TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ZABA stala, Reiffeisen prodavao.

Sakai, mislim da ti je info ipak netočan za Dugi otok.

moguce, no dok netko ne da drugi (moze se oglasit i Uprava), ja ga koristim kao referencu. Naravno, samo za sebe.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


moguce, no dok netko ne da drugi (moze se oglasit i Uprava), ja ga koristim kao referencu. Naravno, samo za sebe.

Ajd da ne mozes stisnuti jos jednu jedinicu
[lol]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

i evo nas na kraju 3q pa je vrijeme za prve prognoze dobiti
moja konzervativna procjena prihoda iz inozemstva (ne uzimam rast dolara, prilazem sliku iz koje to racunam) u 3q su 262 miljuna kuna odnosno porast od 25 % kumulativno iz core businessa (ne računam prodane brodove)
o rashodima nemogu nista reci, pa sam ih stavio na razinu kao u istom razdoblju prosle godine
tako bi dobit u 3q iznosila 62 milijuna kuna odnosno 48% više nego (kumulativno) u 1q-3q 2007 iz core businessa (znaci ne uračunavam brodove prodane u 3q 2007)
rolling P/E uz cijenu 2440 je 7,5
ponavljam ovo su vrlo konzervativne procjene jer mislim da sam uzeo prevelike rashode, a nisam uručanavo rast dolara (ako bi uzeo brodove prodane u 3q 2007 dobit bi u prva tri kvartala 2008. pala za 6%, stoga ce biti vrlo vazno dobro iskomunicirati ostvarenu dobit)


Jedno pitanje za diskutante, pogotovo one koji su porkovani u Pravu tj. pravnim aspektima hrvatskog trzista kapitala. Zanima me slijedece:

Tankerska je prije 15ak dana stekla 11,000 dionica tzv. vanburzovnom transakcijom tj. direktnom kupnjom 11,000 TNPLa od Fintrade d.o.o.

Je li Tankerska d.d. kao frima koja je izlistana na ZSE onda duzna objaviti i detalje te vanburzovne transkacije tj. ugovor izmedju Tankerske i Fintrade te racune i potvrde o placanju?

Ili je za zadovoljanje zakonskih normi dovoljna samo ona obavijest na ZSE u stilu E, kupili smo 11,000 dionica od Fintrade izvan burze. Aje bog.

Ako ima netko ko mi more reci sto na tu temu, cisto iz pravne relgualtive, bija bi mu zahvalan.

Ako nekom nije jasno zasto ovo pitam: Jednostavno neman razloga virovati da je Tankerska sad platila Fintradeu 36 miljuna kuna za 11,000 dionica, ako je vrlo vjerojatno da je tih istih 11,000 dionica Fintrade kupija 2004 sa novcem od iste Tankerske tj. u ime Tankerske.

Da probam ja kad nitko neće (Bestiale, skužaj, nisam stig prije).

Što se tiče obavijsti ona zadovoljava šte se tiče propisa koji uređuju tržište kapitala.

Obveza izdavatelja dionice prilikom stjecanja ili otpuštanja vlastitih dionica je da u roku od 4 dana obavijesti javnost tek o stečenem broju dionica, dok o detaljima pravnog posla nije dužan izvještavati.

Međutim, s obzirom da se radi o stjecanju vlastitih dionica, uprava će biti dužna izvijestiti slijedeću glavnu skupštinu, dakle nas dioničare, o razlozima stjecanja, broju stečenih dionica te protuvrijednosti datim za iste dionice. Dakle, čekat ćemo godinu dana.

Ujedno, s obzirom da će ovo pitanje biti dio odlučivanja glavne skupštine, svaki od dioničar će na glavnoj skupštini zahtjev morati biti detaljnije obaviješten o pravnom poslu između Fintrada i TNPL.

Ukoliko iz neopravdanih razloga uskrate odgovore na ova pitanja postoje mogućnosti pravne zaštite.

TANKERI:

DONAT – na putu za Baltik radi ukrcaja za Daleki Istok;
ALAN VELIKI – u Novorossisku radi ukrcaja;
HRVATSKA – na putu za Brazil radi ukrcaja;
DUGI OTOK – u Pachi Megari radi iskrcaja zatim Ras Lanuf ukrcaj za Trst;
KORNATI – stiže Malta 26/9 radi popravka;
DALMACIJA – stiže Savona 26/9 radi iskrcaja;
SALI – u Sidi Keriru radi ukrcaja za Augustu;
PETAR ZRINSKI – u Aspropyrgosu radi iskrcaja zatim Tartous ukrcaj za Fos;
FRANKOPAN – u Palermu radi popravka zatim Mellitah ukrcaj za Fos;

BRODOVI ZA SUHI TERET:

VELEBIT – stiže Shuiba 5/10 radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u San Lorenzu radi ukrcaja;
NIN – u Zhoushanu radi popravka;
MOLAT – u Skikdi radi iskrcaja;
NOVIGRAD – u Layounne radi ukrcaja;
DIKLO – stiže Sorel 29/9 radi ukrcaja.

Frankopan ponovo vozi, NIN na popravku

Styx – moja je prognoza 70-80 miliona dobiti zbog izuzetno dobrog 7 mjeseca.
Tu je i kuna na steroidima naravno.




Specijalno ova uprava zaslužuje
velike nagrade što je u 2006.pristupila velikoj obnovi flote,a 2007.je bila katastrofalna godina za tankere i
pored toga su uspjeli napraviti veliku obnovu flote bez velikih potresa.

Znaci, ocekujes i dogodine podjelu nagrade dodatnih dionica upravi i pomorcima?

[/quote]
Ne očekujem jer su rezerve dionica za ovu namjenu potrošene,a eventualni dokup na burzi bi bio preskup.
Ali kako je ovih 36 mil kuna prvi put dodjeljeno u toku ovih pet šest godina mislim da bi ih trebalo i dodatno
nagraditi s obzirom da je flota TNPL veća od ATPL,JDPL,ULPLjer direktori dobivaju nagrade u dionicama svake
godine i da je to kumulativno višestruko više od ovih od TNPL.
Pa inaće TNPL mora biti rentabilnija od ova tri brodara skupa jer JDPL kao državna firma je papilova kroz kadrove,
a dok TNPL ima jednog menađera,ove tri imaju glavna menađera, tri financijska,sve puta tri,tri poslovne
zgrade,tri struje,komunalije ,vode i ostale majke božje.I onda dođe jedna godina kada BDI luduje i zaboravite
da je TNPL ipak najbolji i najjači brodar,uz iskreno, vrlo loš pablic relation.Ako na tome malo prorade
biti će potpuno jasno da su nomber one,kao šti i jesu po svim ekonomskim pokazateljima.

[/quote]
koji druk! [thumbsup]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

@ashrak, zahvaljujem na detaljnom & jasnom odgovoru.

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20159&Itemid=31

[undecid]

Pessimism Is Your Friend

VLAD,

Treba pročitati predhodnih tridesetak stranica,a dovolj0 onaj od jučer ujutro gdje sam postavio pitanje
koje ponavljam:

Da li je bolje kupiti za
1,641MLRD kn/MCAP TNPL / flotu od 1.311.000DWT/suhi 180.000 DWT,tankeri 1131.000/
ili za
3.533.540 MLTD /MCAP ATPL+ULPL*JDPL/ flotu od 900.000 DWT
ovih 900.000 sam dobio na način da sam od cca 1.300.000DWT odbio dug od otprilike 1.440 mlrd kuna
što bi bilo dostatno za otprilike kupnju 400.000 DWT tona/JDPL,ATPL,ULPL/

Ovo je klasičan primjer kako tržište pokoji put može krivo percipirati vrijednosti pojedinih firmi.
Dok se ovo donekle moglo razumijeti kada je BDI bio na ATH,a tankerske vozarine na dnu.Sada je
prema zakonu spojenih posuda došlo do obrnutog smjera,tj BDI je na najnižim razinama uzadnje
tri godine,s time da je i dolar jeftiniji,a nafta daleko skuplja te novi spot ugovori u ovom trenutku
nisu dostatni za pokriče osnovnih troškova.Jedino stari ugovori donose značajni profit,ali suhi gube
trenutno gube utakmicu.Istovremeno BDTI je 50-100% veći nego lani
Ako su ovi podaci točni prema upravo proporcionalnom računu/7.razred osnovne škole/

3.533.540:900.000= x : 1.300.000

x= 3.533.540 puta 1.300.000 djeljeno 900.000=5.104.002

5.104.002.000:632.235 = 8.073, 8.073:2.600=3,10

Dakle kupnja TNPL je 3,10 puta povoljnija od miksa ostala naša tri najjača brodara.
Idealna prilika za konverziju.
Da li su oni precjenjeni ili TNPL podcjenjena donesite odluku sami.
Ovo nije poziv na kupnju nego poziv vlasnicima da se ne guraju na prodaji.Čekati,a tko zna računati
i kupovati.

@alamo

Samo gledaj kad izglasaju bailout kakve su predikcije. Ako ga ne izglasaju prijatelju – ne treba mi web da znam što će biti.

New Report

Close