TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ono što novine napišu uglavnom je već stara vijest za onoga tko malo ozbiljnije prati TK u Hrvatskoj, pogotovo vijesti za brodare, i više je nego uključeno u cijenu kada vijest izađe.
NIje nešto, ali tankerski indeksi nisu doživjeli nekakav slom niti u ovim trenucima za razliku od bulkova. Nafta se ipak mora isporučivati.
Što se kreditiranja tiče, Tankerska je završila svoj ciklus a i ima solidnu količinu novca na računu!

čudni se ovdje sveci slave....


Vaš link

Plus ovo…..

Vaš link

Ne piše nam se dobro [cry]

Prije ove izjave trebali ste proučiti:

1.Veličinu flote TNPL 1.311.000 DWT i uskoro OLIB koji je uglavnom plaćen

2.Dva handysize uglavnom isplaćena dolaze 2.009.

3.TNPL je s obzirom na veličinu flote najmanje zadužena vjerovatno od svih svjetskih brodara
1.2mlrd :525 ili 228 mil $ ili 160 po 1 DWT.

4.Prema stanju 30.06.2.009
AOP 005 Dugotrajna financijska imovina 147.827

AOP 007 Kratkotrajna imovina 709.021,od toga financijska /AOP 011 597.600

AOP o23 Kratkoročne obaveze 51.609

Previše likvidnih sredstava i za najlošija vremena

6. Flota od 1.131.000 DWT,uskoro i Olib 114.000 DWT ili 85 % flote su tankeri.

7.BDTI indeks je danas 16.10 1.323 a lani je bio 879 ili za 50% veći

8.Nafta je jeftinija nego lani u isto vrijeme

9.US$ je jači 3,40% nego lani

Upravo zbog ovih činjenica sam izložen TNPL gotovo pa preko 90% portfelja.Ona je spremna za krizu.
TNPL će ugovorene brodove isfinancirati jer će dobiti kredit relativno lako.Nije previše zadužena.
A poznata stvar je da će vam svatko dati kredit kada vam novci nisu potrebni.A njoj gotovo da i nisu potrebni jer sve može isfinancirati iz vlastitih rezervi i ušteda.

JDPL nema kreditnih ofbaveza.

ATPL će imati problema .

ULPL će loše proći.

Prema tome gospodine Legionar za ovaj komentar od mene čisti :"Sjedni,jedan!"

Ipak ste djelomično u pravu jer se suhi segment i kod TNPL nalazi u trenutno lošoj situaciji,ali to je ipak samo
14% cjelokupne flote,što ne može bitno utjecati na lošije poslovanje i ubuduće.

U svakom slučaju s obzirom na navedne dobre i loše strane možemo reći da se u ovom trenutku
TNPL nalazi u boljoj situaciji nego lani ,a cijena joj je gotovo četiri puta manja.

I nakon dobrih očekivanja za danas završili smo u blokadi .
Razlika između najviše i najniže cijene nevjerovatnih 21%.Mislim da je onaj prodavač na kraju izgubio
busulu,jer se ništa bitno nije promijenilo u odnosu na jutros jedino što su Ameri otvorili u minusu.
Sada su već na pozitivnoj nuli.
Samo se nadam da ovo nije napravi fond menađer na temelju natpisa o kreditnoj krizi brodara. Nadnica za strah ili neznanje preko 45.000 kn.Pa i nije baš malo,jer ovaj prodavač ima ulaz
daleko veći od 1.700 kn.
Možda očekuje da će u ponedjeljak kupiti jeftinije,a što ipak nikada ne možemo reći
da se neće dogoditi.
Inaće prema jučer smo po prosječnoj cijeni pali za samo 1%.Bio bi to jedan normalan dan da nije bilo
ovog killera na kraju.
Strani brodari tankeraši su jučer imali jedan lijepi rast od 5 do 10%.A i danas su otvorili sa malim
minusima.A mi smo praktični trgovali na prosječnoj cijeni između 1.850 i 1.930 zadnja tri dana ,
te su se pojavile dodatne razlike u odnosu na vanjske brodare.
Ipak smo taoci ATPL iako smo samo 15% u segmentu suhe flote a ATPL cjelokupno.
Večina ne razlikuje TNPL i ATPL i strukturu flote.

I ATPL je danas bila na granici blokade i tržila se prosječno lošije od TNPL što je i normalno
s obzirom da je BDI pao u godinu dana četiri pet puta ,a BDTI tankerski indeks je veći.
Ivo Mustać je ponovno napravio sranje.Nigdje nije napomenuo da je u TNPL samo manji dio flote u
suhom segmentu,da je značajni dio flote handya u dugoručnim TCT,a da su vozarine u glavnom segmentu flote, tankerima,daleko povoljnija nego lani jer su vozarine za 50-100% veće nego lani.

Jednostavno je mogao prenijeti dio gornjeg posta,a što on jako dobro zna , i zaštiti vlasnike dionica.Dobri pomorci,a uobičajeno loš odnos prema dioničarima.Bar se nadam da će u svemu tome
on imati osobni interes i da je njegov jatak kupio ovih 100 kom po 1.700.

Molio bih da mi oprostite,bijesan sam,jer sam ponovno u margine caal,a mislio sam…….

@Lopina je li može link gdje pratiš brodare
Hvala

VUK DLAKU MJENJA A ĆUD NIKADA



@Lopina
je li može link gdje pratiš brodare
Hvala

http://shipping.capitallink.com/


I nakon dobrih očekivanja za danas završili smo u blokadi .
Razlika između najviše i najniže cijene nevjerovatnih 21%.Mislim da je onaj prodavač na kraju izgubio
busulu,jer se ništa bitno nije promijenilo u odnosu na jutros jedino što su Ameri otvorili u minusu.
Sada su već na pozitivnoj nuli.
Samo se nadam da ovo nije napravi fond menađer na temelju natpisa o kreditnoj krizi brodara. Nadnica za strah ili neznanje preko 45.000 kn.Pa i nije baš malo,jer ovaj prodavač ima ulaz
daleko veći od 1.700 kn.
Možda očekuje da će u ponedjeljak kupiti jeftinije,a što ipak nikada ne možemo reći
da se neće dogoditi.
Inaće prema jučer smo po prosječnoj cijeni pali za samo 1%.Bio bi to jedan normalan dan da nije bilo
ovog killera na kraju.
Strani brodari tankeraši su jučer imali jedan lijepi rast od 5 do 10%.A i danas su otvorili sa malim
minusima.A mi smo praktični trgovali na prosječnoj cijeni između 1.850 i 1.930 zadnja tri dana ,
te su se pojavile dodatne razlike u odnosu na vanjske brodare.
Ipak smo taoci ATPL iako smo samo 15% u segmentu suhe flote a ATPL cjelokupno.
Večina ne razlikuje TNPL i ATPL i strukturu flote.

I ATPL je danas bila na granici blokade i tržila se prosječno lošije od TNPL što je i normalno
s obzirom da je BDI pao u godinu dana četiri pet puta ,a BDTI tankerski indeks je veći.
Ivo Mustać je ponovno napravio sranje.Nigdje nije napomenuo da je u TNPL samo manji dio flote u
suhom segmentu,da je značajni dio flote handya u dugoručnim TCT,a da su vozarine u glavnom segmentu flote, tankerima,daleko povoljnija nego lani jer su vozarine za 50-100% veće nego lani.

Jednostavno je mogao prenijeti dio gornjeg posta,a što on jako dobro zna , i zaštiti vlasnike dionica.Dobri pomorci,a uobičajeno loš odnos prema dioničarima.Bar se nadam da će u svemu tome
on imati osobni interes i da je njegov jatak kupio ovih 100 kom po 1.700.

Molio bih da mi oprostite,bijesan sam,jer sam ponovno u margine caal,a mislio sam…….


svi brodari pogodjeni danas…..taj clanak je samo dolio ulje na vatru…..margini u ovakva vremena…nije preporucljivo…..

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Baltic Dirty Tanker Index 1,342 (+1.44%)

"Only dead fish swim with the stream"

Svi dijelovi bdi u debelom minusu,a gle čuda bdti (tankerski)raste,međutim unatoč tome Tankersku plovidbu se cjenovno jednako kažnjava na TK kao i sve ostale brodare.Očigledno dioničari ne razlikuju
sektore u brodarstvu.No što ćemo,takva su vremena.

klodovik

S obzirom na ovakve članke u novinama smatram da bi neko od forumaša knjigovođa trebao komentirati bilancu TNPL s obzirom na kreditnu krizu koja trese svijet.Vidim da sam vam dop… sa manifestima ili lancunima.Ali vi uglavnom niste fair igrači jer me ostavljate samog da se borim protiv vjetrenjača.
A ovakvi članci ,u ovakva vremena imaju razarajući učinak.U ratu kada baciš petardu svi se bacaju na pod,a u miru ako baciš pravu bombu padaju na pod samo pogođeni,a oni drugi stoje zaprepašteni.
A mi smo u ratu od početka godine,izranjavani,ali ipak još uvijek živi.
Diskusija o bilanci i kreditnoj izloženosti je potrebna da bi ljudi shvatili da su u ovoj dionici zaštićeni.

Na stranicama ATPL pišu romane o BDI,a ljudi smatraju da smo i mi u istim govnima.

Kolega lopina bojim se da je vaš problem slijedeći.
Od lipnja ove godine imate kontinuirani bijeg iz ove dionice.
Ovdje se ne radi o BDI-u, BTI-u, spotu ili ws-u.
Pritisak na prodaji je prevelik da dionica ne bi i dalje padala.
Stvar je u tome da oni koji žele prodati su puno odlučniji od onih koji žele kupiti.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Da, danas bi trebala ići isplata 55 kn dividende.

Ajde bar nešto
SDA 15.10.2008 TANKERSKA PLOVIDBA D.D. – provedena isplata dividende

VUK DLAKU MJENJA A ĆUD NIKADA

lopina
Sve pohvale za silni trud i odličnom poznavanje teme,mislim da si već sve napisao i sve se zna,ne mora se tu trošiti više puno riječi.Shvaćam nervozu vas koji ste u marginima i neprestano dokazivanje kvalitete ove dionice,ali ionako se neće puno toga promijeniti,koliko god o tome pričali…
Ja sam ušao u TNPL prvi put u na 2400-2600,prerano svakako,ali i dalje se nadam još jeftinijoj kupovini,sad strpljivo čekam u cashu i što se mene tiče nemam ništa protiv ni da na 1000 kn padne.Isplatit će se jednog dana,uvjeren sam u to…što se članka tiče ništa posebno nije rečeno što već nismo znali.
I čekat ću koliko bude bilo potrebno,godinu,dvije-tri…svejedno

"Only dead fish swim with the stream"

New Report

Close