TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Gomile katastrofičnih naslova u novinama, i navala malih na prodaju i fondove. OMF što jeftinije kupe to bolje, OIF što manje para moraju isplatit to bolje, nikom ne odgovara dizat tržište.

Ovo vrijedi za sve ne samo TNPL. Moje dionice neće dobit.

meni izgleda ka da je na ZSE uspostavljen dosta cvrst cartel koji ucescnicima tj. vecim igracima na ZSE, omogucava jednostavnu kontrolu cijene bilo koje dionice.
jer je ipak tesko povirovati da samo mali dionicari znaju i vide da je TNPL jako potcijenjena.



Gomile katastrofičnih naslova u novinama, i navala malih na prodaju i fondove. OMF što jeftinije kupe to bolje, OIF što manje para moraju isplatit to bolje, nikom ne odgovara dizat tržište.

Ovo vrijedi za sve ne samo TNPL. Moje dionice neće dobit.

meni izgleda ka da je na ZSE uspostavljen dosta cvrst cartel koji ucescnicima tj. vecim igracima na ZSE, omogucava jednostavnu kontrolu cijene bilo koje dionice.
jer je ipak tesko povirovati da samo mali dionicari znaju i vide da je TNPL jako potcijenjena.
[/quote]
Potpunu kontrolu hrvatskog tržišta kapitala imaju stranci.Oni su vlasnici banaka,banke su osnivači
otvorenih investicionih fondova/otvorenih i mirovinskih/i mogu raditi što ih je volja.Sada prije INE
ruše tržište da bi se upalili margini i oni pokupovali jeftino.Sutra ove cijene treba zadržati.Logično bi bilo da još sutra budemo nisko iako bi krajem dana mogao uslijediti rast
jer to ionako bitno ne utječe na prosječnu cijenu po kojoj se vode margini.Sutra novi udar
marginalaca,a u ponedjeljak nastavak.
Rast bi morao početi od ponedjeljka ,ali ne bi trebao biti strelovit jer se trebaju krcati prije novaca od INE.I zato treba štampati lovu sutra i u ponedjeljak i u kupnju.Kada dođe novac od INE biti će preskupo.Ovakvu situaciju sam predvidio,ali nisam po njoj djelovao.Ni nu snu nisam pomišljao da ćemo se tržiti ovako nisko.TNPL na 1.800.Nevjerojatno,ali ipak poučno.

1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.497 1,68 Skrb. račun
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 4.655 0,74 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.599 0,57 Skrb. račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.118 0,50 Skrb. račun
8. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.367 0,22 Osnovni račun
9. PBZ D.D. 1.076 0,17 Skrb. račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun
Ukupno: 89,64

broj 7 minus 149 kom
broj 8 minus 10 kom
broj 6 minus 6 kom

Moje mišljenje je da ovo prodaju marginaši i OIF iza skrbničkih. Jedni i drugi prisiljeni su na to višom silom, tj. besparicom. Mnogo zanimljivije pitanje je tko je kupovao danas (osim nas malih) jer je trgovano 744 komada što je jako puno za TNPL. Jedan veliki kupac kupovao je skrivenim nalogom od 500 komada na 1850 kn i to bi se za tri dana moralo vidjeti u top10. Pretpostavljam da je to bio AZ, a ako je ušao neki novi OMF, još i bolje

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


Moje mišljenje je da ovo prodaju marginaši i OIF iza skrbničkih. Jedni i drugi prisiljeni su na to višom silom, tj. besparicom. Mnogo zanimljivije pitanje je tko je kupovao danas (osim nas malih) jer je trgovano 744 komada što je jako puno za TNPL. Jedan veliki kupac kupovao je skrivenim nalogom od 500 komada na 1850 kn i to bi se za tri dana moralo vidjeti u top10. Pretpostavljam da je to bio AZ, a ako je ušao neki novi OMF, još i bolje

Ne samo marginaši i OIF.Uključili su se i mali ulagači koji su u panici za svoj novac.Izlaze i tkzv.
dugoročni ulagači,ali i daytraderi koji su u TNPL izgubili jako puno.Samo u zadnja četiri radna dana
punih 28,1o%.Svaka odgoda izlaska ih dnevno košta oko 7%.

Međutim,vrag i nije toliko crn jer se stalno pojavljuje kupovina.

Ashrak opominje da zaboravite na kupnju, što bi u prevodu značilo da ne kupujete ništa tj.da sve
dobre firme i dionice prepustimo inseiderima,strancima,a oni upravo to i žele.

Kupuje se dok krv teće ulicama.A mislim da ova situacija nije daleko od toga.
Normalno da treba kupovati najbolje firme u tim lošim situacijama,a za krizna vremena treba odabrati
firme prema nekim kriterijima:
1.Ne smije biti prezadužena.
2.Kapital treba biti veći od MCAP ,ili P/BV<1
3.Velika dobit nije bitna stavka,ali ne škodi,ali ne smiju biti ni veliki gubici
4.Roba ne smije imati veliku elastičnost/neelastični su hrana,grijanje,energija ,a i nafta/
5.Ugovoreni poslovi i u krizi trebaju garantirati dobro poslovanje
6.Što veći P/BV/veća flota/ omogučuje i uz manje marže pokriće osnovnih troškova i ostvarenje
dobiti.

Sve te kriterije TNPL zadovoljava u potpunosti.Mislim da tu spada i ADRIS. I amen.

Dividendni prinos također treba biti moguć.Sa jučerašnjom cijenom 3%,tj 55 kn na cijenu od 1.800.
S obzirom na značajno veću dobit nego lani možemo očekivati i veću dividendu.Ali ako kriza produži
ne vjerujem u povečanje dividende iako bi prema politici TNPL za dividende moglo ići 1/3 od dobiti
tj oko 100 mil .kuna ili blizu 150 kn po dionici ili 8% na današnju cijenu.

TNPL prema FI 1H 2008 ima zadržanu dobit oko 1 mlrd kn,koje se mogu u dobra vremena isplaćivati
i kao dividenda,a to je blizu 1.500 kn po dionici.Mislim da je to razlog ulaska mirovinca.

ha, obzirom na milijardu kuna na računu, a koje može iskoristiti i kao dobru fin. polugu, mogla bi TNPL u ovim vremenima, dok su cijene dionica drugih brodara ovako niske, krenuti i u neko preuzimanje? ne mislim nužno samo na hrvatake brodare (JDPL bi se mogao skoro dobiti za kikiriki), ima sad i vani dobrih prilika, a mogla bi za male pare otkupiti i neke već ugovorene novogradnje?

čemu TUGA, čemu BOL??? kad postoji ALKOHOL

Nafta pada, dolar je visoko…To bi uz dosta visoke tankerske vozarine također trebalo dodatno pojačati fundamente TNPL, iako su i ovako odlični i iskazati rekordne rezultate TNPL, kako kvartalno tako i za cijelu 2008. godinu.
Na ovim cijenama malo je reći da je TNPL jeftina, ovo je smiješna cijena, ali doslovno smiješna. TNPL se po ovim cijenama tržila pred valjda 5-6 godina s puuuno lošijim rezultatima od današnjih.
Što bolji rezultati, cijena sve niža! Može li gluplje? Vidjet ćemo već danas!

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


ha, obzirom na milijardu kuna na računu, a koje može iskoristiti i kao dobru fin. polugu, mogla bi TNPL u ovim vremenima, dok su cijene dionica drugih brodara ovako niske, krenuti i u neko preuzimanje? ne mislim nužno samo na hrvatake brodare (JDPL bi se mogao skoro dobiti za kikiriki), ima sad i vani dobrih prilika, a mogla bi za male pare otkupiti i neke već ugovorene novogradnje?

TNPL je u ovom trenutku nisko zadužena firma koja bi sa postoječim financijskim sredstvima mogla
odlično proći u ova luda vrimena.Tko ima keš taj je kralj.Neki zaduženi svjetski brodari će teško
prebroditi ovu krizu,jer smanjenje prihoda je drastično s obzirom na pad vozarina.Vjerovatno će
i cijene starijih brodova pasti jer je čelik značajno pojeftinio.Problem se pojavljuje i zbog banaka
koje više nisu toliko likvidne,pa se i neke ugovorene novogradnje neće moći isfinancirati.Sve to
pruža izvrsne šanse za onoga koji ima novac.TNPL je do sada bila relativno konzervativna u ulaganju.
Koliko je to do prije pet,šest mjeseci izgledalo kao hendikep sada je to prednost.
Intersantno je promatrati strane brodare.Dok neki iz iste branše vozarina padaju ko maca,neki
padaju po lakše.Zaduženi su ugroženi,kao i ja sa margine caalom.Što dužniji to tužniji kada cijene
padaju,a kada rastu to veća zarada.


TNPL prema FI 1H 2008 ima zadržanu dobit oko 1 mlrd kn …

super, ako TNPL danas rokne za jos 10% , onda ce mcap Tankerske biti manji od novca koji firma ima na racunu od zadrzane dobiti. brodove i vozarine uopce ne triba vise ni racunati.

koja fundamentalna analiza, a?



TNPL prema FI 1H 2008 ima zadržanu dobit oko 1 mlrd kn …

super, ako TNPL danas rokne za jos 10% , onda ce mcap Tankerske biti manji od novca koji firma ima na racunu od zadrzane dobiti. brodove i vozarine uopce ne triba vise ni racunati.

koja fundamentalna analiza, a?
[/quote]

Haha, pa ovo je pomrčina zdravog razuma. Ode tankerska na -12,81%. Što li je idiotima koji prodaju po ovoj cijeni u glavama? Ja to ne mogu svatiti pa ako mi neko može objasniti jer sam sebi ispadam glup

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


Što bolji rezultati, cijena sve niža! Može li gluplje? Vidjet ćemo već danas!

može,može! evo tankerske na -12,81%. Totalna pomrčina u glavama prodavača.

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

New Report

Close