S obzirom na ovakve članke u novinama smatram da bi neko od forumaša knjigovođa trebao komentirati bilancu TNPL s obzirom na kreditnu krizu koja trese svijet.Vidim da sam vam dop… sa manifestima ili lancunima.Ali vi uglavnom niste fair igrači jer me ostavljate samog da se borim protiv vjetrenjača.
A ovakvi članci ,u ovakva vremena imaju razarajući učinak.U ratu kada baciš petardu svi se bacaju na pod,a u miru ako baciš pravu bombu padaju na pod samo pogođeni,a oni drugi stoje zaprepašteni.
A mi smo u ratu od početka godine,izranjavani,ali ipak još uvijek živi.
Diskusija o bilanci i kreditnoj izloženosti je potrebna da bi ljudi shvatili da su u ovoj dionici zaštićeni.
Na stranicama ATPL pišu romane o BDI,a ljudi smatraju da smo i mi u istim govnima.
Evo kolega vidim da nema posta u kome vi ne pokošuvate ocrniti ATPL pa vas molim da ovo malo prokomentirate.
ATPL Transport 2,84 1,25 1,08 24,42 44,15 1.517.638.613,04
ULPL Transport 4,26 1,15 2,76 9,71 26,95 573.212.214,00
Po svemu ovome bi se dalo naslutiti da je ATPL debelo podcijenjena u odnosu na TNPL, a vi ste upravo zagovornik FA ispravite me ako griješim.
p.s mislim da nije u redu da stalno blatite ATPL jer ja nisam primjetio da netko na temi ATPL blati i piše protiv TNPL čak štoviš pojedinci pišu afirmativno što i ja svakako podržavam.
O tnpl je zadnjih mjeseci napisano jako puno i na svakome od nas je da odlučimo hoćemo li iline i kada ući u ovu dionicu i to ne na temelju toga što netko drgi misli o tome. Ja sam to učinio prošlog tjedna, i iako mi se ne sviđaju potezi uprave i još neke ˝sitnice˝ nadam se da će u nekom periodu doći bolja vremena za male dioničare. Ako ne, pozdravljam se s tnpl i idem dalje.
Na kraju, složio bi se sa samprasom.
To što ćemo stalno pisati da je neka druga firma bolja ili lošija od tnpl neće nam ni malo pomoći ili odmoći .
@sampras ,o kakvom ti blacenju pricas ovuda?!
Nas drug Lopina je meni prvom izuzetno iritantan svojim spamom tj. drukom za TNPL, ali ne vidjeh nikad ikakvo blacenje nekoga ili necega u njegovim postovima.
Ako ti blacenjem smatras ocigledne cinjenice ka npr. da su dry bulk u puno vecoj gabuli nego tankeri
ili da BDTI ipak ne pada istom strminom ka BDI ili da BDTI mora imati peak u narednih par mjeseci, a BDI ne mora ili da je Tankerska puno puno puno manje izlozena bankarskoj volji nego Atlantska itd. itd
onda problem nije u Lopini nego u tebi.
NIje nikakvo blacenje nicega ako netko pise nesto sto tebi nije drago procitati, sve dok to sto pise nije laz ili uvreda.
To sto se u malogradjanskoj i tradicionalno neslobodnoj kulturi poput hrvatske svako ne-afirmativno pisanje o bilo kome i bilo cemu, automatski proglasava blacenjem ili pljuvanjem, to je nesto cega bi se tribalo pocet odvikavati, baren na net forumima, kad vec doma ne morete.
Dakle, Lopina je ocigledno spomenija ATPL u kontekstu beganja sa te dionice u petak, koji se neminovno lose odrazija i na TNPL, ni krivoj ni duznoj.
i p.s. tvoja tvrdnja da je ATPL potcijena u odnosu na TNPL, jednostavno je van pameti. malo jaca bljuzga na ovom forumu, u dosta jakoj konkurenciji.
I da, bilo bi zanimljivo znati zbog cega je u jucerasnjem Jutarnjem oni direktor Atlantske od jedne de facto beznacajne i jos neprovjerenw vijesti o nekom prastarom indijskom bulkeru koji vozi
samo za bunker & panatiku, napravija glavnu vijest iz svjetskog gospodarstva & brodarstva?!
On nije tako glup covik da ne zna da je ta vijestica (ili urban legend?) totalno beznacajna za stanje u brodarstvu,
pa je logicno pitati se zbog cega je to napravija?
A nije ni tako glup da nije zna da ce guranje tako neceg u prvi plan, srusiti povjerenje u ATPL.
Zelim reci, ja sam vec godinama navika da Mustac (i prije njega, Banic) uporno vec godina govore HR
medijima kako je situacija u svjetskom brodarstvu teska ili kako velika dolazi kriza,
ali ovakvo sirenje panike od strane clana Uprave Atlantske, je ipak velika novost.
@sampras ,o kakvom ti blacenju pricas ovuda?!
Nas drug Lopina je meni prvom izuzetno iritantan svojim spamom tj. drukom za TNPL, ali ne vidjeh nikad ikakvo blacenje nekoga ili necega u njegovim postovima.
Ako ti blacenjem smatras ocigledne cinjenice ka npr. da su dry bulk u puno vecoj gabuli nego tankeri
ili da BDTI ipak ne pada istom strminom ka BDI ili da BDTI mora imati peak u narednih par mjeseci, a BDI ne mora ili da je Tankerska puno puno puno manje izlozena bankarskoj volji nego Atlantska itd. itd
onda problem nije u Lopini nego u tebi.
NIje nikakvo blacenje nicega ako netko pise nesto sto tebi nije drago procitati, sve dok to sto pise nije laz ili uvreda.
To sto se u malogradjanskoj i tradicionalno neslobodnoj kulturi poput hrvatske svako ne-afirmativno pisanje o bilo kome i bilo cemu, automatski proglasava blacenjem ili pljuvanjem, to je nesto cega bi se tribalo pocet odvikavati, baren na net forumima, kad vec doma ne morete.
Dakle, Lopina je ocigledno spomenija ATPL u kontekstu beganja sa te dionice u petak, koji se neminovno lose odrazija i na TNPL, ni krivoj ni duznoj.
i p.s. tvoja tvrdnja da je ATPL potcijena u odnosu na TNPL, jednostavno je van pameti. malo jaca bljuzga na ovom forumu, u dosta jakoj konkurenciji.
Kolega napisali ste svega ali ništa vrijedno spomeno osim što vam je možda povrijeđen ego i što se netko pokušao usprotiviti pisanju koje nije argumentirano i nema pokriće u FA.
Kažete da nije blaćenje dok netko ne napiše laž pa ja upravo i reagiram na laž jer pogledajte fundamente pa onda komentirajte, vidam da ste se osvrnuli na sve osim fundamente iako sam ih namjerno stavio, znam ja da su svakome poznati.
Laž je TNPL podcjenjena u odnosu na ATPL je FA govori sasvim suprotno a ako možete vi me razuvjerite ali isključivo brojkama a ne ispraznom pričom jer je to pucanj u prazno.
Ako imate volje prokomentirajte FA.
Lijep pozdrav
E sad, Bestiale…
I ja cu podrzati Lopinu u njegovom tekstu, Sampras baljezga… samo dvije napomene:
– TNPL nije taoc pada ATPL jer onaj veliki igrac koji je istresao dosad, koliko ono tisuca kom, sigurno zna razliku izmedju TNPL i ATPL…
– BDTI ne mora imati peak u iducim mjesecima (vjerojatno hoce, ali recentni pad BDI-a dosao je kada ga nitko nije ocekivao).
Sto se tice tvog posta, malo iskrivljujes cinjenice. Zar je Jerkovic trebao izmisljati i lagati, presucivati ove vozarine?
17.10 GREAT LUCK
TC 71,399 98 4-6 MOS USD 15,000 DAILY NORDEN
brod je 1998. godiste, a vjeruj mi takvih ugovora ima jos podosta. Vidim da znas dosta o TNPL, pa sigurno znas i pratis brodarstvo opcenito… koliko je nestalo dry bulk kompanija u zadnjoj krizi pocetkom 21. stoljeca? Zar nije nestao i Croatia Line? Koliko sam ja shvatio, Jerkovic je naglasio da ATPL spremno (vise-manje) docekuje ovu neocekivanu krizu i da covjek ne vjeruje da ce ta kriza nestati onako kako je i dosla.
FA?!
Atlantska je kompanija od nekih 500,000 DWT bulkera, uglavnom ne bas jako friskih, sa kapitalnim novogradnjama na min 1 godinu od isporeuke, ugovrenim u vrime najvisih cijena novih brodova.
I mcap joj je sad negdi oko 330M USD.
Tankerska je kompanija sa 1,100,000 DWT uglavnom ganc novih tankera aframax & suzemax i 200,000 DWT handy bulkera. Novi aframax joj se isporucuj za 2-3 miseca, a 2 handybulkera cak i da ih se odrekne tj. proda sa navoza, ne bi ni osjetila. I ima jos ima cca 200M USD casha na bankovnom racunu.
A mcap joj je sad 199M USD.
Je u redu ova FA?
FA?!
Atlantska je kompanija od nekih 500,000 DWT bulkera, uglavnom ne bas jako friskih, sa kapitalnim novogradnjama na min 1 godinu od isporeuke, ugovrenim u vrime najvisih cijena novih brodova.
I mcap joj je sad negdi oko 330M USD.
Tankerska je kompanija sa 1,100,000 DWT uglavnom ganc novih tankera aframax & suzemax i 200,000 DWT handy bulkera. Novi aframax joj se isporucuj za 2-3 miseca, a 2 handybulkera cak i da ih se odrekne tj. proda sa navoza, ne bi ni osjetila. I ima jos ima cca 200M USD casha na bankovnom racunu.
A mcap joj je sad 199M USD.
Je u redu ova FA?
Dosta dobro kolega samo vas moram ispraviti što se tiče toga da je ATPL naručila brodove kada su cijene bile na vrhuncu, kada bi ATPL sada te ugovore prodala na svakoj toj novogradnji bi masno zaradila pa taj podatak vam nije točan.
pozdrav
Atlantska je kompanija od nekih 500,000 DWT bulkera, uglavnom ne bas jako friskih, sa kapitalnim
Ukrao si joj 200.000 dwt, gotovo polovicu. Uskoro ce biti 5 jako friska, placena po mizernim cijenama.
I dajte vise sjasite s tih DWT. Bulk i dwt tone se ne mogu mjeriti, ako nista drugo zbog troskova brodova….
ispravak: …bulk i likvid tone ne mogu se usporedjivati metodom opazanja…
Da, vidim sad da je 500 premalo, eto vrime ide, dica rastu, a meni je Atlantska uvik ostala mala kompanija. Isprika za tih skoro 200,000 DWT manje, ali za isporuku cemo vidit kad stigne, je li bas uskoro.
Za ono prije, tvrditi da je TNPL taoc ATPL je naravno malo pretjerano, ali je onaj stampedo na ATPLu u petak do kraja dana nesumnjivo pomoga i padu TNPL tj. onom nasem dumperu da dodatni poticaj za jos malo energicniji dump nego inace.
Drugo, ATPL je u zadnje dvi godine postala izuzetno skupa i izuzetno popularna (razvikana?) dionica u Hrvatskoj, najvise zahvaljujuci izuzetno dobroj PR kampanji svoje uprave.
Iz istog razloga, samo s drugim predznakom, TNPL je bila i ostala izuzeto jeftina i prilicno nepopularana dionica na ZSE: Uprava Tankerske se zadnjih 6 godina stalno trudila medijma reci da ipak posluju sa nekakvom sitnom dobiti iako je situacija na trzistu ocajana ili pak jako teska.
Dalje, bulkeri tj. bulker kompanije su oduvik tj. u zadnjih 50ak godina stalno bili na manjoj cijeni nego tankeri, upravo zbog puno veceg raspona oscilacija u ponudi i potraznji, te u pravilu duzeg trajanja izmedju tih oscilacija.
Tako da je Uprava Atlantske sigurno dobro upoznata s kakvim i kojim rizicima su suoceni pa mi je onda NEVJEROJATNO, doslovno nevjerojatno, da jedna direktor te kompanije onako neoprezno u jednom od vodecih HR medija stavi akcent na jednu losu, ali relativno nebitnu vijest i tako izaziva panicne reakcije.
Naravno da ne triba presucivati pad vozarina, niti to ima smisla, ali je netko tko je direktor Atlantske moga na temu kriza u svjetskom brodarstvu moga jednom dnevnom listu reci nesto suvislije i razumnije od znas, ima brodova sto voze mukte, frka opca.
Ok, moguce da je clanak novinar sastavija po svom, u onako katastroficnom tonu, ali kad vec Mustac ne zna ko mu glavu nosi, od dubrovackih kapetana bi ipak ocekiva da imaju razradjeni protokol komuniciranja sa medijima tj. da su zahtjevali autorizaciju clanka prije objave.