Isprike filip, tankeri su užasno teški za analize, plus ugovori nisu transparentni. Kod bulkera je puno lakše, podijelili smo informacija koliko smo mogli i našli, recimo kolega styx je dao sjajnu stvar
http://reports.platou.com/wc2/
Ovdje možete pretvoriti ws u dolare.
Kolega, ukoliko ste trejder, nikakve. Ukoliko vas zanima buduća dobit dionice, onda su jako važni.
Npr. vidite da Petar Zrinski vozi an mediteranu, pa gledate kakve su predikcije za aframax vozarine na mediteranu, pa onda vidite da Frankopan je 6.9. išao u remont, pa ćete onda vidjeti kada je izašao iz remonta.
Stvarno mi nije jasno što hoćete. Zar dobit kompanije nema veze s cijenom dionice ?
hvala na odgovoru, međutim, ja i dalje ne razumijem je li to idealan raspored resursa (brodova) ili se to može bolje. odnosno, kompanija A i kompanija B mogu s istim resursima ostvarivati različite prihode, naravno ovisno o kvalitti vođenja/upravljanja resursima.
Ja recimo iz ovih podataka to ne mogu zaključiti.
Vjerojatno bih čak i mogao doći do nekih rezultata dublje istražujući podatke dostupne na Internetu. Očekivao sam da čitajući forum mogu naći razmišljanja, analize, predikcije temeljene na podacima, a ne samo podatke. NHF
[/quote]
potrudi se onda procitati nekoliko zadnjim strana foruma.. siguran sam da ces naci i razmisljanja, analize, predikcije itd.
Zatim nađete neki tanker na mediteranu recimo
TORM MARINA 80 000 14.09.2008 LIBYA MED WS 205 TAMOIL
Pa vidite da zarađuje 47431 USD / DAY
Obzirom da su troškovi oko 25000 USD / DAY vidimo da je to dobra zarada.
Trenutno se jedino vozarine na mediteranu drže dobro, što je dobro za TNPL.
potrudi se onda procitati nekoliko zadnjim strana foruma.. siguran sam da ces naci i razmisljanja, analize, predikcije itd.
ali sve dok uprava ne pocne transparentnije dijeliti informacije s javnoscu o ugovorima kao sto to rade vani firme ljudi ce i dalje gledati gdje brodovi plove… sto se tu i tamo nesto napise na forumu o ugovorima to je premalo…
PS.
Kod nas je sve jasno, ja prodao i odmah dojavio Burzi. [smiley]
potrudi se onda procitati nekoliko zadnjim strana foruma.. siguran sam da ces naci i razmisljanja, analize, predikcije itd.
ali sve dok uprava ne pocne transparentnije dijeliti informacije s javnoscu o ugovorima kao sto to rade vani firme ljudi ce i dalje gledati gdje brodovi plove… sto se tu i tamo nesto napise na forumu o ugovorima to je premalo…
PS.
Kod nas je sve jasno, ja prodao i odmah dojavio Burzi. [smiley]
[/quote]
Puno puta smo napisali da ATPL ima najbolju radio Milevu od svih brodara.TNPL se nalazi ovako nisko
i zbog netransparentnosti.Svjestan sam da bi bilo bolje da je drukćije,ali tada nebi mogli kupovati
ovako nisko.Ako se malo poprave u komunikaciji sa javnošću mogli bi dobiti na cijeni.Niže ne može.
Uvjek može niže.Ovo je ipak burza.Mislio sam da ne možemo niže s obzirom da propaganda i informacije ne mogu biti puno gore od ovoga.Ipak može i gore.
ekipa pa ko ovo još nije prodo!?, ko ne prati vlad na tehničkoj veli da idete na 2000… [bye]
a i… [rolleyes] [smiley]
Puno puta smo napisali da ATPL ima najbolju radio Milevu od svih brodara.TNPL se nalazi ovako nisko
i zbog netransparentnosti.Svjestan sam da bi bilo bolje da je drukćije,ali tada nebi mogli kupovati
ovako nisko.Ako se malo poprave u komunikaciji sa javnošću mogli bi dobiti na cijeni.Niže ne može.
Uvjek može niže.Ovo je ipak burza.Mislio sam da ne možemo niže s obzirom da propaganda i informacije ne mogu biti puno gore od ovoga.Ipak može i gore.
Gosparu Lopina, žalosno je to što je TNPL na ovim cijenama. Potcijenjeno do bola. I mi bismo je kupili po ovih 31xx, samo Gospar Mustać to ne bi prihvatio.
Ali razumijem vas potpuno, i mene su napadali kad sam prodavao, a sad bi bili najsretniji da im stanem na bid i spasim njihove kože. Eto, taki smo mi narod. [bye]
ekipa pa ko ovo još nije prodo!?, ko ne prati vlad na tehničkoj veli da idete na 2000… [bye]
a i… [rolleyes] [smiley]
Kad ode ispod 3000kn, a otiči će ziher, tek tad počinje zabava.
Neki ne vjeruju u to. Pa pogledajte kakvo nam je tržište.
Iskreno mislim da će fondovi kupovati na 2000kn. Ovako na ovim razinama?
Ako bude na 2000 kupit ću i ja nešto.Kupovat ću ja i sve do 5000.Razlog je što možemo očekivati dobit od 550kn po dionici,a to je ono što očekujemo bez ove dvije nove lađe od 114.000DWT što povečava flotu za 20% što bi značilo
da bi dobit uz isto poslovanje kao i ove trebalo donijeti oko 20% više tj 550 plus 20%=550×1,20=660.
P/E=3 uz cijenu od 2000,što znaći 33,33% dobiti na godinu.Pristojno.Za dvije godine i četiri mjeseca povrat na uloženo.
Kako se uključuju i novi bulkovi može to i prije.A ako se proda koji brod možda bi se ovo moglo
dogoditi i prije dvije godine.A vi čekajte 2.000 .I na 4.000 super jeftina kupnja.Pamet u glavu.
ekipa pa ko ovo još nije prodo!?, ko ne prati vlad na tehničkoj veli da idete na 2000… [bye]
a i… [rolleyes] [smiley]
Kad ode ispod 3000kn, a otiči će ziher, tek tad počinje zabava.
Neki ne vjeruju u to. Pa pogledajte kakvo nam je tržište.
Iskreno mislim da će fondovi kupovati na 2000kn. Ovako na ovim razinama?
[/quote]
Otiće Barone, otići na 2000 … broj tvojih nickova na ovom forumu.
Puno puta smo napisali da ATPL ima najbolju radio Milevu od svih brodara.TNPL se nalazi ovako nisko
i zbog netransparentnosti.Svjestan sam da bi bilo bolje da je drukćije,ali tada nebi mogli kupovati
ovako nisko.Ako se malo poprave u komunikaciji sa javnošću mogli bi dobiti na cijeni.Niže ne može.
Uvjek može niže.Ovo je ipak burza.Mislio sam da ne možemo niže s obzirom da propaganda i informacije ne mogu biti puno gore od ovoga.Ipak može i gore.
evo npr. ima vec dva dana da je sluzbeno objavljeno da se "Dugi Otok" preuzima "oko 15. rujna", ali zasto su tu vijest objavili samo dva portala (ne bas posjecena), neman pojma.
Dalje, ako jedna brodarska dionica vec godinama nosi nisku dividendu tj. tragikomicno nisku dividendu u razdoblju najvece potraznje i najvecih vozarina koje traje ove zadnje 3-4 godine, kako se upce more ocekivati potraznje za tom dionicom i njena visoka cijena?!
Tako da je za ovu totalnu nezaintersiranost velikih ulagaca za TNPLom daleko vise kriva dividenda od 55Kn (tonco 55, vec drugu godinu zaredom, a ni prije toga ne bas vecu) nego navodna "netransparentnost Uprave".
Jer bez obzira na sve dobre rezultat u poslovanju, stalnu isporuku novih brodov, 8 novogradnji i super dobre indexe vozarina, Fondovi ipak vise vole dionice koje imaju prinos.
Uprava Tankerske je zapravo vec jako transparento pokazala (a nekoliko puta u medijima i explicitno i doslovno) da ne voli kad je cijena dionica TNPL "previsoka", tako da j ova cijena ili jos niza zapravo iskljucivi rezultat tj. derivat odluka i izjava Uprave Tankerske u zadnje 3-4 godine.