TJEDNO KRETANJE BRODOVA
(od 03.09. do 10.09.200. g.)
TANKERI:
DONAT – stiže Le Havre 18/9 radi iskrcaja;
ALAN VELIKI – stiže Rotterdam 13/9 radi iskrcaja;
HRVATSKA – stiže El Segundo 5/9 radi iskrcaja zatim Long Beach iskrcaj;
KORNATI – u Leixoesu radi iskrcaja zatim Mellitah ukrcaj za Sines;
DALMACIJA – stiže Trst 4/9 radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj;
SALI – na putu za Alzir radi ukrcaja za Trst;
PETAR ZRINSKI – u Tartousu radi ukrcaja za Trst;
FRANKOPAN – stiže Palermo 6/9 radi popravka;
BRODOVI ZA SUHI TERET:
VELEBIT – u Puerto Margheri radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u Santosu radi iskrcaja;
NIN – stiže Naoshima 4/9 radi iskrcaja;
MOLAT – stiže Bejaia 16/9 radi iskrcaja;
NOVIGRAD – u Odessi radi ukrcaja za Španjolsku;
DIKLO – na putu za Liverpool radi iskrcaja.
NAJBITNIJI dio članka kolege MrklicaKina, Indija u pogon globalna potražnja za tankere
Ponedjeljak, 08 Rujan 2008
Globalna trgovina naftom će porasti za gotovo 180 milijuna tona do 2012, potaknuta uglavnom rastućom potražnjom iz Kine. Velika potražnja na Dalekom Istoku, u izobilju nabavu sirove nafte i padom cijene su povećane potražnje za naftom.Manager BP Shipping, David Grimshaw je rekao da Seaborne crude oil predviđa povećanje od 1,715 milijardi tona u 2007 do 1.897bn tona do 2012.
U uvjetima rasta potražnje, on je rekao na IBC Azija energy Shipping konferencija u Singapuru, najveći uvoznik bila bi Kina i Indija…..
Izvor: Emirates Business
05-09-2008
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87%
2. FINTRADE D.O.O. 17.081 2,73%
3. PBZ D.D. 10.664 1,70%
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 5.169 0,83%
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O…. 4.255 0,68%
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.661 0,58%
7. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.472 0,23%
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.301 0,21%
9. PBZ D.D. 905 0,14%
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 882 0,14%
08-09-2008
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 17.081 2,73 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.664 1,70 Skrb. račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 5.169 0,83 Skrb. račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 4.255 0,68 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.661 0,58 Skrb. račun
7. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.472 0,23 Osnovni račun
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.301 0,21 Skrb. račun
9. PBZ D.D. 913 0,15 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 882 0,14 Skrb. račun
Da pratimo što se zbiva, zasada Zb Invest više ne prodaje
Opet nakrcavanje prodaje sa velikim paketima. [bye]
Kako ti nije neugodno?
Kupnja – TNPL-R-A
3 3.100,00
2 3.021,10
5 3.021,05
2 3.021,01
30 3.020,15
Prodaja – TNPL-R-A
1 3.281,00
1 3.282,00
3 3.283,00
2 3.285,00
5 3.287,00
a omjer K/P je izuzetno dobar 245/428. Da je takav i na ostalim dionicama ne bi crobex bio ovako nisko.
Kako ti nije neugodno?
Kupnja – TNPL-R-A
3 3.100,00
2 3.021,10
5 3.021,05
2 3.021,01
30 3.020,15
Prodaja – TNPL-R-A
1 3.281,00
1 3.282,00
3 3.283,00
2 3.285,00
5 3.287,00
a omjer K/P je izuzetno dobar 245/428. Da je takav i na ostalim dionicama ne bi crobex bio ovako nisko.
[/quote]
Pred otvaranje se maknuo nalog od 20 kom na prodaji.
TJEDNO KRETANJE BRODOVA
(od 03.09. do 10.09.200. g.)
TANKERI:
DONAT – stiže Le Havre 18/9 radi iskrcaja;
ALAN VELIKI – stiže Rotterdam 13/9 radi iskrcaja;
HRVATSKA – stiže El Segundo 5/9 radi iskrcaja zatim Long Beach iskrcaj;
KORNATI – u Leixoesu radi iskrcaja zatim Mellitah ukrcaj za Sines;
DALMACIJA – stiže Trst 4/9 radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj;
SALI – na putu za Alzir radi ukrcaja za Trst;
PETAR ZRINSKI – u Tartousu radi ukrcaja za Trst;
FRANKOPAN – stiže Palermo 6/9 radi popravka;
BRODOVI ZA SUHI TERET:
VELEBIT – u Puerto Margheri radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u Santosu radi iskrcaja;
NIN – stiže Naoshima 4/9 radi iskrcaja;
MOLAT – stiže Bejaia 16/9 radi iskrcaja;
NOVIGRAD – u Odessi radi ukrcaja za Španjolsku;
DIKLO – na putu za Liverpool radi iskrcaja.
Možete li molim vas pojasniti kakve ovi podaci imaju veze s tržištem kapitala, odnosno cijenom dionice (ili predviđanjem trenda).
Ovo je skup podataka, pretpostavljam točnih, međutim, iz njih ne mogu izvući nikakvu informaciju/zaključak.
Ako nije problem, neka mi netko pojasni kako se ovi podaci mogu upotrijebiti [cry]
pola flote na spotu… različite vozarine na razl. mjestima svijeta… negdje padaju negdje rastu…
jel dovoljno informacija filipe?
Kolega, ukoliko ste trejder, nikakve. Ukoliko vas zanima buduća dobit dionice, onda su jako važni.
Npr. vidite da Petar Zrinski vozi an mediteranu, pa gledate kakve su predikcije za aframax vozarine na mediteranu, pa onda vidite da Frankopan je 6.9. išao u remont, pa ćete onda vidjeti kada je izašao iz remonta.
Stvarno mi nije jasno što hoćete. Zar dobit kompanije nema veze s cijenom dionice ?
Kolega, ukoliko ste trejder, nikakve. Ukoliko vas zanima buduća dobit dionice, onda su jako važni.
Npr. vidite da Petar Zrinski vozi an mediteranu, pa gledate kakve su predikcije za aframax vozarine na mediteranu, pa onda vidite da Frankopan je 6.9. išao u remont, pa ćete onda vidjeti kada je izašao iz remonta.
Stvarno mi nije jasno što hoćete. Zar dobit kompanije nema veze s cijenom dionice ?
hvala na odgovoru, međutim, ja i dalje ne razumijem je li to idealan raspored resursa (brodova) ili se to može bolje. odnosno, kompanija A i kompanija B mogu s istim resursima ostvarivati različite prihode, naravno ovisno o kvalitti vođenja/upravljanja resursima.
Ja recimo iz ovih podataka to ne mogu zaključiti.
Vjerojatno bih čak i mogao doći do nekih rezultata dublje istražujući podatke dostupne na Internetu. Očekivao sam da čitajući forum mogu naći razmišljanja, analize, predikcije temeljene na podacima, a ne samo podatke. NHF