TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Uzeo i ja 10 -ak kom.Pa ćemo vidjeti je sam li se zajeb…o. [thumbsup]


Uzeo i ja 10 -ak kom.Pa ćemo vidjeti je sam li se zajeb…o. [thumbsup]

Manje od nas.Ja pušim od 4.200 i stalno dkupljujem.Dva margina pukla/istrek rok/,a nisam imao za doplatu da bi ih obnovija.Bolje.Ovako sam bolje proša jer sam mora prodati od 3.100 do 2.650.
Ispada da je to bio dobar posao i smanjeni gubitak.

Želim ti dobru zaradu.

Kako je krenulo,još malo pa će se izjednačiti cijena TNPL s cijenom ATPL,a ovdje se ekipa već tjednima prepucava koja je bolja dionica i koja više vrijedi,ma tržište će sve pokazati ljudi moji,nema panike….pa eto vidite lijepo da vrijede jednako [lol] [lol] [lol].
Eto, a sad bih zamolio kolegu lopinu da to potkrijepi brojkama i izračunima,te da da iscrpno objašnjenje i osvrt,kako samo on to zna,hvala kolega lopina. [lol] [wink]


Pises gluposti… ja samo ukazujem na neke netocnosti i bezrazlozna drukanja. To naravno nema veze sa fundamentalnom vrijednoscu TNPL koja je puno visa. Umjesto da budete zahvalni sto vam netko izbaci podatke (siguran sam da 90 % dionicara nije ni imalo pojma za novogradnje handye) kako bi mogli i vi imati koristi od toga, vi pricate bedastoce. Sto se tice zluradosti, to necu ni komentirati… kako bi ja okaratkerizirao vasa pisanja tipa "trezor ce sada dici cijenu dionice"?

Ovo sto se sada radi na ovoj dionici – ALI I NA DRUGIMA – jest jednostavno odvratno. Iz te se koze ne moze, bez obzira na cinjenjicu da je TNPL gledajuc po fundamentima vrlo jeftina. No dobro, evo i ja cu se kao Croman povuci jedno 17-ti put, jer vidim da vas fundamenti ne zanimaju. Iako vam oni idu na ruku, ali objektivnosti i ulaganja u znanja ne bi vam skodilo. Uistinu vam zelim dobit jer prostora za rast ima.

Apothekar, Sakai piše argumentirano. Negativnosti koje iznosi nisu plod njegove mašte već rada uprave ove firme, a ako ćemo raspravljati objektivno o dionici pored dobrih čujmo i loše strane.

Ako smatraš da nije u pravu ili da iznosi neistine, forume je tu da ga oboriša, argumentima dakako.

Sakai, ne bježat i samo naprijed, ne mogu sam protiv Lopine.

A ako nas uništi lancunima, uvijek se možemo baciti s ovoga … Dovoljno nizak? [wink]

Lopina, nemoj zamjerit. Samo ti nama izdrži s tim marginima, pa ćemo za koji mjesec opet o fundamentima …

hahaha, znas da mi je to slaba tocka [tongue]…

nek bude skok sa murterskog mosta ipak.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Kako je krenulo,još malo pa će se izjednačiti cijena TNPL s cijenom ATPL…

Možda će se i izjednačiti, ali ja to ipak neću čekati jer su i ove cijene TNPL više nego smiješno niske. Danas sam kupio oko 40 komada, a planiram dokupiti sutra. Po kojoj cijeni,vidjet ćemo.

prodali smo za šaku EUra svoju slobodu, ponos i samostalnost .....amen

@ashrak
uopće nisam tvrdio da sakai ne napiše i pokoji kvalitetan post nego sam pojasnio zašto dobija za svoje pisanje loše ocjene. Jednostavno, mogu mu postovi biti ne znam kako kvalitetni, ali ljudi ne vole zlobu, zluradost i prepotentost u pisanju i to kažnjavaju, makar i lošim ocjenama postova. Ako nisi zapazio da sakai tako piše, dosta je da okreneš prethodne stranice i pročitaš njegove postove. Neću više o tome jer tema je TNPL . Pozdrav svima.

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.497 1,68 Skrb. račun
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 4.655 0,74 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.617 0,58 Skrb. račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.369 0,54 Skrb. račun
8. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.347 0,22 Osnovni račun
9. PBZ D.D. 1.037 0,17 Skrb. račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB

Zaba -131, pbz -8 kom

a u zadnjih tjedan dana i dalje ZABA glavni prodavač
29.9.
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.580 1,69 Skrb. račun -53
4. FINTRADE D.O.O. 6.083 0,97 Osnovni račun +2
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 4.655 0,74 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.772 0,60 Skrb. račun -312
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.617 0,58 Skrb. račun – 15
8. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.372 0,22 Osnovni račun -100
9. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun -200
10. PBZ D.D. 957 0,15 Skrb. račun +62

6.10.

1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 11.000 1,76 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.497 1,68 Skrb. račun -83
4. FINTRADE D.O.O. 6.081 0,97 Osnovni račun -2
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 4.655 0,74 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.617 0,58 Skrb. račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.369 0,54 Skrb. račun -403
8. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.347 0,22 Osnovni račun -25
9. PBZ D.D. 1.037 0,17 Skrb. račun +80
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.001 0,16 Skrb. račun

Samo se nadam da je vecina od ovih 1200 komada u zadnja tri dana od ZABA-i- vec su stvarno dosadni… kolko vec to iskrcavanje traje? vise od pet mjeseci?


Kako je krenulo,još malo pa će se izjednačiti cijena TNPL s cijenom ATPL,a ovdje se ekipa već tjednima prepucava koja je bolja dionica i koja više vrijedi,ma tržište će sve pokazati ljudi moji,nema panike….pa eto vidite lijepo da vrijede jednako [lol] [lol] [lol].
Eto, a sad bih zamolio kolegu lopinu da to potkrijepi brojkama i izračunima,te da da iscrpno objašnjenje i osvrt,kako samo on to zna,hvala kolega lopina. [lol] [wink]

Kada ATPL bude zadužena kao i TNPL,kada bude imala istu veličinu flote ,a sada je 1.311.000:750.000,kada se BDI/BPI/ vrati barem na 4.000 ,uz predpostavku da BDTI ostane na istoj
razini MCAP jedne i druge firme bi trebao biti isti,što bi značilo da bi fair omjer bio

ATPL : TNPL = 1.395.520 : 626.385= 2,22

Ovo možemo diskontirati 9% s obzirom na vlastite dionice ATPL

2,22 x.90= 2/duplo veća/

ATPL je zaduženija,ali ima veću ostalu imovinu,ali je tu TNPL u maloj prednosti.

S obzirom na današnju cijenu ATPL od 1.700 kn,minimalna cijena TNPL bi trebala biti 3.400 Kn i
na poklon još 500.000DWT/1300.000-800.000/.

Persian Gulf Tanker Rates May Gain on Chinese Return, Cargoes
Monday, 06 October 2008
The cost of shipping Middle East crude to Asia may advance next week, with demand bolstered by the return of Chinese traders from holidays and the first bookings for November cargoes. Markets in China, the second-largest energy consumer, are closed for National Day holidays, reopening Oct. 6. Refineries normally hire very large crude carriers, or VLCCs, three to four weeks in advance, meaning the first November cargoes should appear next week, Nikos Varvaropoulos, an Athens-based official at Optima Shipbrokers, said in an e-mailed note.
Oil companies “will enter the market quickly” next week to make up for a lull during the holiday period, he said. November demand is “just around the corner” with this month’s outstanding tanker bookings still not complete, he said.
S. Oil Corp., South Korea’s third-largest refinery, hired the tanker Maersk Neptune for 139 Worldscale points, according to a report today from Paris-based Barry Rogliano Salles. That’s 1 percent below the London-based Baltic Exchange’s benchmark assessment of 140.5 points for cargoes to Asia.
Refineries need to hire about 15 more VLCCs to load in October, according to a report yesterday from Barry Rogliano Salles. There are 51 available vessels that can get to the Middle East by the end of the month.
Worldscale points are a percentage of a nominal rate, or flat rate, for more than 320,000 specific routes. Flat rates for every voyage, quoted in U.S. dollars a ton, are revised annually by the Worldscale Association in London to reflect changing fuel costs, port tariffs and exchange rates.
Each flat rate assessment gives owners and oil companies a starting point for negotiating hire rates without having to calculate the value of each deal from scratch.
A rate of 140.5 Worldscale points equates to $91,217 in daily rental income after fuel and port costs are paid, according to the Baltic Exchange’s calculations. Globally, the carriers are making $79,303 a day. Frontline Ltd., the world’s biggest operator of VLCCs, said Aug. 21 it needs $31,400 a day to break even on each of its supertankers.
Source: Alaric Nightingale, Bloomberg

Pitanje za sakaia – nije mi jasno ako je breakeven za VLCC 31400, kako je za aframax 30000, ali možda mi nešto promiče ?

Na 3000kn sam govorio da će jako nisko ići. To je bilo prije mjesec i nešto.
Žmrklić je govorio da sam glup, da prcam i zahebavam.
Da me netk poslušao imao bi 25-30% više para.
Mislim i da je žmrklić shortao dosta.
Pozdrav.

New Report

Close