ono što novine napišu uglavnom je već stara vijest za onoga tko malo ozbiljnije prati TK u Hrvatskoj, pogotovo vijesti za brodare, i više je nego uključeno u cijenu kada vijest izađe.
NIje nešto, ali tankerski indeksi nisu doživjeli nekakav slom niti u ovim trenucima za razliku od bulkova. Nafta se ipak mora isporučivati.
Što se kreditiranja tiče, Tankerska je završila svoj ciklus a i ima solidnu količinu novca na računu!
Prije ove izjave trebali ste proučiti:
1.Veličinu flote TNPL 1.311.000 DWT i uskoro OLIB koji je uglavnom plaćen
2.Dva handysize uglavnom isplaćena dolaze 2.009.
3.TNPL je s obzirom na veličinu flote najmanje zadužena vjerovatno od svih svjetskih brodara
1.2mlrd :525 ili 228 mil $ ili 160 po 1 DWT.
4.Prema stanju 30.06.2.009
AOP 005 Dugotrajna financijska imovina 147.827
AOP 007 Kratkotrajna imovina 709.021,od toga financijska /AOP 011 597.600
AOP o23 Kratkoročne obaveze 51.609
Previše likvidnih sredstava i za najlošija vremena
6. Flota od 1.131.000 DWT,uskoro i Olib 114.000 DWT ili 85 % flote su tankeri.
7.BDTI indeks je danas 16.10 1.323 a lani je bio 879 ili za 50% veći
8.Nafta je jeftinija nego lani u isto vrijeme
9.US$ je jači 3,40% nego lani
Upravo zbog ovih činjenica sam izložen TNPL gotovo pa preko 90% portfelja.Ona je spremna za krizu.
TNPL će ugovorene brodove isfinancirati jer će dobiti kredit relativno lako.Nije previše zadužena.
A poznata stvar je da će vam svatko dati kredit kada vam novci nisu potrebni.A njoj gotovo da i nisu potrebni jer sve može isfinancirati iz vlastitih rezervi i ušteda.
JDPL nema kreditnih ofbaveza.
ATPL će imati problema .
ULPL će loše proći.
Prema tome gospodine Legionar za ovaj komentar od mene čisti :"Sjedni,jedan!"
Ipak ste djelomično u pravu jer se suhi segment i kod TNPL nalazi u trenutno lošoj situaciji,ali to je ipak samo
14% cjelokupne flote,što ne može bitno utjecati na lošije poslovanje i ubuduće.
U svakom slučaju s obzirom na navedne dobre i loše strane možemo reći da se u ovom trenutku
TNPL nalazi u boljoj situaciji nego lani ,a cijena joj je gotovo četiri puta manja.
I nakon dobrih očekivanja za danas završili smo u blokadi .
Razlika između najviše i najniže cijene nevjerovatnih 21%.Mislim da je onaj prodavač na kraju izgubio
busulu,jer se ništa bitno nije promijenilo u odnosu na jutros jedino što su Ameri otvorili u minusu.
Sada su već na pozitivnoj nuli.
Samo se nadam da ovo nije napravi fond menađer na temelju natpisa o kreditnoj krizi brodara. Nadnica za strah ili neznanje preko 45.000 kn.Pa i nije baš malo,jer ovaj prodavač ima ulaz
daleko veći od 1.700 kn.
Možda očekuje da će u ponedjeljak kupiti jeftinije,a što ipak nikada ne možemo reći
da se neće dogoditi.
Inaće prema jučer smo po prosječnoj cijeni pali za samo 1%.Bio bi to jedan normalan dan da nije bilo
ovog killera na kraju.
Strani brodari tankeraši su jučer imali jedan lijepi rast od 5 do 10%.A i danas su otvorili sa malim
minusima.A mi smo praktični trgovali na prosječnoj cijeni između 1.850 i 1.930 zadnja tri dana ,
te su se pojavile dodatne razlike u odnosu na vanjske brodare.
Ipak smo taoci ATPL iako smo samo 15% u segmentu suhe flote a ATPL cjelokupno.
Večina ne razlikuje TNPL i ATPL i strukturu flote.
I ATPL je danas bila na granici blokade i tržila se prosječno lošije od TNPL što je i normalno
s obzirom da je BDI pao u godinu dana četiri pet puta ,a BDTI tankerski indeks je veći.
Ivo Mustać je ponovno napravio sranje.Nigdje nije napomenuo da je u TNPL samo manji dio flote u
suhom segmentu,da je značajni dio flote handya u dugoručnim TCT,a da su vozarine u glavnom segmentu flote, tankerima,daleko povoljnija nego lani jer su vozarine za 50-100% veće nego lani.
Jednostavno je mogao prenijeti dio gornjeg posta,a što on jako dobro zna , i zaštiti vlasnike dionica.Dobri pomorci,a uobičajeno loš odnos prema dioničarima.Bar se nadam da će u svemu tome
on imati osobni interes i da je njegov jatak kupio ovih 100 kom po 1.700.
Molio bih da mi oprostite,bijesan sam,jer sam ponovno u margine caal,a mislio sam…….
I nakon dobrih očekivanja za danas završili smo u blokadi .
Razlika između najviše i najniže cijene nevjerovatnih 21%.Mislim da je onaj prodavač na kraju izgubio
busulu,jer se ništa bitno nije promijenilo u odnosu na jutros jedino što su Ameri otvorili u minusu.
Sada su već na pozitivnoj nuli.
Samo se nadam da ovo nije napravi fond menađer na temelju natpisa o kreditnoj krizi brodara. Nadnica za strah ili neznanje preko 45.000 kn.Pa i nije baš malo,jer ovaj prodavač ima ulaz
daleko veći od 1.700 kn.
Možda očekuje da će u ponedjeljak kupiti jeftinije,a što ipak nikada ne možemo reći
da se neće dogoditi.
Inaće prema jučer smo po prosječnoj cijeni pali za samo 1%.Bio bi to jedan normalan dan da nije bilo
ovog killera na kraju.
Strani brodari tankeraši su jučer imali jedan lijepi rast od 5 do 10%.A i danas su otvorili sa malim
minusima.A mi smo praktični trgovali na prosječnoj cijeni između 1.850 i 1.930 zadnja tri dana ,
te su se pojavile dodatne razlike u odnosu na vanjske brodare.
Ipak smo taoci ATPL iako smo samo 15% u segmentu suhe flote a ATPL cjelokupno.
Večina ne razlikuje TNPL i ATPL i strukturu flote.
I ATPL je danas bila na granici blokade i tržila se prosječno lošije od TNPL što je i normalno
s obzirom da je BDI pao u godinu dana četiri pet puta ,a BDTI tankerski indeks je veći.
Ivo Mustać je ponovno napravio sranje.Nigdje nije napomenuo da je u TNPL samo manji dio flote u
suhom segmentu,da je značajni dio flote handya u dugoručnim TCT,a da su vozarine u glavnom segmentu flote, tankerima,daleko povoljnija nego lani jer su vozarine za 50-100% veće nego lani.
Jednostavno je mogao prenijeti dio gornjeg posta,a što on jako dobro zna , i zaštiti vlasnike dionica.Dobri pomorci,a uobičajeno loš odnos prema dioničarima.Bar se nadam da će u svemu tome
on imati osobni interes i da je njegov jatak kupio ovih 100 kom po 1.700.
Molio bih da mi oprostite,bijesan sam,jer sam ponovno u margine caal,a mislio sam…….
svi brodari pogodjeni danas…..taj clanak je samo dolio ulje na vatru…..margini u ovakva vremena…nije preporucljivo…..
Svi dijelovi bdi u debelom minusu,a gle čuda bdti (tankerski)raste,međutim unatoč tome Tankersku plovidbu se cjenovno jednako kažnjava na TK kao i sve ostale brodare.Očigledno dioničari ne razlikuju
sektore u brodarstvu.No što ćemo,takva su vremena.
S obzirom na ovakve članke u novinama smatram da bi neko od forumaša knjigovođa trebao komentirati bilancu TNPL s obzirom na kreditnu krizu koja trese svijet.Vidim da sam vam dop… sa manifestima ili lancunima.Ali vi uglavnom niste fair igrači jer me ostavljate samog da se borim protiv vjetrenjača.
A ovakvi članci ,u ovakva vremena imaju razarajući učinak.U ratu kada baciš petardu svi se bacaju na pod,a u miru ako baciš pravu bombu padaju na pod samo pogođeni,a oni drugi stoje zaprepašteni.
A mi smo u ratu od početka godine,izranjavani,ali ipak još uvijek živi.
Diskusija o bilanci i kreditnoj izloženosti je potrebna da bi ljudi shvatili da su u ovoj dionici zaštićeni.
Na stranicama ATPL pišu romane o BDI,a ljudi smatraju da smo i mi u istim govnima.
Kolega lopina bojim se da je vaš problem slijedeći.
Od lipnja ove godine imate kontinuirani bijeg iz ove dionice.
Ovdje se ne radi o BDI-u, BTI-u, spotu ili ws-u.
Pritisak na prodaji je prevelik da dionica ne bi i dalje padala.
Stvar je u tome da oni koji žele prodati su puno odlučniji od onih koji žele kupiti.
Da, danas bi trebala ići isplata 55 kn dividende.
Ajde bar nešto
SDA 15.10.2008 TANKERSKA PLOVIDBA D.D. – provedena isplata dividende
lopina
Sve pohvale za silni trud i odličnom poznavanje teme,mislim da si već sve napisao i sve se zna,ne mora se tu trošiti više puno riječi.Shvaćam nervozu vas koji ste u marginima i neprestano dokazivanje kvalitete ove dionice,ali ionako se neće puno toga promijeniti,koliko god o tome pričali…
Ja sam ušao u TNPL prvi put u na 2400-2600,prerano svakako,ali i dalje se nadam još jeftinijoj kupovini,sad strpljivo čekam u cashu i što se mene tiče nemam ništa protiv ni da na 1000 kn padne.Isplatit će se jednog dana,uvjeren sam u to…što se članka tiče ništa posebno nije rečeno što već nismo znali.
I čekat ću koliko bude bilo potrebno,godinu,dvije-tri…svejedno