Daj neku koja se može usporediti.
Rado, ali nažalost ne znam.
Bestiale,
a šta ćemo s 20-tak LNG-ova (LNG tanker ima veze s Dugim otokom manje nego klima uređaj sa Sibirom; za one koji ne znaju, LNG tanker prevozi teret na -163 stupnja Celzija; posao je potpuno drugačiji nego kod nafte i njenih prerađevina)?
Interesantno je da za TeeKay predviđanje P/E 5 za 31.12.2009.,a sada je 4,29 što znaći da se predviđa dobit nešto manja ,odnosno ne očekuje se značajan pad tankerskih vozarina.
Dapaće,s obzirom na odustajanja od novogradnji možda budu veće vozarine.Manje tankera ,više
vozarine.
A necemo nista.
Tankerska se ne bavi LNGs isto ka sto ni Siemens ne proizvodi mlazne motore ni nuklearne reaktore.
Ali ga to ne cini znatno manje uglednom tvrtkom od GE koja ih eto proizovodi.
Ali, ne tako davno Tankerska je imala 4-5 chemical tankera koji, iako ne izgledaju tako impressivno ka LNGs, zahtjevaju dosta visoke standarde i know how posade, nista manje nego LNGs.
Tako da si po pitanju know-how i expertize posada & managementa, nasa totalno krivu kompaniju za pokusaj nabijanja kompleksa nize vrijednosti.
U vezi onih izjava naša tri dična direktora……
Ili je novinar totalni neznalica,ili je krivo interpretirao izjavu Ive Mustaća.
Tankerska odustaje od svih akvizicija,jedino će dovesti do kraja ovih sedam započetih.Kao da se radi
od sedam kutija cigareta,a kad malo bolje pogledaš to je kao cijela flota ULPL/i malo više/ ili
gotovo kao polovina sadašnje flote ATPL.Pa nebi se to baš moglo prihvatiti kao neka kriza.Pa to
su stotine miliona US$.Mislim da bi bilo korektno da Mustać demantira ove nebuloze novinara,a ako je
to reka onda stvarno ne zna ko mu glavu nosi.Bestiale ima pravo.
U vezi onih izjava naša tri dična direktora……
Ili je novinar totalni neznalica,ili je krivo interpretirao izjavu Ive Mustaća.
Tankerska odustaje od svih akvizicija,jedino će dovesti do kraja ovih sedam započetih.Kao da se radi
od sedam kutija cigareta,a kad malo bolje pogledaš to je kao cijela flota ULPL/i malo više/ ili
gotovo kao polovina sadašnje flote ATPL.Pa nebi se to baš moglo prihvatiti kao neka kriza.Pa to
su stotine miliona US$.Mislim da bi bilo korektno da Mustać demantira ove nebuloze novinara,a ako je
to reka onda stvarno ne zna ko mu glavu nosi.Bestiale ima pravo.
Da,i meni je ta izjava o ulaganju u SAMO 7 novih tankera djelovala prilično kretenski,s jedne strane pričaju o teškoj krizi koju očekuju i kako moraju čuvati svaki dolar a s druge strane imaju milijunska ulaganja u brodove koji će po njima možda i besplatno ploviti,ej!!
E moj Ivo…
Tankerska se ne bavi LNGs isto ka sto ni Siemens ne proizvodi mlazne motore ni nuklearne reaktore.
Ali ga to ne cini znatno manje uglednom tvrtkom od GE koja ih eto proizovodi.
Mi ovdje ne pričao o ugledu, već ekonomskim pokazateljima
Ali, ne tako davno Tankerska je imala 4-5 chemical tankera koji, iako ne izgledaju tako impressivno ka LNGs, zahtjevaju dosta visoke standarde i know how posade, nista manje nego LNGs.
Dragi bestiale, otkad se stvari koje SU SE IMALE vrednuju na burzi? Još nešto, ni jedan časnik s tankera ne može na LNG, bez prethodne obuke, ili barem ne bez smanjenje čina.
Tako da si po pitanju know-how i expertize posada & managementa, nasa totalno krivu kompaniju za pokusaj nabijanja kompleksa nize vrijednosti.
Dragi bestiale, Vi ste me potpuno pogrešno shvatili. Htio sam dobronamjerno skrenuti pozornost na svoj stav da TK nije bas za usporedbu s našom TNPL. I ništa više.
Žalosti me da su ljudi toliko nabrijani da i dobronamjerni stav tumače kao "pokušaj nabijanja kompleksa niže vrijednosti". Ima li onda smisla pisati po forumu? Posljedično, ima li onda smisla i čitati po forumu?
Još nešto, na jednom grafitu je pisalo (otprilike): "brod se potopi ako svi putnici prijeđu na istu stranu". Srećom, naša TNPL ne prevozi putnike.
je je, sigurno da sam te krivo shvatio i sigurno je tvoj stav dobronamjeran.
i sugurno da sam ja na ovu temu uvalija postove o ugledu Teekaya u svitu, usporedbi GE i Dalekovoda, ili temperaturi tereta na LNGu.
ovako izjutra mi je palo na pamet 8 (osam) casnika koje poznam osobno koji danas navigaju na LNGs brodima, a nekad su navigali na Tankerskoj.
a to su samo oni koje ja znam i koji mi prvi padaju na pamet.
dodatna tj. permanenta obuka i novi breveti su nesto sto za nase casnike normalna i uobicajena stvar vec destljecima.
dakle, to tvoje pimplanje o LNGs je besmisleno, ka i pimplanje sa Teekay Corp.
A Teekay Tankers je sasvim usporediva sa Tankerskom d.d., samo sto ima nesto manju i nesto stariju flotu od Tankerske d.d.
Toliko o tome.
ovako izjutra mi je palo na pamet 8 (osam) casnika koje poznam osobno koji danas navigaju na LNGs brodima, a nekad su navigali na Tankerskoj.
Dragi bestiale, ne sumnjam da je (barem) osam časnika Tankerske otišlo na LNG. Međutim, pitaj ih kako su počeli na LNG: kao "training officers", zajedno s pravim časnicima, dok se ne osposobe; ili kao časnici s jednim činom nižim nego što su ga imali na Tankerskoj. Jasno, nakon pripreme (jedan vijađ, ili jedan ugovor), zauzeli su svoju pravu dužnost.
Ostalo neću komentirati, jer mislim da nema smisla. Međutim, ostajem pri stavovima iznešenim pri kraju svoje ranije poruke.
Svemu dođe kraj, pa i doživotnoj robiji, rekao je jedan optimista. Prema tomu, završit će i ovaj zulum jednoga dana. A onda će i forumaši, nadam se, moći nastaviti normalno komunicirati.
Sve više šortanja i daytradera na TNPL.Guraju se na prodaji.Imaju i prav kada se ne razlikuje BDI i BDTI.Pa za te
radnje je bolja ATPL.Ona je volatilnija,pa bi se moglo bolje zaraditi.Pa čak i na ULPL se može bolje ubosti,jer fundamenti ionako trenutno i nisu bitni.