Lopina, od konca 2000. godine pa do danas, nije bilo niti jedne jedine lose godine za tankere. Tocnije, nije bilo niti jednog loseg dana za tankere na svjetskom trzistu od tada.
Bilo je samo ili izuzetno dobrih godina ili samo dobrih godina. Dakle, vozarine su bile stalno dobre, samo manje ili vise dobre.
Jao,jao
[bye]
Sve je istina sto loipina kaze da ce imati super dobit, da su vozarine mrak, ovo ono.
Izvjesce ce isto tako biti vrlo dobro.
Ali podijelite sve to sa 2 jer Uprava pola dobiti isplacuje posebno sebi a pola ide malim dionicarima.
To je jedina istina nazalost i zato ne vrijedi 6000 kn vec 3000 kn.
Matematika vam je slaba strana.Ako ovu godinu TNPL ostvari dobit od 550 kn po dionici,i odlući dati upravi za nagradu ponovno po 50 KN ostaje 500 kn ,a to znaći da ova dionica vrijedi barem 5.000
kn P/e ispod 8 /osam/ ,a sa budućim novogradnjama cca 50% više.Moj target za 2009.minimalno 7.500.Postoji samo jedan problem koji vi ne želite shvatiti,a to je da je u toku 2008.US$ značajno pao,što jeznatno smanjilo prihode zaposlenim pa je to nadoknađeno sa ovim nagradama.
Na stranicama TNPL ili Usporedbe brodara sam izračunao troškove radne snage prema 1DWT u 2007.
g.i to sam ga napravio radi vas.Naći ću ga ja,a vi ste ga već čitali.Samo da znate,ako niste vidjeli taj
podatak,a mislim da jeste,TNPL sa ovim nagradama od 36 mil kn za upravu i zaposlenike još
uvijek ima najjeftiniju radnu snagu od svih naših brodara u odnosu na veličinu flote.Možete
provjeriti bilance 2007.i to ćete lako utvrditi.
Međutim,u zabludi ste ako smatrate da je jednokratna isplata dobiti na ovaj način trajan rashod.Ovo je u zadnjih deset godina samo jedanput napravljeno,a napravljeno je da bi se izbjeglo plačanje poreza,jer se vlastite dionice ne oporezuju.Možda se mjenja zakon da bi se i država omrsila,a TNPL
iskoristila zadnju šansu.
Kao što jednokratna dobit od prodaje brodova,ne možemo staviti u obračun P/E,tako ni ovu
jednokratnu isplatu ne možemo smatrati kao trajni trošak koji opterečuje dobit.
Da ovakav način revoltira male dioničare je točno.Možda je to i ciljano napravljeno.
Smatram da je ovo napravljeno nespretno.Ipak ništa nije slućajno!
Dividenda nece biti duplo veca nego ove godine.
Biti ce veca ali sigurno ne duplo jer to firme rijetko rade.
Znam za trosak zaposlenih i znam da se bjezi u Norvesku i razne druge brodare za vecu placu sa 2+2 sistem (2 mjeseca radis, 2 si doma), tako da vjerujem da je ovo nacin stimuliranja zaposlenih.
No istina je da je ovo vrlo mali free float gdje je Uprava napravila vrlo nespretnu stvar i gdje trenutno nema povjerenja u nju.
Nazalost..
Bolje da su tu lovu investirali u Ninsko Blato ali kako se cini nista od tog projekta…
Casha imaju i mogu ga napraviti vrlo brzo i grad bi to vrlo brzo napravio (gradjevinske i ostalo) samo sto se nema bas volje..
Evo su stekli dionice van burze
Znači, za 36 mil.kn, kupili su 11.000 dionica? To bi onda bilo 3272 kn po dionici.
pise nesto o stjecanju 11 000 dionica, ne znam jeste li vidjeli i je li bitno
Bitno je to da je 36 miliijuna za male dionicare oslo kvragu i to je to.
to je 2008, za 2009 moze biti i kako lopina kaze, vjerujem mu, zasto mu nebi vjerovao.
Ali 2008 je osla kvragu.
Tankerska plovidba d.d. – stjecanje vlastitih dionica
Sukladno članku 118.a. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, društvo Tankerska plovidba d.d. dostavilo je obavijest da je temeljem Ugovora o prodaji i prijenosu dionica od 08. rujna 2008. godine steklo 11.000 vlastitih dionica koje čine 1,756% temeljnog kapitala Društva. Prije ovog stjecanja Društvo nije imalo vlastitih dionica u trezoru.
http://www.zse.hr/default.aspx?id=21390
Trenutna cijena 3.005 kn.
Uskoro ispod 3000kn.
U praksi se uvijek događalo da se probije takav otpor, a pošto nismo na dnu, mogli bi probiti.
Evo su stekli dionice van burze
Jedna briga manje.Dovukli su dionicu do dna.Sada je mogu dati zaposlenicima.Dolazi 11.000 radničkih
dionica kupljenih po 3.173kn.Sutra ćemo znati tko je prodao.Nema više razloga za rušenje.Ali ovako
jeftina kupnja može privući nove igraće na kupnju.Jer jedan od problema ove dionice je malo
slobodnih dionica i ukoliko ne bude ponovni prenos na sadašnjeg prodavača/sa trezora na radnike,sa
radnike povrat na onoge tko je prodao-posudio, a po dogovoru zaposlenika i uprave a radi izbjegavanja plačanja poreza,iako ne vjerujem da zaposlenici neće uzeti i ekstra profit/.Dionica vrijedi puno više od 3.200.Naravno ako ima kupaca.
Situacija vin vin.Ipak su vrazi rušili cijenu.Sada nema razloga za rušenje,ali nikada ne znaš.
Nažalost nisam bio na kupnji. Prema dosadašnjem razvoju situacije izgleda da smo udrili u dno.Jedna od rijetkih dionica u plusu.
Ipak je većini jasno,koliko je podcijenjeno.TNPL je sa ATH 8.000 pala na 3.005 tj 62,5%.Istovremeno
su tankerske vozarine skočile u godinu dana preko 80%,došli su tri nova broda Donat,Dugi otok za
nekoliko dana,a uskoro blizanac,a to je 400.000 DWT.Kolika je beta.Obrnuto proporcionalne veličine
su cijena dionice i vozarine,veličina flote i vozarine. To su upravo proporcionalne velićine.To će se
izravnati,samo malo strpljenja.