TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kolega lopina – da stanem ja u odabranu pazipade

Svako ima svoje mišljenje. Treba to poštivat i ne dopustiti, da ti namećeš svoje, citiranjem i osporavanjem tvrdnji.

A što se tiče vjerodostojnosti izgubio si je i ti na forumu ULPL.


Kada si slabiji uvjek je bolje mudro šutiti.Sada si i posjetitelje ovih stranica obavijestio da se vodi
neka rasprava na ULPL.Prilika više da vlasnici TNPL utvrde fundamentalnu snagu ove dionice.Danas
ću napraviti neke nove usporedbe TNPL i ULPL na stranici ULPL.Iznijeti ću neke podatke
i postaviti neka pitanje.Preporučam vlasnicima TNPL i potencijalnim kupcima TNPL da vide te usporedbe.



Mislim da fundamenti nemaju veze i da trenutno su jako loši.
Ako su fundamenti ove dionice ispod prosjeka, znači li da bi mogli još niže?

Molio bih da pojasnite /iskažete ovdje te "trenutno jako loše fundamente" TNPL? Hvala.
[/quote]

Nisam rekao da su loši već jako dobri i niski.
A li to kad su niski , i nitko ne trza, znači da bi mogli možda još i niži biti.
Sve je stvar percepcije.
[/quote]
I zato ide ispod 3.000.Budi dosljedan,inaće gubiš vjerodostojnost.



Mislim da fundamenti nemaju veze i da trenutno su jako loši.
Ako su fundamenti ove dionice ispod prosjeka, znači li da bi mogli još niže?

Molio bih da pojasnite /iskažete ovdje te "trenutno jako loše fundamente" TNPL? Hvala.
[/quote]

Nisam rekao da su loši već jako dobri i niski.

[/quote]

Ti onda na razumiješ što pišeš….

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Lopina, di si vidija ili čuja da je Dugi otok preuzet?
Daj, podil informaciju.plz.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

Ta bi inf.možda digla kupnju,jerbo ovo sa liparenjem nema smisla.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

Ovdje upišite svoj komentar…Vaš link

Igra se magarad; bit će kiše!

China, India to drive global demand for tankers
Monday, 08 September 2008
Global crude oil trade is set to grow by almost 180 million tonnes by 2012, driven mainly by growing demand from China. Strong demand in the Far East, abundant supplies of oil and falling crude prices have increased demand for oil tankers. BP Shipping’s regional chartering manager, David Grimshaw said that seaborne crude oil trade would increase from 1.715 billion tonnes in 2007 to 1.897bn tonnes by 2012.
In terms of demand growth, he told IBC Asia’s Energy Shipping Conference in Singapore, that the biggest drivers would be China and India. China will see 1.486 billion barrels per day of new refinery capacity coming onstream by 2012, driving a growth in long-haul crude imports from West Africa and the Middle East.
While China is looking to take greater control of the entire crude oil supply chain, with its main shipping companies building up their VLCC fleets, this is still expected to leave at least 50 per cent of the market to international owners.
For Japan, crude oil imports are set to decrease as the country generally becomes more fuel efficient.
There will also be a growth in crude imports into India from the Middle East.
Sumita Bose Roy, Executive Director, International Trade and Shipping for Bharat Petroleum Corp ,said that crude oil consumption in India was set to increase 141 million tonnes a year by 2012 compared 117 million tonnes in 2008. At the same time domestic production is set decline marginally from 41 million tonnes this year to 39 million tonnes in 2012, with the gap in demand met through imports primarily from the Middle East.
Annual VLCC shipments are forecast to increase to 102 in 2012, compared to 76 this year. However, limited port infrastructure will see trade moving in Aframaxes and Suezmaxes.
For US imports Grimshaw said shipments from Venezuela would decrease by 2012, partly for political reasons, being replaced by West Africa imports.

Source: Emirates Business


Lopina, di si vidija ili čuja da je Dugi otok preuzet?
Daj, podil informaciju.plz.

Mislim da nije predan, ali hoće u drugoj polovini sljedećega tjedna.

Pardon, ovoga tjedna…


@ ententinis

Od kada si se iskrcao prešao si s kvalitetnih i informativnih postova na drukanje na dolje i copy-paste s bloomberga – sorry ako mi to nije simpatično.

Čim neka dionica značajnije padne, topic je zaspeman onima koji se vesele jer netko ima veće gubitke od njih, po hrvatskom običaju. S druge strane svaki interes za kupnju je dobar, moj je ulaz 4000 , ako si ti na bidu na 3000, ili ako si kupio po 3150, i za mene bolje nego da nikog dionica en interesira.

Kolega, ako je vaš ulaz 4000 kn, nije li malo prekasno za izlazak ?

Hmm ako sam mislio da je na 4000 dobra kupnja, onda mislim da je na 3100 još puno bolja, ja ne kupujem dionice kao ti Barone [cool] Mogu pogriješiti, ali nekog vraga sam ipak izračunao, barem sam bio u pravu za dobit ove godine, a cijena dionice ako dobit nastavi rasti će već stići …


Hmm ako sam mislio da je na 4000 dobra kupnja, onda mislim da je na 3100 još puno bolja, ja ne kupujem dionice kao ti Barone [cool] Mogu pogriješiti, ali nekog vraga sam ipak izračunao, barem sam bio u pravu za dobit ove godine, a cijena dionice ako dobit nastavi rasti će već stići …

Dobro si izračunao svaka čast.
Kako misliš , ako nastavi ovako rasti. Pa već pada 4 mjeseca sa 4500 kn.
Vaš link

New Report

Close