranih
brodara od 53 %

76:53=143.
Sa porastom od 43% bi bili ravnopravni sa ostalim tankerašima u svijetu.Ovdje je uračunat i diskont
s obzirom na veći pad bulkova.


U totalnom krvavo crvenom koloritu jedino BDTI zelen.Jedino on pliva protiv struje.Nažalost nisu ga pratili i svjetski tankeraši koji su svi pali slično TNPL.
Malo sam se poigrao brojevima i utvrdio da je osamnaest tankeraša kojima pratim cijene dionica sa
današnjom zadnjom cijenom prosječni pad u odnosu na početak godine

53% medijan M 52%

TNPL———–76%/

sastav flote flote od 15% suhi i 85% tankeri uvjetuje i veći pad na otprilike 60%.

kako je US$ veći za 11% u odnosu na početak godine TNPL nikako nije trebala pasti više od stranih
brodara od 53 %

76:53=143.
Sa porastom od 43% bi bili ravnopravni sa ostalim tankerašima u svijetu.Ovdje je uračunat i diskont
s obzirom na veći pad bulkova.

I još su ne tako davno neki od njih (Frontline) bili su na ATH.

Ali opet što ti to vrijedi?


U totalnom krvavo crvenom koloritu jedino BDTI zelen.Jedino on pliva protiv struje.Nažalost nisu ga pratili i svjetski tankeraši koji su svi pali slično TNPL.

Je, BDTI i vozarine i dalje lagano rastu svaki dan.

Ovo doli su friski ws sa tankerworlda

VLCC 95.100
Suezmax 137.500
Aframax 165.682
Panamax 260.000

Ta diskrepancija izmedju stalnog rasta vozarina i danasnjeg ostrog pada dionica tankera u USA, mogla bi se objasniti tako sto se BDTI racuna za sve sve rute na svitu, a danas je US Dept. of Energy javija da su zalihe sirove nafte tamo ispale vece od ocekivanih za ovo doba godine, zbog drasticno smanjene potrosnje zadnjih miseci.

E sad, iz razina vozarina bi se dalo zakljuciti da te zalihe bas nisu svugdi u svitu tako velike tj. ne vode sve rute u USA.

Bila bi recimo losa vijest da sutra neki papak iz Brusselesa sluzbeno objavi kako su zalihe sirove nafte u EU vece od ocekivanih…

Ashrak,ovaj izračun je prosjek.A Frontline u liquidima je sličan DRY u bulkovima ,pa usporedba nebi bila
korektna.Vjerovatno se to dogodilo u vrijeme kada je BDTI bio na trgodišnjem maksimumu ,mislim
u lipnju i srpnju,a u to vrijeme je dionica ne rasla nego padala,pa se i pojavila ovako ogromna razlika
i veći pad u odnosu na svjetske tankeraše.
Međutim,zadnjih dana kao da se držimo malo bolje i padamo manje od ostalih brodara.
Vidjeti ćemo što će biti sutra,ali izgleda da više nema lake kupnje.Kao da postaje jasno koliko je
podcijenjena.

Sutrašnji dan bi mogao to potvrditi.Vidjet ćemo da li ćemo ponovno plivati protiv struje kao što je
bilo jučer,kada smo je i pobijedili,a i danas nismo izgledali loše.Dapaće.

Sutra bi mogao biti pakleni dan.Zse ga je ga je danas uglavnom neselektivno odradila.

Svim puno uspjeha!

Bestiale,hvala na dodatnom objašnjenju BDTI.Većina od nas smo samo priućeni poznavaoci brodara.
Međutim,u svojim analizama sam BDTI shvaćao kao prosjećni svjetski porast ili pad vozarina u odnosu
na dan ranije.I svaka izjava bilo kojeg papčine je već uraćunata u cijenu.Kad je ćujemo već je kasno.Kažu da
informacija starija od 5 sekundi je već uraćunata u cijenu.Kod nas u Hrvatskoj može djelovati i za koju semicu ili misec.Tako me ući iskustvo.

dobra dionica kaj sigurno vredi vise od ove cijene samo je to tak
cim ja udjem u dionicu ona odmah padne
pofukov duh

sve će doći na svoje mjesto,bitno da BDTI raste i da imamo tankere sa dvostrukim dnom.kada se povjerenje u kreditne institucije vrati,proradiće i gospodarstvo jer mi se čini da je ovo kriza povjerenja.

http://www.tankerworld.com/news/2008/10/73739

To je jedan zanimljiv & poucan clanak na temu sadasnjeg stanja tankerskih dionica u svitu, a i par korisnih informacija o tankerskoj industriji opcenito.

Usput, svi brodovi Tankerske d.d. navigaju i krcaju/iskrcivaju i dalje, US dollar je svakim danom sve jaci i jaci, vozarine i dalje rastu (mrvicu su pale za VLCC, ali toga ionako nemamo), BDTI je pa za cilih 0.21%, na USA burzama uopce nema nikakvog potopa brodara, DHT i ATB su skocili za 10,46% i 6,42% respectivno, FRO i NAT su pali za 3,72% i 1,79%, a i to zbog svoje izlozenosti kreditima i spotu itd itd.

Kako stvari stoje na ovom frontu ovdi, da se danas nas Nepoznati Prodavac nije potrudija u 15:30 sa 15ak dionica po 50Kn dampa jos malo nize zatuci TNPL, bija bi ovo prakticno neradni dan za dionicu.

Stanje vozarina na jednogodišnje TCT za tankere prema mjesečnom izvještaju blizu godišnjem maksimumu.

BDTI veći za 31% nego lani

US$ veći za 8,5%

tankerska flota veća za Dugi otok/12% i u tonaži i u broju brodova/u odnosu na lani

nafta jeftinija

sezona najvećih vozarina na pragu

Previše dobrih podataka,za ovu jadnu cijenu.
A danas bi moglo i niže.
U zadnje vrijeme su nas posjetili krtkoročni investitori koji bi danas mogli bježati.Veliki su se ispucali.Bar se nadajmo.

Preporuka:kupovati najjeftinije što se može.Šortanje za najhrabrije.

Da nebi bilo sve bajno.BHSI pada ko maca.Sreća da imamo pozitivne efekte od ranijih TCT tako da i u ovom segmentu imamo dobit.Ali zarade su pale i dalje padaju,na sreću u manjem dijelu flote /oko13%/.Ostanju ovog dijela flote dobro pratiti stranice ATPL.

http://www.tankerworld.com/news/2008/10/73739

To je jedan zanimljiv & poucan clanak na temu sadasnjeg stanja tankerskih dionica u svitu, a i par korisnih informacija o tankerskoj industriji opcenito.

Usput, svi brodovi Tankerske d.d. navigaju i krcaju/iskrcivaju i dalje, US dollar je svakim danom sve jaci i jaci, vozarine i dalje rastu (mrvicu su pale za VLCC, ali toga ionako nemamo), BDTI je pa za cilih 0.21%, na USA burzama uopce nema nikakvog potopa brodara, DHT i ATB su skocili za 10,46% i 6,42% respectivno, FRO i NAT su pali za 3,72% i 1,79%, a i to zbog svoje izlozenosti kreditima i spotu itd itd.

Kako stvari stoje na ovom frontu ovdi, da se danas nas Nepoznati Prodavac nije potrudija u 15:30 sa 15ak dionica po 50Kn dampa jos malo nize zatuci TNPL, bija bi ovo prakticno neradni dan za dionicu.

[/b]

Mene je kod ove dionice jedino strah od stalnog podjeb..anja cijene od strane velikih(a tko bi to radio namjerno,ako nema skrivene ciljeve,pošto nema šortanja…zašto?) i odluka uprave na štetu malih dioničara,ovog drugog posebno.

Ovo je bio krvav dan.Za mene naizgled izuzetno težak jer sam u depozitu bio gotovo 100% TNPL,a
uskoro,točno 29.10 mi istiće margin kredit,ali u depozitu mi može biti samo 50% u jednoj dionici radi
produženja i bio
sam prisiljen prodavati pedesetak komada/20x 1547,16x 1.500 i 14po 1.470/Gotvo pa najniža cijena
od stolječa sedmog.

Međutim , svojevremeno sam prodao stotinjak ATPL po prosječno 3.060 i kupio TNPL po prosječno 4.100 i za to dobio 75 dionice TNPL i naravno dividendu za pokriće ovih promjena.
Sada sam za ovih pedeset dionica /prosjek prodaje 1.500/kupio ATPL po prosječno 805 i nešto JDPL
po 170.U ovom trenu povoljniji omjer od preko 30% nego da sam ostao u ATPL.Dakle,odluka o ulasku
u TNPL je bila ispravna ,jer je u ovih zadnjih nekoliko mjeseci pala najmanje od svih brodara.
Međutim,tragedija je , s obzirom da se jedino tankerski indeksi dobro drže,da je flota povećana,da je
nafta poskupila ,da je US$ skočio,da se zarađuje bolje nego prošle godine da smo potonili
sa 4.200 na 1.500.Ali sve dođe na svoje.I dalje smo najpodcijenjenija dionica na ZSE,a i šire.Jer ne radujem se što je drugima krepalo tri krave,a nama dvije.Bilo bi pošteno da nama nije krepala ni jedna krava već da smo dobili barem telića,a drugima da je krepala samo jedna krava.Ovako smo svi
odreda naj…U bilo kojem brodaru.

Svim podmorničarima ugodan vikend!
U ponedjeljak bi mogli malo izroniti i malo jače udahniti.Nadajmo se.

New Report

Close